Wat?quote:
Heb liever dat je me dan even kriebeltquote:Op vrijdag 29 maart 2024 20:30 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Wat?Da's mijn ding, letters verwisselen. Is een teken van genegenheid
En als ze en beetje doof worden dan staat de tv of muziek ook keihard aan.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 20:29 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dit is absoluut waar en ze houden alles in de gaten en ze vinden ook overal wat van.
Mijn moeder probeert me vet te mesten met paaschocolade de afgelopen weken. Kreeg net toen ik op bezoek was ook weer een halve kilo paaseitjes mee.quote:
Achter je oren of onder je kinnetje?quote:Op vrijdag 29 maart 2024 20:31 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Heb liever dat je me dan even kriebelt
Kan je toch weer een avondje vooruitquote:Op vrijdag 29 maart 2024 20:31 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Mijn moeder probeert me vet te mesten met paaschocolade de afgelopen weken. Kreeg net toen ik op bezoek was ook weer een halve kilo paaseitjes mee.
EEN HALVE KILO!1
Ik moet er altijd om lachen.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 20:30 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Wat?Da's mijn ding, letters verwisselen. Is een teken van genegenheid
Ik heb er 10quote:Op vrijdag 29 maart 2024 20:31 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Mijn moeder probeert me vet te mesten met paaschocolade de afgelopen weken. Kreeg net toen ik op bezoek was ook weer een halve kilo paaseitjes mee.
EEN HALVE KILO!1
Da's de pest ook nog eens. Als je zo'n zak hebt liggen blijft het nooit bij eentje.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 20:32 schreef JustinK het volgende:
[..]
Kan je toch weer een avondje vooruit
Kilo?quote:
Nekquote:Op vrijdag 29 maart 2024 20:31 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Achter je oren of onder je kinnetje?
*kriebelkriebel*quote:
Dat ben ik! Grrrrrrr de parte zwanter!quote:
Grrrrrrrrquote:Op vrijdag 29 maart 2024 20:37 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat ben ik! Grrrrrrr de parte zwanter!
Mijn plan is om het ook niet laat te maken. Moet morgen wel fit het terras op kunnen natuurlijk.quote:
Verstandig..quote:Op vrijdag 29 maart 2024 20:42 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Mijn plan is om het ook niet laat te maken. Moet morgen wel fit het terras op kunnen natuurlijk.
Dat wordt sowieso het laatstequote:Op vrijdag 29 maart 2024 20:43 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Verstandig..
Ik twijfel nog
Opblijven tot 3 kan ook
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |