Wat jammer dat het niet voor je werkte. Had je in combinatie met Utrogestan? Nog geprobeerd met een hogere dosis?quote:Op zondag 31 maart 2024 13:14 schreef Seeburg54 het volgende:
[..]
Zeker een half jaar. Ik vond het ook ondingen, ze plakten erg slecht. Ik kreeg steeds zo'n B merk waarvan je leest dat ze niet heel best zijn, maar blijkbaar werkt het zo tegenwoordig. Alles moet goedkoop.
Ik had gehoopt dat mijn spieren en slijmvliezen er wat beter van werden, maar helaas.
Ik heb meerdere keren gevraagd om het betere merk, maar dat ging moeizaam. En op een gegeven moment ben ik er dan wel klaar mee.![]()
Veoza is een nieuw medicijn wat sinds kort goedgekeurd is en in het voorjaar op de markt zou moeten komen.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 17:26 schreef Seven. het volgende:
[..]
Ook al lang hoor, na een paar jaar heb je er al wel genoeg van maar 14 jaar is geen pretje. Wat is Veoza?
Utrogestan komt me bekend voor. Ik ben begonnen met een halve pleister, later een hele.quote:Op zondag 31 maart 2024 13:29 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Wat jammer dat het niet voor je werkte. Had je in combinatie met Utrogestan? Nog geprobeerd met een hogere dosis?
Volgens mij is het heel persoonlijk welke van de twee merken het fijnste zijn. Ik heb beide gehad en vind er niet echt verschil in zitten. Die als b-merk wordt beschouwd, plakt bij mij zelfs beter.
Dat is zeker zo. Ik vind dan ook niet per se dat de ene pleister inferieur is. Sommige vrouwen doen een filmpleister over de pleister om hem goed op zijn plek te houden.quote:Op zondag 31 maart 2024 16:21 schreef BE het volgende:
Maar of iets blijft plakken is zo huid-afhankelijk, bij 1 van mijn twee kinderen blijft vrijwel geen pleister zitten. Echt heel raar.
Vergeet niet dat er ook nog gewoon pilletjes (femoston?) bestaan, die werken ook prima.quote:Op zondag 31 maart 2024 16:28 schreef miss_sly het volgende:
Voor vrouwen waarbij plakken geen optie is, zijn er ook sprays en gels
Dat is niet voor-identiek en bovendien heeft orale inname nadelen die transdermaal niet heeft.quote:Op zondag 31 maart 2024 20:44 schreef Snolkelderij het volgende:
[..]
Vergeet niet dat er ook nog gewoon pilletjes (femoston?) bestaan, die werken ook prima.
Klopt, maar als je plakkers niet plakken kan het een alternatief zijn.quote:Op zondag 31 maart 2024 21:34 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Dat is niet voor-identiek en bovendien heeft orale inname nadelen die transdermaal niet heeft.
Spray of gel transdermaal hebben vele voordelen en bio-identiek echt heel erg de voorkeur.quote:Op zondag 31 maart 2024 21:53 schreef Snolkelderij het volgende:
[..]
Klopt, maar als je plakkers niet plakken kan het een alternatief zijn.
Ik weet niet of mee te maken heeft.. maar had relatief weinig problemen met ongesteld zijn. Beetje buikpijn, beetje down, maar te doen. Dacht ik dag later : ohw ik ben ongesteld!quote:Op dinsdag 2 april 2024 19:35 schreef Deisyy het volgende:
57 jaar, 10 jaar geleden is mijn baarmoeder verwijderd, en ondanks dat ik mijn eileiders mocht houden heb ik weinig overgangsklachten gehad, sinds een maar weken eigenlijk af en toe en opvliegertje, als het daarbij blijft ben ik heel tevreden.
Ik vind centraal een vervelend iets, dus wat mij betreft liever nietquote:Op donderdag 4 april 2024 01:10 schreef Jippie het volgende:
Willen jullie dit topic centraal? Dan komt het wel onderaan onder kopje Centraal, maar zal niet wegzakken.
Dan staat het niet meer gewoon in de lijst van een subforum maar ergens onderaan apart geclusterd, ik weet niet of er centrale LIF topics zijn, want ik kan er mobiel niet komen.quote:Op donderdag 4 april 2024 12:11 schreef Lienekien het volgende:
Wat is er zo kut aan centraal? (Ik heb geen idee.)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |