abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_213037915
quote:
0s.gif Op zondag 31 maart 2024 16:02 schreef Narjeb1986 het volgende:

[..]
Boeiend....

Het gaat om het feit dat jodendom en christendom niks met elkaar van doen hebben. En al helemaal niet wat het vrije Westen aangaande.. Dat wij vrijheid van godsdienst hebben is ondanks christendom en jodendom en niet dankzij..

De enige mensen die het gebruiken zijn zij die het afzetten tegen de islam..
Wist je trouwens dat de islam is voortgekomen uit het christendom? Maar niemand hier die het "christelijk-islamitisch" noemen. Omdat ze ook wel weten dat het onzin is. En ook jodendom-christendom heeft verder niks met elkaar van doen.
[..]
Jew moet eens fucking lezen wat ik schrijf in plaats van je domme one-liners te plaatsen die het goed doen bij sommige onnadenkende figuren..

ik heb het over ons brein. En het brein is voor ieder mens gelijk. Ook hoe mensen PTSS ontwikkelen en hoe dit het brein beinvloed is voor iedereen gelijk. Of je nou christelijk bent, of atheistisch of islamitisch..
De mensen die NU Hamas vormen zijn niet antisemitisch geboren, ook zijn ze zo niet gemaakt door opvoeding. Ze zijn getraumatiseerd door aanvallen die Israel al jarenlang uitvoert ieder jaar. Waarbij dorpen platgegooid worden alsof het niks is..
De Amerikaanse soldaten die in Syrie of Afghanistan vochten hebben bijna allemaal PTSS ontwikkeld terwijl ze daar de bovenliggende partij zijn.
En 80% van de Hamas terroristen van nu hebben PTSS ontwikkeld. Omdat ze kansloos zijn tegen de vliegtuigen en raketten van Israel. Dat doet wat met je brein..

Man, als hier de mensen een paar uur gegijzeld worden dan komt er al slachtofferhulp aan te pas. Omdat men WEET hoe funest zulke kansloze situaties kunnen zijn voor een brein..
Denk je dat de Palestijnen die nu de bombardementen moeten doorstaan geen PTSS ontwikkelen? En hoe is dat voor kinderen die het moeten doorstaan en nog een ontwikkelend brein hebben?
De Hamas terroristen van nu komen voort uit de oorlog van 2011. De terroristen van de toekomst komen voort uit de oorlog die er vandaag de dag is.
En ik vrees dat terrorisme over vijf jaar nog groter is en ze nog betere wapens hebben dan de terroristen vandaag de dag. Dus ik vrees voor de inwoners van Israel die dan leven...

Maar doe niet alsof de Palestijnen een algeheel vrije wil hebben en dat als jij in dezelfde situatie zou zitten je Ghandi en Jezus in een bent. Die probeert vreedzaam te leven. Ieder brein reageert anders op PTSS. De een gaat in een slachtofferrol kruipen en doet niks, de ander vormt een terrorismebende en reageert zijn PTSS op die manier af..

Maar bij de fokkers ontbeert dit soort kennis ben ik bang. Die zien de wereld te zwart-wit, en houden geen enkele rekening met het brein.
Gelukkig maar dat de meeste fokkers niet in de zorg zitten, of in ontwikkelingshulp.
Zit je verder nog wat dwars?
pi_213038086
Ik vind het wel zorgelijk dat de meerderheid van Nederland werkelijk geen idee heeft wat er op ons afkomt.

Ja, als het eenmaal te laat is. Wanneer hun kinderen na een islamitische aanslag in stukken op straat liggen. En dan zichzelf afvragen hoe het komt.

'Hoe heeft dit kunnen gebeuren?'
'We zijn toch allemaal gelijk?'
'We zouden toch allemaal hand-in-hand rond het kampvuur zitten en kumbayaa zingen?'

De naviteit is stuitend.
pi_213038110
quote:
7s.gif Op zondag 31 maart 2024 16:38 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]
Laat hem nou
Hij heeft heel veel zand in zijn vagina
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  zondag 31 maart 2024 @ 16:51:08 #214
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_213038119
quote:

[..]
Boeiend....

Het gaat om het feit dat jodendom en christendom niks met elkaar van doen hebben. En al helemaal niet wat het vrije Westen aangaande.. Dat wij vrijheid van godsdienst hebben is ondanks christendom en jodendom en niet dankzij..

Wist je trouwens dat de islam is voortgekomen uit het christendom? Maar niemand hier die het "christelijk-islamitisch" noemen. Omdat ze ook wel weten dat het onzin is. En ook jodendom-christendom heeft verder niks met elkaar van doen.
Je realiseert je dat het Oude Testament letterlijk de Tenach is?
quote:

[..]
Boeiend....

[..]
Jew moet eens fucking lezen wat ik schrijf in plaats van je domme one-liners te plaatsen die het goed doen bij sommige onnadenkende figuren..

ik heb het over ons brein. En het brein is voor ieder mens gelijk. Ook hoe mensen PTSS ontwikkelen en hoe dit het brein beinvloed is voor iedereen gelijk. Of je nou christelijk bent, of atheistisch of islamitisch..
De mensen die NU Hamas vormen zijn niet antisemitisch geboren, ook zijn ze zo niet gemaakt door opvoeding. Ze zijn getraumatiseerd door aanvallen die Israel al jarenlang uitvoert ieder jaar. Waarbij dorpen platgegooid worden alsof het niks is..
De Amerikaanse soldaten die in Syrie of Afghanistan vochten hebben bijna allemaal PTSS ontwikkeld terwijl ze daar de bovenliggende partij zijn.
En 80% van de Hamas terroristen van nu hebben PTSS ontwikkeld. Omdat ze kansloos zijn tegen de vliegtuigen en raketten van Israel. Dat doet wat met je brein..

Man, als hier de mensen een paar uur gegijzeld worden dan komt er al slachtofferhulp aan te pas. Omdat men WEET hoe funest zulke kansloze situaties kunnen zijn voor een brein..
Denk je dat de Palestijnen die nu de bombardementen moeten doorstaan geen PTSS ontwikkelen? En hoe is dat voor kinderen die het moeten doorstaan en nog een ontwikkelend brein hebben?
De Hamas terroristen van nu komen voort uit de oorlog van 2011. De terroristen van de toekomst komen voort uit de oorlog die er vandaag de dag is.
En ik vrees dat terrorisme over vijf jaar nog groter is en ze nog betere wapens hebben dan de terroristen vandaag de dag. Dus ik vrees voor de inwoners van Israel die dan leven...

Maar doe niet alsof de Palestijnen een algeheel vrije wil hebben en dat als jij in dezelfde situatie zou zitten je Ghandi en Jezus in een bent. Die probeert vreedzaam te leven. Ieder brein reageert anders op PTSS. De een gaat in een slachtofferrol kruipen en doet niks, de ander vormt een terrorismebende en reageert zijn PTSS op die manier af..

Maar bij de fokkers ontbeert dit soort kennis ben ik bang. Die zien de wereld te zwart-wit, en houden geen enkele rekening met het brein.
Gelukkig maar dat de meeste fokkers niet in de zorg zitten, of in ontwikkelingshulp.
Hmm.

Maar als je zo wilt bekijken, wat zou dan het effect zijn geweest van alle aanvallen van de Arabieren op de Joden? En van de Arabische buurlanden op Isral sinds het land is opgericht?

Het begin ligt namelijk bij de Arabieren. Zij waren degenen die in de jaren twintig van de vorige eeuw al begonnen met Joodse gemeenschappen in de regio aan te vallen en nadien de staat Isral. Dan kun je dus wel wijzen naar de vermeende trauma's van de Arabieren (dan wel Palestijnen) maar dat zou dan aan beide kanten zo werken.

Dit lijkt de denkfout te zijn die er veelal in Islamtische kringen wordt gemaakt. Daar denkt men iedere keer weer zelf rustig andere groepen of volkeren te kunnen aanvallen zonder consequenties of gevolgen. Immers, de moslims staan in het recht dat te doen. En als er dan repercussies komen zijn de moslims ineens het grote slachtoffer. Tja, dat is niet hoe de wereld werkt.

Als de Palestijnen zo getraumatiseerd zijn, moeten zij zelf eens stoppen met Isral en Joden aanvallen, zo eenvoudig is het.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_213038151
quote:
10s.gif Op zondag 31 maart 2024 16:06 schreef HeatWave het volgende:

[..]
:').

Opeens is het atheist hoor :').
ik ben atheist ja. Wat wil je verder nog meer weten? Mijn sofinummer?

Kijk anders op freethinker, daar ben ik al jaren lid van en dan heb je het bewijs..

Er zijn hier mensen die menen dat ik moslim ben, want zo kortzichtig zijn die mensen. ALS je opkomt voor onschudlige Palestijnen die vermoord worden dan MOET je wel moslim zijn..

Echt, sommige mensen zijn te dom om te poepen en lopen hier op dit forum vrijelijk mee te koop.
  zondag 31 maart 2024 @ 16:54:15 #216
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_213038154
quote:
15s.gif Op zondag 31 maart 2024 16:48 schreef Beaurealis het volgende:
Ik vind het wel zorgelijk dat de meerderheid van Nederland werkelijk geen idee heeft wat er op ons afkomt.

Ja, als het eenmaal te laat is. Wanneer hun kinderen na een islamitische aanslag in stukken op straat liggen. En dan zichzelf afvragen hoe het komt.

'Hoe heeft dit kunnen gebeuren?'
'We zijn toch allemaal gelijk?'
'We zouden toch allemaal hand-in-hand rond het kampvuur zitten en kumbayaa zingen?'

De naviteit is stuitend.
De laatste keer dat kinderen innstukken lagen, was in Noorwegen. En de dader was een blanke Noor, die een groot bewonderaar was van ene G. Wilders. Ik zou me niet zo druk maken over ‘islamitische aanslagen’, maar veel meer over de 37 zetels die diezelfde G. Wilders behaald heeft doordat veel mensen met dezelfde mindset als die Noor blijkbaar rondlopen in dit land.
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
pi_213038181
quote:
0s.gif Op zondag 31 maart 2024 16:54 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]
De laatste keer dat kinderen innstukken lagen, was in Noorwegen. En de dader was een blanke Noor, die een groot bewonderaar was van ene G. Wilders. Ik zou me niet zo druk maken over ‘islamitische aanslagen’, maar veel meer over de 37 zetels die diezelfde G. Wilders behaald heeft doordat veel mensen met dezelfde mindset als die Noor blijkbaar rondlopen in dit land.
Haha, dat denk je ook echt he?

Veel leesplezier:

https://en.wikipedia.org/wiki/Islamic_terrorism_in_Europe
pi_213038277
quote:
10s.gif Op zondag 31 maart 2024 16:51 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
En in de koran staan weer veel profeten die je ook in de Tenach kan tegenkomen, alleen dan met iets andere benamingen..
Je hoeft mij niks wijs te maken over Jodendom en Christendom etc...

Vroeger kon ik al dominees en theologen onder de tafel lullen met mijn logica...

Maar als je niet begrijpt dat het NT niks te doen heeft met de Tenach en dat christenen de Tenach ook heel anders uitleggen dan de rabbijnen en andere Joodse geleerden dan heb je er weinig van begrepen..
Tevens, en dit heb ik al eerder gezegd: Onze vrijheid van geloof en denken hebben we ondanks Christendom en Jodendom en niet dankzij..
En mocht de Arabische wereld vrijheid van alles hebben dan zou dit ook moeten ondanks en dus buiten de Islam. Want religies hebben nog nooit vrijheid van denken opgeleverd.

quote:
Hmm.

Maar als je zo wilt bekijken, wat zou dan het effect zijn geweest van alle aanvallen van de Arabieren op de Joden? En van de Arabische buurlanden op Isral sinds het land is opgericht?
De mensen die last hadden van de aanvallen van Arabieren op de Joden zijn allang dood. Tevens geloof ik niet dat PTSS via genen kan worden doorgegeven.
Wel de gevoeligheid op PTSS, dus hoe je reageert op een trauma..

Een beetje een eenzijdige kijk op de aanvallen van de buurlanden sinds het land is opgericht. Israel is opgericht ten midden van een oorlog.

quote:
Het begin ligt namelijk bij de Arabieren. Zij waren degenen die in de jaren twintig van de vorige eeuw al begonnen met Joodse gemeenschappen in de regio aan te vallen en nadien de staat Isral. Dan kun je dus wel wijzen naar de vermeende trauma's van de Arabieren (dan wel Palestijnen) maar dat zou dan aan beide kanten zo werken.
Natuurlijk man, het ligt bij de Arabieren. Die begonnen met aanvallen...
De feiten liegen er helaas niet om. Al voor de jaren twintig had je aanvallen van zowel Arabieren als van Joden. Je hebt zelfs Joodse terreurorganisaties gehad..

quote:
Dit lijkt de denkfout te zijn die er veelal in Islamtische kringen wordt gemaakt. Daar denkt men iedere keer weer zelf rustig andere groepen of volkeren te kunnen aanvallen zonder consequenties of gevolgen. Immers, de moslims staan in het recht dat te doen. En als er dan repercussies komen zijn de moslims ineens het grote slachtoffer. Tja, dat is niet hoe de wereld werkt.
Het gaat niet om islamitisch of niet. Het gaat erom dat de Joden ineens massaal naar Palestina kwamen. Omdat hun voorouders er zogenaamd vandaan kwamen.
Dus dan hadden de Arabieren het volste recht om zich te verdedigen en dat deden ze door aanvallen..

De Indianen vielen de kolonisten ook aan in Amerika om zichzelf te verdedigen. Gelukkig voor de kolonisten deden zij dit vooral met pijl en boog, daardoor konden de kolonisten uiteindelijk winnen..

quote:
Als de Palestijnen zo getraumatiseerd zijn, moeten zij zelf eens stoppen met Isral en Joden aanvallen, zo eenvoudig is het.
Echt je bent niet goed bij je paasei...

Juist door traum's kan je niet goed nadenken.

Israel moet eens stoppen met de Palestijnen te behandelen als untermenschen. Als je mensen maar lang genoeg als beesten behandeld dan zullen het uiteindelijk beesten worden. Dan moet je niet gek staan te janken als die "beesten" uit hun kooi ontsnappen en zich beestachtig gedragen.
Israel is het enige koloniale land dat zichzelf als slachtoffer wegzet trouwens.
pi_213038340
quote:
0s.gif Op zondag 31 maart 2024 16:08 schreef golfer het volgende:
[ afbeelding ] Op zondag 31 maart 2024 16:02 schreef Narjeb1986 het volgende:
[..]
Jouw gebrek aan kennis is echt stuitend.
-laat maar verder-
Je moet mij niet verwijten gebrek aan kennis te hebben _O-

Ik denk dat ik in mijn grote teen meer kennis heb over dit soort dingen dan jij in je hele lichaam. Maar goed, mensen wegzetten als "gebrek aan kennis hebbend" zorgt er wel voor dat je inhoudelijk geen discussie hoeft te voeren. EN je kan jezelf als intellectueel superieur blijven zien. Win-win situatie voor jou..
pi_213038409
quote:
7s.gif Op zondag 31 maart 2024 16:38 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]
Ja, dat er op dit forum geen inhoudelijke discussie mogelijk lijkt te zijn...

Mensen hier kijken zo zwart-wit naar zaken dat het bijna lachwekkend is..

Een tip lees eens wat boeken over onze hersenen, hoe breekbaar en kwetsbaar ze zijn. En dat we geen vrije wil hebben, dus we ook mensen niet 100% verantwoordelijk kunnen vinden als ze in oorlogsgebieden leven of bezet worden..
pi_213038550
quote:
0s.gif Op zondag 31 maart 2024 17:14 schreef Narjeb1986 het volgende:

[..]
Maar goed, mensen wegzetten als "gebrek aan kennis hebbend" zorgt er wel voor dat je inhoudelijk geen discussie hoeft te voeren. EN je kan jezelf als intellectueel superieur blijven zien. Win-win situatie voor jou..
Doe het zelf dan ook niet.
  zondag 31 maart 2024 @ 17:24:52 #222
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_213038565
quote:
0s.gif Op zondag 31 maart 2024 17:18 schreef Narjeb1986 het volgende:

En dat we geen vrije wil hebben, dus we ook mensen niet 100% verantwoordelijk kunnen vinden als ze in oorlogsgebieden leven of bezet worden..
_O-
Je bent echt flink de weg kwijt?
Geloof je ook in alins?
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! golfer
  zondag 31 maart 2024 @ 17:28:14 #223
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_213038604
quote:
0s.gif Op zondag 31 maart 2024 17:10 schreef Narjeb1986 het volgende:

[..]
En in de koran staan weer veel profeten die je ook in de Tenach kan tegenkomen, alleen dan met iets andere benamingen..
Je hoeft mij niks wijs te maken over Jodendom en Christendom etc...

Vroeger kon ik al dominees en theologen onder de tafel lullen met mijn logica...

Maar als je niet begrijpt dat het NT niks te doen heeft met de Tenach en dat christenen de Tenach ook heel anders uitleggen dan de rabbijnen en andere Joodse geleerden dan heb je er weinig van begrepen..
Tevens, en dit heb ik al eerder gezegd: Onze vrijheid van geloof en denken hebben we ondanks Christendom en Jodendom en niet dankzij..
En mocht de Arabische wereld vrijheid van alles hebben dan zou dit ook moeten ondanks en dus buiten de Islam. Want religies hebben nog nooit vrijheid van denken opgeleverd.
[..]
De mensen die last hadden van de aanvallen van Arabieren op de Joden zijn allang dood. Tevens geloof ik niet dat PTSS via genen kan worden doorgegeven.
Wel de gevoeligheid op PTSS, dus hoe je reageert op een trauma..

Een beetje een eenzijdige kijk op de aanvallen van de buurlanden sinds het land is opgericht. Israel is opgericht ten midden van een oorlog.
[..]
Natuurlijk man, het ligt bij de Arabieren. Die begonnen met aanvallen...
De feiten liegen er helaas niet om. Al voor de jaren twintig had je aanvallen van zowel Arabieren als van Joden. Je hebt zelfs Joodse terreurorganisaties gehad..
[..]
Het gaat niet om islamitisch of niet. Het gaat erom dat de Joden ineens massaal naar Palestina kwamen. Omdat hun voorouders er zogenaamd vandaan kwamen.
Dus dan hadden de Arabieren het volste recht om zich te verdedigen en dat deden ze door aanvallen..

De Indianen vielen de kolonisten ook aan in Amerika om zichzelf te verdedigen. Gelukkig voor de kolonisten deden zij dit vooral met pijl en boog, daardoor konden de kolonisten uiteindelijk winnen..
[..]
Echt je bent niet goed bij je paasei...

Juist door traum's kan je niet goed nadenken.

Israel moet eens stoppen met de Palestijnen te behandelen als untermenschen. Als je mensen maar lang genoeg als beesten behandeld dan zullen het uiteindelijk beesten worden. Dan moet je niet gek staan te janken als die "beesten" uit hun kooi ontsnappen en zich beestachtig gedragen.
Israel is het enige koloniale land dat zichzelf als slachtoffer wegzet trouwens.
quote:
10s.gif Op zondag 31 maart 2024 16:51 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
[..]
Hmm.

Bedankt voor het bevestigen van mijn post.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_213038624
quote:
0s.gif Op zondag 31 maart 2024 17:18 schreef Narjeb1986 het volgende:
Mensen hier kijken zo zwart-wit naar zaken dat het bijna lachwekkend is..

Maar het is in dit geval ook zwart-wit.

Moslims: altijd gezeik
Niet-moslims: zelden gezeik

Het is allemaal niet zo moeilijk *O*
pi_213038659
quote:

[..]
Boeiend....

[..]

En Isralirs zijn immuun voor PTSD? Die zijn puur evil en voeden zich met ellende van anderen? Dat is de reden dat die Isralirs dorpen bombarderen, toch? Dat ze aanslag na aanslag over zich heen krijgen plus duizenden raketten dat vinden ze alleen maar lekker.
  zondag 31 maart 2024 @ 17:39:28 #226
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_213038751
quote:
0s.gif Op zondag 31 maart 2024 17:29 schreef Beaurealis het volgende:

[..]

Precies. Al die nazi Duitsers, Italianen en Japanners, verantwoordelijk voor de grootste oorlog in de geschiedenis, al die Kruisvaarders in de 12 en 13e eeuw, Maarten Luther en al dat soort figuren… allemaal moslims.
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
  zondag 31 maart 2024 @ 17:39:55 #227
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_213038763
twitter

Ondertussen in Rotterdam
pi_213038792
quote:
0s.gif Op zondag 31 maart 2024 17:39 schreef Qarrad het volgende:
[ x ]

Ondertussen in Rotterdam
Oef, wat zou het signalement van de daders zijn. Hebben jullie een idee..? :s)

oh in het arabisch uitgescholden, kleur me verrast
pi_213038839
quote:
[ x ]

Ondertussen in Rotterdam
Zelf woon ik in Rotterdam en kom zo nu en dan bij de AH
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_213038864
quote:
[ x ]

Ondertussen in Rotterdam
twitter

De lokale terreurtak van Hamas gaat ook al even bepalen wat we hier mogen verkopen.

Rot op naar Gaza en ga bommen koppen.
Zonder wrijving geen glans
pi_213038893
quote:
7s.gif Op zondag 31 maart 2024 17:24 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]
Doe het zelf dan ook niet.
als ik mensen uitscheld dan schrijf ik een heel verhaal over WAAROM ik dat vind.. En dan kan de persoon dan op reageren.. Terwijl hier word mij iets verweten "je hebt een gebrek aan kennis" "je bent idioot" "je bent moslim" en dan word de discussie gesloten..
Te bang om inhoudelijk op mijn reactie in te gaan waarschijnlijk..
Dan had ik namelijk kunnen uitleggen waarom christendom en jodendom niks met elkaar te maken heeft. Namelijk dat de jongere groep de teksten van de oudere groep heel anders interpreteert dan de oudere groep.

quote:
11s.gif Op zondag 31 maart 2024 17:24 schreef golfer het volgende:

[..]
_O-
Je bent echt flink de weg kwijt?
Geloof je ook in alins?
Wat heeft de kennis die we nu hebben van het brein precies te maken met aliens?

Als je niks inhoudelijks meer te zeggen hebt zwijg dan gewoon..

quote:
14s.gif Op zondag 31 maart 2024 17:28 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
[..]
Bedankt voor het bevestigen van mijn post.
Man, de meeste mensen zitten nu al te klagen dat er teveel asielzoekers komen. En dat zijn mensen die geen land of huizen afpakken. Terwijl de Joden die Palestina binnenkwamen dit wel deden.
En dan had je Engeland dat hier graag aan mee hielp omdat ze hiermee een profetie dachten te kunnen in vervulling gaan en dan zou de Messias komen..
Dan moet je niet gaan klagen dat je aangevallen word als Joden zijnde..
Dit was nog voor de holocaust trouwens, dus daar konden ze ook niet naar wijzen.

quote:
0s.gif Op zondag 31 maart 2024 17:29 schreef Beaurealis het volgende:

[..]

Misschien moet je mensen eens als individu beschouwen en niet naar religie?
Dan kom je erachter dat er met bepaalde mensen gezeik is vanwege waar ze vandaan komen. Niet welke religie ze hebben..

Nog geen paar honderd jaar geleden vonden ze Europeanen overigens mensen waar altijd gezeik mee was.
pi_213038908
quote:
0s.gif Op zondag 31 maart 2024 17:47 schreef Haags het volgende:

[..]
[ x ]

De lokale terreurtak van Hamas gaat ook al even bepalen wat we hier mogen verkopen.

Rot op naar Gaza en ga bommen koppen.
die boycot is wel erg sneu. Net als dat een winkel erin mee zou gaan. Dan buig je gewoon voor terreur.
pi_213038915
quote:
[ x ]

Ondertussen in Rotterdam
Dat noemen ze nou anekdotisch bewijs...

Gisteren werd in mijn buurt een jongen beroofd van zijn portemonnee! De kleur van de dader was blank.
pi_213038928
quote:
1s.gif Op zondag 31 maart 2024 17:50 schreef Bofjijff het volgende:

[..]
die boycot is wel erg sneu. Net als dat een winkel erin mee zou gaan. Dan buig je gewoon voor terreur.
Liever een boycot dan uithongeren.. Liever een boycot dan vrijelijk gebombardeerd worden vier maanden lang.
  zondag 31 maart 2024 @ 17:55:00 #235
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_213038978
quote:
0s.gif Op zondag 31 maart 2024 17:50 schreef Narjeb1986 het volgende:

[..]
Dat noemen ze nou anekdotisch bewijs...

Gisteren werd in mijn buurt een jongen beroofd van zijn portemonnee! De kleur van de dader was blank.
Het zijn wel een hoop anekdotes inmiddels, of niet? Lenny Kuhr, de taferelen bij het Holocaustmuseum, deze rabbijn, de acties bij filmhuizen, Albert Heijns, de lijst groeit met de dag.
pi_213038980
Dader heeft zich gemeld, maar er wordt nog met name naar een bepaalde getuige gezocht.

https://www.politie.nl/ni(...)cht-aangehouden.html

quote:
De politie is specifiek op zoek naar een boa die in zijn vrije tijd vermoedelijk getuige is geweest van het incident. Wij verzoeken deze specifieke getuige zich te melden.
pi_213039015
quote:
0s.gif Op zondag 31 maart 2024 17:55 schreef Qarrad het volgende:

[..]
Het zijn wel een hoop anekdotes inmiddels, of niet? Lenny Kuhr, de taferelen bij het Holocaustmuseum, deze rabbijn, de acties bij filmhuizen, Albert Heijns, de lijst groeit met de dag.
De taferelen bij het holocaust museum zijn onzin gebleken..
De mensen die erbij waren ontkenden dat er spreekkoren waren gericht tegen joden..

Lenny Kuhr is zelf gefilmd door de daders. Dus dat is geen anekdotisch bewijs.

Misschien moet je eens serieus reageren in plaats van dit soort dingen in mijn mond te leggen?
pi_213039041
quote:
0s.gif Op zondag 31 maart 2024 17:49 schreef Narjeb1986 het volgende:

Man, de meeste mensen zitten nu al te klagen dat er teveel asielzoekers komen. En dat zijn mensen die geen land of huizen afpakken.
Dat doen ze wel.

quote:
Terwijl de Joden die Palestina binnenkwamen dit wel deden.
Heel veel hebben hun huizen ook gewoon verkocht om dan later te gaan klagen dat ze verdreven zijn. Zionisme bestond voor WWII ook al. Maar het is zeker niet allemaal netjes gegaan, wederzijds.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  zondag 31 maart 2024 @ 18:00:37 #239
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_213039049
quote:
0s.gif Op zondag 31 maart 2024 17:57 schreef Narjeb1986 het volgende:

[..]
De taferelen bij het holocaust museum zijn onzin gebleken..
De mensen die erbij waren ontkenden dat er spreekkoren waren gericht tegen joden..
Staat gewoon op beeld.
quote:
Lenny Kuhr is zelf gefilmd door de daders. Dus dat is geen anekdotisch bewijs.
Dus gewoon nog een keer bingo wat betreft antisemitisme.
quote:
Misschien moet je eens serieus reageren in plaats van dit soort dingen in mijn mond te leggen?
Typ jij eerst maar eens iets wat houdt snijdt. Oh, en tevens een reminder dat het hier gaat over toenemend antisemitisme in Nederland en niet over wat er plaatsvindt in Isral en wat jij daarvan vindt.
pi_213039137
quote:
0s.gif Op zondag 31 maart 2024 18:00 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]
Dat doen ze wel.
Ja hoor waar heb je dat gelezen? Dat ze huizen afpakken?
De meeste asielzoekers zitten in AZC's.. Daar wil je nog niet dood geboren worden.

quote:
Heel veel hebben hun huizen ook gewoon verkocht om dan later te gaan klagen dat ze verdreven zijn. Zionisme bestond voor WWII ook al. Maar het is zeker niet allemaal netjes gegaan, wederzijds.
Dat is waar en dat probeer ik te zeggen tegen die HR die beweerde "het waren de Arabieren die begonnen".. Het ligt veel genuanceerder dan dat.
En mensen die in andermans schoenen kunnen staan die snappen het standpunt van de Arabieren in die tijd. Dat had niks met antisemitisme te maken maar met hoe het gebeurde. Namelijk dat een ander land (UK) bepaalde dat de Joden weer "terug" mochten naar hun "beloofde land"...

Er is nog nooit een volk geweest dat na 2000 jaar afwezigheid (of een kleine minderheid te zijn) weer ergens terug mocht komen omdat een heilig boek nu eenmaal beweerde dat dat stukje land altoos aan hen zou toebehoren. Religie en politiek moeten van elkaar gescheiden zijn en daar was toen geen sprake van...

Als in de Koran stond dat Allah aan de moslims Nederland had beloofd dan lachten wij die moslims ook uit die Nederland voor hen kwamen claimen..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')