Qua structuur vergelijkbaar maar wel wat zachter dan halloumi bij verwarmen. Gerookt en lekkere boerderijgeur/smaakquote:Op vrijdag 29 maart 2024 17:12 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Ziet er prachtig uit! Smaakt het een beetje halloumi--achtig? En eet je daar nog brood of toast bij?
Vragen, vragen
Lekker! Ook weer eens zin in maar er wordt pasta met garnalen voor me gefixt. Alleen geen zin inquote:Op vrijdag 29 maart 2024 17:13 schreef Kanaroe het volgende:
O.T. hier naanbroodjes met shoarmavlees en/of falafel, met knoflooksaus, sla en gebakken uitjes met groene paprika
Laat je het weten als je de Screamin Sicilian hebt geprobeerd?quote:Op vrijdag 29 maart 2024 19:03 schreef Smart_ass het volgende:
Ik had als lunch restjes overgebleven pizza en haricot verts.
Vanavond ovenschotel die ik uit de vriezer heb gehaald, geen zin om te koken.
Niets mis mee, klinkt prima!quote:Op vrijdag 29 maart 2024 19:03 schreef Smart_ass het volgende:
Ik had als lunch restjes overgebleven pizza en haricot verts.
Vanavond ovenschotel die ik uit de vriezer heb gehaald, geen zin om te koken.
Oh dat klinkt echt lekkerquote:Op vrijdag 29 maart 2024 20:23 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Laat je het weten als je de Screamin Sicilian hebt geprobeerd?![]()
Ik kreeg aspergequiche met geitenkaas-avocadosalade en toe een lavacakeje met ijs
Hahahaquote:Op vrijdag 29 maart 2024 21:16 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Oh dat klinkt echt lekker!
Nou die heeft m’n vriend dus laatst op haha! Hij vond ‘m mwoah (maar hij houdt sowieso niet super erg van pizza). Ik ga ‘m nog weleens voor mezelf halen. Ik had die betreffende avond taco bell
.
Verwennerij zegquote:Op vrijdag 29 maart 2024 21:22 schreef golfer het volgende:
Lekker decadent tijdens het televisie kijken een bakje met Hollandse garnalen en stukjes gerookte paling.
[ link | afbeelding ]
Hij heeft ‘m sowieso niet helemaal opgegeten (die avond in elk geval) dus ik twijfel of ik er een stukje van op heb. Het is niet blijven hangen in ieder geval dus als dat het geval was, was ik niet impressedquote:Op vrijdag 29 maart 2024 22:15 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
HahahaPff hij had je best een puntje mogen geven
quote:Op vrijdag 29 maart 2024 22:37 schreef MadMaster het volgende:
Food for thought:
Kokuscurry en Camambert... 🤔
[ afbeelding ]
Kalamata oiljven zijn ook best interessant.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 22:37 schreef MadMaster het volgende:
Food for thought:
Kokuscurry en Camambert... 🤔
[ afbeelding ]
Die waren me nog niet eens opgevallen…quote:Op zaterdag 30 maart 2024 05:19 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Kalamata oiljven zijn ook best interessant.
Wij hebben het voordeel om dichtbij IJmuiden te wonen. Daar volop en diverse soorten en prijsklassen verkrijgbaar.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 12:58 schreef Karzai het volgende:
geen kreeft te krijgen hier in de buurt ben alle supermarkten en de visboer afgegaan, eet het wel een keertje in een restaurant
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |