SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zag modellen met temperaturen van rond de 30 graden in het Schwarzwald komende zaterdag. Vraag me af of dat ook daadwerkelijk uitkomt, maar warm wordt het zeker.quote:
Ja echt top hoor. Regen hadden we nog niet gehad. Overigens gun ik die regen nog altijd aan de winterhatersquote:Op maandag 1 april 2024 07:34 schreef Jor_Dii het volgende:
Wat een gigantisch regengebied in het oosten
Wij winterhaters gunnen jullie dit ellendige weer in plaats van mooie winterdagenquote:Op maandag 1 april 2024 10:45 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ja echt top hoor. Regen hadden we nog niet gehad. Overigens gun ik die regen nog altijd aan de winterhaters
Scheelt wel dat ik jou dit weer natuurlijk ook gun tijdens de lente en zomerquote:Op maandag 1 april 2024 10:48 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wij winterhaters gunnen jullie dit ellendige weer in plaats van mooie winterdagen
Dat merkte ik tijdens het afgelopen warmere halfjaar jaquote:Op maandag 1 april 2024 12:28 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Scheelt wel dat ik jou dit weer natuurlijk ook gun tijdens de lente en zomer
1 april.quote:Op maandag 1 april 2024 12:43 schreef Frutsel het volgende:
komend weekend zou wel mooi worden zie ik.
20-24 graden hierro
Ja, ik heb de kaarten gezien voor het voorspellingstopic en weet precies wat er komen gaat. Dit is gewoon een warme oper waar de omstandigheden perfect zijn. En zelfs dan is de kans op bewolking met een spat regen gigantisch.quote:
ze voorspellen het gewoon te mooi voor, anders raken er teveel mensen in een depressie, dit is hun laatste strohalm, een sprankje zon.quote:Op maandag 1 april 2024 12:49 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ja, ik heb de kaarten gezien voor het voorspellingstopic en weet precies wat er komen gaat. Dit is gewoon een warme oper waar de omstandigheden perfect zijn. En zelfs dan is de kans op bewolking met een spat regen gigantisch.
Als er ook maar één factor net verkeerd valt, komt die warmte niet zo ver noordelijk of komt die depressie over ons heen in het weekend. Mijn weerapp gaat voorlopig voor dat tweede.
Dit is pas een goede grapquote:Op maandag 1 april 2024 13:12 schreef INViCTuS het volgende:
Het zal ook eens een keer wat langer stabiel droog weer blijven. Houdt maar niet op met die shit regen
[ x ]
vorige jaar zomer was wisselvallig en natquote:Op maandag 1 april 2024 12:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat merkte ik tijdens het afgelopen warmere halfjaar ja
Ga het niet eens een zomer noemen. 6 maanden warme herfst en 6 maanden koude herfst.
Nou, laat de mensen maar komen die het wel mee vinden vallen omdat juni zodanig warm was dat het de hele zomer kan dragen.quote:Op maandag 1 april 2024 15:53 schreef THEFXR het volgende:
[..]
vorige jaar zomer was wisselvallig en nat
https://www.knmi.nl/neder(...)erzichten/2023/zomer
ik herinner mij in juli nat en de verwarming aan, juni/aug hittegolfquote:Op maandag 1 april 2024 15:54 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nou, laat de mensen maar komen die het wel mee vinden vallen omdat juni zodanig warm was dat het de hele zomer kan dragen.
Augustus was kouder dan september.quote:Op maandag 1 april 2024 15:56 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ik herinner mij in juli nat en de verwarming aan, juni/aug hittegolf
Voorlopig zijn de kaarten iig nog steeds gunstig en de temperatuur op zaterdag 20-24 in het landquote:Op maandag 1 april 2024 12:49 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ja, ik heb de kaarten gezien voor het voorspellingstopic en weet precies wat er komen gaat. Dit is gewoon een warme oper waar de omstandigheden perfect zijn. En zelfs dan is de kans op bewolking met een spat regen gigantisch.
Als er ook maar één factor net verkeerd valt, komt die warmte niet zo ver noordelijk of komt die depressie over ons heen in het weekend. Mijn weerapp gaat voorlopig voor dat tweede.
Midden ook :p echt totaal onverwachts. Wel een stuk frisser (beter wel, gisteren was enorm klef)quote:Op maandag 1 april 2024 10:49 schreef Nattekat het volgende:
Wel ongekend dat het westen eens droog is.
Er was niks oks aan.quote:Op maandag 1 april 2024 17:50 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Midden ook :p echt totaal onverwachts. Wel een stuk frisser (beter wel, gisteren was enorm klef)
Al met al best een ok dagje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |