Haha, bij Noorwegen moest ik toch wel even gniffelen.quote:
Hier ben ik het heel erg mee eens!quote:Op zaterdag 30 maart 2024 18:29 schreef d_elise het volgende:
[..]
Lijkt me een slopend schema, inderdaad. En dan heb ik liever dat Joost het nu rustig aandoet, alles tot in de puntjes voorbereid en dan in Malmö het dak eraf knalt dan dat hij nu overal te zien is (wat leuk is), maar wanneer het echt moet, hij eigenlijk al doodop is van het voortraject.
De bookies hebben het er maar druk mee dit jaar, het is goede gymnastiek.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 20:51 schreef Nexum het volgende:
Zwitserland heeft ons inmiddels weer ingehaald
Was te verwachten met het verschijnen op de Pre-Party Madrid en Joost niet. Maar het scheelt weinig..quote:Op zaterdag 30 maart 2024 20:51 schreef Nexum het volgende:
Daar gaan we dan weerquote:Op zaterdag 30 maart 2024 20:51 schreef Nexum het volgende:
2019 komt in de buurt.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 21:36 schreef GeorgeM het volgende:
Hebben we ooit zoveel procentenpolonaisegifjes gepost als dit jaar?
I know right! Ik durf het nog niet te dromen maar mijn guts zegt wel.. WE ARE GONNA SLAY THEM ALL! hahaquote:
Kan ik deze als UI instellen?quote:Op zaterdag 30 maart 2024 21:34 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Daar gaan we dan weer![]()
[ afbeelding ]
Ze staan echt vrijwel gelijk.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 20:51 schreef Nexum het volgende:
Na het optreden zal Zwitserland wel verder weglopen.quote:
Z'n live optreden van eerder deze week is net bekend gemaakt en staat in het Zwitserland topic!quote:Op zaterdag 30 maart 2024 22:55 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Na het optreden zal Zwitserland wel verder weglopen.
NL bescheidenheid?!quote:Op zaterdag 30 maart 2024 23:44 schreef Cosima het volgende:
Ik ben er toch vrij overtuigd van dat het Kroatië wordt dit jaar
In 2019 waren WE de topfavoriet natuurlijk (al deden we nog ons best het spannend te maken met het geklungel met die IKEA-lamp). Nu is er geen duidelijke favoriet. Zelfs voor Kroatië is de kans 83% dat het iemand anders wordt.quote:Op zondag 31 maart 2024 00:09 schreef silverevlis het volgende:
Het ESF lijkt qua kanshebbers dit jaar wel een flipperkast. Kroatië, Zwitserland, Italië, Nederland... wat een zenuwenbedoening.
Het voelde in 2019 echt veiliger.
Nou ja, uiteindelijk draait het maar om 1 ding (voor Joost): op 9 mei goed uit de verf komen zodat op 11 mei het dak er definitief af kan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |