Mijn plan is om het ook niet laat te maken. Moet morgen wel fit het terras op kunnen natuurlijk.quote:
Verstandig..quote:Op vrijdag 29 maart 2024 20:42 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Mijn plan is om het ook niet laat te maken. Moet morgen wel fit het terras op kunnen natuurlijk.
Dat wordt sowieso het laatstequote:Op vrijdag 29 maart 2024 20:43 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Verstandig..
Ik twijfel nog
Opblijven tot 3 kan ook
Vrouw!quote:Op vrijdag 29 maart 2024 20:43 schreef Monsterkoekie het volgende:
Heb de elektrische deken ook al aan
Haha mss wss wel of niet slapen straks denk ik ofzo. Wat vinden jullie?????quote:
Ik twijfel nogquote:Op vrijdag 29 maart 2024 20:44 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Haha mss wss wel of niet slapen straks denk ik ofzo. Wat vinden jullie?????
Mmquote:Op vrijdag 29 maart 2024 20:44 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Haha mss wss wel of niet slapen straks denk ik ofzo. Wat vinden jullie?????
Goed zoquote:Op vrijdag 29 maart 2024 20:45 schreef kree het volgende:
hmmm nou was toch ff lekker die pizza, kom weer ff bij.
Lief hequote:Op vrijdag 29 maart 2024 20:47 schreef kree het volgende:
hebbben jullie dat btw ook, koolmeesjes en vogeltjes die zeg maar voor het licht is nog tering herrie gaan maken?>
Met je elektrieke deken en het koud hebben.quote:
Daar had ik altijd een hekel aan totdat Bolke (quote:Op vrijdag 29 maart 2024 20:47 schreef kree het volgende:
hebbben jullie dat btw ook, koolmeesjes en vogeltjes die zeg maar voor het licht is nog tering herrie gaan maken?>
Jaa en het is wel schattig op zich en Lenten enzo waar ik van hou.quote:
Vanaf zondag om 5 uurquote:Op vrijdag 29 maart 2024 20:50 schreef kree het volgende:
[..]
Jaa en het is wel schattig op zich en Lenten enzo waar ik van hou.
Maar ze beginnen wel 4 uur helaas.....
Wel vroeg jaquote:Op vrijdag 29 maart 2024 20:50 schreef kree het volgende:
[..]
Als het me te gortig wordt prop ik oordoppen in en dan verder slapen.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 20:50 schreef kree het volgende:
[..]
Ik heb een gasdekenquote:Op vrijdag 29 maart 2024 20:48 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Met je elektrieke deken en het koud hebben.
quote:Op vrijdag 29 maart 2024 20:52 schreef kree het volgende:
[..]
omg die tijd verschil is dit weekend al jah>?
Als ik mijn dekbed te luchten hang moet ik altijd uitkijken dat ik niet statisch geladen ben, anders vliegt m'n appartement de lucht in.quote:
ja ik ook dus en denk dat moeten ze afschaffen, want ben er een week door van slaag. ;Pquote:Op vrijdag 29 maart 2024 20:54 schreef HappyCharly het volgende:
Helemaal gemist dat de klok verzet wordt
Zou vannacht al beginnenquote:Op vrijdag 29 maart 2024 20:55 schreef kree het volgende:
[..]
ja ik ook dus en denk dat moeten ze afschaffen, want ben er een week door van slaag. ;P
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |