M'n broertje gaat dinsdag trouwen en heb morgen vrijgezellenfeest van/voor/over hemquote:Op vrijdag 29 maart 2024 09:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mooie stad, zou er lekker blijven
Of moet je maandag ergens anders werken?
O dan snap ik dat je naar huis bent gegaan. Leuke dagen voor de boeg die je niet wil missen. Alvast gefeliciteerd en geniet van alles.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 19:30 schreef engine het volgende:
[..]
M'n broertje gaat dinsdag trouwen en heb morgen vrijgezellenfeest van/voor/over hem![]()
Misschien dat ik woensdag dan weer terug ga voor een paar dagen. Leuke stad wel ja
quote:Op vrijdag 29 maart 2024 19:41 schreef Dotteke het volgende:
Ik zag een dame bij LLDL met een tshirt waar FRESHfruit veggies op staat . Dacht eerst een fan van @:Freshfruit
Zag hem tot laat elders postenquote:Op zaterdag 30 maart 2024 06:38 schreef Frummelie het volgende:
Hejjj @:FreshFruit you are late waar zijn de koffie en thee en koekjes.... en broodjes...
quote:Op zaterdag 30 maart 2024 06:57 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Oooh jeeee, die heeft de smaak weer te pakken...
O dat is lekker, ik heb wel de echte cacaopoeder in huis, maar geen melkquote:Op zaterdag 30 maart 2024 07:00 schreef Frummelie het volgende:
Ik heb zin in warme schoco met slagroom...
Ik heb beide maar nog geen slagroom, ik moet zo toch nog even naar de poiesz... nog een paar paasboodschapjes halen...quote:Op zaterdag 30 maart 2024 07:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is lekker, ik heb wel de echte cacaopoeder in huis, maar geen melk
DIe heb ik dan wel in huis, maar niet de echte, zo spuitbus heb ik wel staanquote:Op zaterdag 30 maart 2024 07:05 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik heb beide maar nog geen slagroom, ik moet zo toch nog even naar de poiesz... nog een paar paasboodschapjes halen...
Ik ben altijd zo'n zeikerd met eten enzo... ik wil altijd zelfklopslagroomquote:Op zaterdag 30 maart 2024 07:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
DIe heb ik dan wel in huis, maar niet de echte, zo spuitbus heb ik wel staan
Ik doe verder ook niet gek hoor... maar wil een paar lekkere broodjes en nog wat salades en advocaatijsquote:Op zaterdag 30 maart 2024 07:17 schreef Dotteke het volgende:
Ik heb paasbrood en eieren en verder is het hier gewoon weekend, niets geen poespas
Zondag ik naar mijn dochter, daar komt zoonlief en zijn vrouw en kids ook en gaan we daar eten.
Maar verder doe ik weinig met pasen ook kwa eten
In mijn jeugd jaren was het met pasen en hele grote pan met heel veel eieren en paasbrood op tafel
En deden de heren wie er de meeste eieren kon eten![]()
Tegenwoordig is het net Kerst, als je die afgeladen karren vol weer bij de supermarkten ziet niet normaal
Ja wij doen bij dochterlief ook broodjes en paasbrood met eierenquote:Op zaterdag 30 maart 2024 07:24 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik doe verder ook niet gek hoor... maar wil een paar lekkere broodjes en nog wat salades en advocaatijsen een vienetta....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |