NL wint 10000% zekerquote:Op zaterdag 30 maart 2024 23:44 schreef Cosima het volgende:
Ik ben er toch vrij overtuigd van dat het Kroatië wordt dit jaar
Die tussen de rap? Ik denk dat dat een beetje hetzelfde is als die “Papa” bij Joost, die ook op band lijkt te staan.quote:Op zondag 31 maart 2024 08:51 schreef drxanax het volgende:
Heb net live optreden van Zwitserland gezien tijdens tv show in zwitserland. Die hoge uithalen leken niet live. Mag hij die in zweden straks ook op band hebben?
Ja, die lamp begrijp ik eigenlijk nog steeds niet (goed). Wat moest die voorstellen waar hij in het liedje over zingt?quote:Op zondag 31 maart 2024 05:29 schreef Fred_B het volgende:
[..]
In 2019 waren WE de topfavoriet natuurlijk (al deden we nog ons best het spannend te maken met het geklungel met die IKEA-lamp). Nu is er geen duidelijke favoriet. Zelfs voor Kroatië is de kans 83% dat het iemand anders wordt.
Volgens mij was het idee dat het eruit zou zien als een niet defineerbare lichtbron, die een soort hoop moest voorstellenquote:Op zondag 31 maart 2024 11:22 schreef silverevlis het volgende:
[..]
Ja, die lamp begrijp ik eigenlijk nog steeds niet (goed). Wat moest die voorstellen waar hij in het liedje over zingt?
Ah, dank je.quote:Op zondag 31 maart 2024 12:00 schreef Japepk het volgende:
[..]
Volgens mij was het idee dat het eruit zou zien als een niet defineerbare lichtbron, die een soort hoop moest voorstellen
Nah, waarschijnlijk vooral omdat het de pre party in Nederland is en verwacht wordt dat de Nederlandse inzending daar wel aanwezig is. Alleen Anouk was er volgens mij niet bij.quote:Op zondag 31 maart 2024 12:28 schreef silverevlis het volgende:
Verder heb ik eens nagedacht over dat hij alleen naar Amsterdam gaat. Ik las net dat Eurovision in Concert de grootste pre-party is en het ESF an sich is natuurlijk het grootste muziekpodium wat je kunt krijgen.
Beide hebben 'grootst' in hun soort > joost klein droom groot (r).
In die zin is het eigenlijk heel logisch dat hij het zo doet. Maar hij kan het het beste zelf zeggen op 13 april
En de 3Js want die hadden al een optreden geboekt staan dat niet verplaatst kon maar die hebben toen op dezelfde dag tijdens de persmiddag in Volendam opgetreden.quote:Op zondag 31 maart 2024 12:33 schreef Momo het volgende:
[..]
Nah, waarschijnlijk vooral omdat het de pre party in Nederland is en verwacht wordt dat de Nederlandse inzending daar wel aanwezig is. Alleen Anouk was er volgens mij niet bij.
quote:Op zondag 31 maart 2024 12:33 schreef Momo het volgende:
[..]
Nah, waarschijnlijk vooral omdat het de pre party in Nederland is en verwacht wordt dat de Nederlandse inzending daar wel aanwezig is. Alleen Anouk was er volgens mij niet bij.
Oh, dat wist ik allemaal niet. Weer iets geleerd. Mijn fantasie ging een beetje met me op de loop. Niettemin blijf ik erbij dat hij al zijn krachten wil opsparen voor het moment waarop hij er moet staan.quote:Op zondag 31 maart 2024 12:35 schreef Greys het volgende:
[..]
En de 3Js want die hadden al een optreden geboekt staan dat niet verplaatst kon maar die hebben toen op dezelfde dag tijdens de persmiddag in Volendam opgetreden.
Pre party's, Zwitserland voor het eerste live. Zijn nogal moeilijke noten, maar ging live goed.quote:
Wel lang geleden toch dat Zwitserland zo hoog stond bij de bookmakers? Maar alsnog weg daar, Joost moet daar.quote:Op zondag 31 maart 2024 12:40 schreef Momo het volgende:
[..]
Pre party's, Zwitserland voor het eerste live. Zijn nogal moeilijke noten, maar ging live goed.
Gjon's Tears toch nog? Maar eens hoor. Aan de andere kant heeft Joost niet de druk om zijn favorietenrol waar te maken en kan hij dus "ontspannender" de tent op zijn kop zetten. In die zin kan dat voor hem een voordeel zijn.quote:Op zondag 31 maart 2024 12:41 schreef Ama het volgende:
[..]
Wel lang geleden toch dat Zwitserland zo hoog stond bij de bookmakers? Maar alsnog weg daar, Joost moet daar.![]()
Denk 1 april. Helaas.quote:Op zondag 31 maart 2024 15:04 schreef Zigsky het volgende:
https://bouwsteentjes.info/joost-klein-europapa-minifigure/
(Of 1 april?)
Als je op bestellen klikt dan krijg je de video op youtube, ik ga stuk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |