Nou dat is toch lekker, gezellie hoor.. haha eiertje tik, ken ik helemaal niet...quote:Op zaterdag 30 maart 2024 07:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja wij doen bij dochterlief ook broodjes en paasbrood met eieren
Kinderen gaan eerst eieren verven en daarna aan tafel is het altijd eiertje tik en eten die hap
Nee, dat is met twee personenen dan een ei in je hand nemen allebei en dan de gekookte eieren tegen elkaar aan tikken. Wiens ei schil kapot is heeft verloren en mag niet meer meedoenquote:Op zaterdag 30 maart 2024 07:30 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Nou dat is toch lekker, gezellie hoor.. haha eiertje tik, ken ik helemaal niet...
Dat moet heel zachtjes dus... anders ben je zo weg..quote:Op zaterdag 30 maart 2024 07:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, dat is met twee personenen dan een ei in je hand nemen allebei en dan de gekookte eieren tegen elkaar aan tikken. Wiens ei schil kapot is heeft verloren en mag niet meer meedoen
Als je je ei op een bepaalde manier vasthoud en op een bepaalde manier tikt kan je het lang volhoudenquote:Op zaterdag 30 maart 2024 07:39 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Dat moet heel zachtjes dus... anders ben je zo weg..
Tot zoquote:Op zaterdag 30 maart 2024 07:40 schreef Frummelie het volgende:
Ik vlieg even naar de winkel, hebben we dat weer gehad...
Hey Engine, leuke dag voor de boeg geniet er van.quote:
Hoi Dotquote:Op zaterdag 30 maart 2024 07:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Engine, leuke dag voor de boeg geniet er van.
Gaat vast leuk wordenquote:
Heeej goedemorgen...quote:
Morguh Ruudquote:Op zaterdag 30 maart 2024 09:56 schreef ruudpuntenel het volgende:
[ afbeelding ]Buongiorno
Ik heb de zonnebril maar vast opgezet, de zon is onderweg naar hier, niet naar Amsterdam. Slecht vliegweer
A lekker de koffie wordt zelfs hier gebrachtquote:
Ik moet nodig naar de winkel, ik ben er praktisch doorheenquote:Op zaterdag 30 maart 2024 10:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
A lekker de koffie wordt zelfs hier gebracht
Gelukkig heb je vrij en kan je naar de winkelquote:Op zaterdag 30 maart 2024 10:20 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik moet nodig naar de winkel, ik ben er praktisch doorheen
Stuur ik hem wel naar jouquote:Op zaterdag 30 maart 2024 11:52 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
* Kodiak100 Mailt Lenie voor een privé voor @:kissingbird optreden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |