Updatequote:Op vrijdag 29 maart 2024 16:05 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Vanavond iets eenvoudigs gepimpt want een wat verdrietige vriendin komt onverwacht mee-eten.
Vooraf
Gebonden aspergeroomsoep (uit de vriezer, altijd goed wat op voorraad te hebben)
Kippenvleugels met aardappelen uit de oven met een groene salade
Een Hollandse Dame Blance (Perzik uit blik, vanille-ijs van de supermarkt en zelfgemaakte chocoladesaus want ik heb geen fles
Hierbij een Sekt voor bezoek en manlief, ik drink water, nog steeds droog, voel me daar erg goed bij
Morgen komt het verwachte bezoek
Vitello Tonato
Hollandse boerderijeend filet met Sinaasappelsaus, Puree, Rode kool, stoofpeertjes
Na weet ik nog niet, denk aan of nog een keer dame blanche, of Flan Caramel, of of
Kreeft is lekker, maar als ik heel eerlijk ben, Noordzeegarnalen zijn lekkerder.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 12:58 schreef Karzai het volgende:
geen kreeft te krijgen hier in de buurt ben alle supermarkten en de visboer afgegaan, eet het wel een keertje in een restaurant
Spaghetti Hollandse stijlquote:Op zaterdag 30 maart 2024 15:26 schreef Molo het volgende:
Die zijn prima ja
Hier spaghetti vanavond, Hollandse stijl met gehaktsaus![]()
Wat is een raviolisalade?quote:Op zaterdag 30 maart 2024 16:45 schreef Scriptascripta het volgende:
Raviolisalade vanavond met sla, tomaatjes, rode pesto en gegrilde paprika.
Ohhhhhhhhhquote:Op zaterdag 30 maart 2024 17:43 schreef ondeugend het volgende:
Yaaaay de eerste keer asperges dit seizoen
[ afbeelding ]
Verspil mij niet asperges van de Lidl. Nou niks verspild. Van het afval bouillon getrokken.
Ah, dankje. Ik zou er nooit op komen om ravioli als salade (lauw/koud) te etenquote:Op zaterdag 30 maart 2024 20:17 schreef Scriptascripta het volgende:
[..]
https://www.leukerecepten.nl/recepten/snelle-ravioli-salade/
Deze was het Kanaroe
Het is een eierlikeur en dus te vergelijken met advocaat maar dan zachter romiger van smaak. Deze is gemaakt met jenever maar kan ook met brandewijn. 8% alc.quote:Op zondag 31 maart 2024 16:18 schreef Karzai het volgende:
[..]
dit ken ik niet, waar smaakt het naar?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |