Ik post gewoon onder mijn eigen naam op Xquote:Op vrijdag 29 maart 2024 13:22 schreef Joyce-43 het volgende:
here i'am whahah waar wanneer en hoe op X
Ik zal iets klaar makenquote:Op vrijdag 29 maart 2024 13:35 schreef Ireth het volgende:
De bewoners eten een sinaasappel, ik krijg trek in sinaasappel, geen sinaasappel in huis.
De bewoners eten pizza, ik krijg trek in pizza, geen pizza in huis.
Ty eet een boterham met een gekookt eitje...
Mijn dna heeft het laatste ei op gemaakt
Wat heb je wel in huis? Dan post ik daar wel een gifje vanquote:Op vrijdag 29 maart 2024 13:35 schreef Ireth het volgende:
De bewoners eten een sinaasappel, ik krijg trek in sinaasappel, geen sinaasappel in huis.
De bewoners eten pizza, ik krijg trek in pizza, geen pizza in huis.
Ty eet een boterham met een gekookt eitje...
Mijn dna heeft het laatste ei op gemaakt
Dan zit je morgenavond een uur te vroeg voor de livequote:Op vrijdag 29 maart 2024 13:42 schreef mazaru het volgende:
Ik ga de klokken maar alvast een uur vooruit zetten. Kan ik alvast wennen
Dat deed mijn vader ook altijd.En het werkt.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 13:42 schreef mazaru het volgende:
Ik ga de klokken maar alvast een uur vooruit zetten. Kan ik alvast wennen
Uurtje eerder opstaan bedoeld Maza denk ik.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 13:44 schreef Jockari het volgende:
[..]
Dan zit je morgenavond een uur te vroeg voor de live
De eerste weken blijf ik toch terugrekenen. Net zoiets als toen we van de gulden naar de euro gingen. Dat heeft heel lang geduurd voordat ik niet meer om ging rekenen.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 13:44 schreef Jockari het volgende:
[..]
Dan zit je morgenavond een uur te vroeg voor de live
Dat werkt ook echt. Ik vind het zo'n stom gedoe dat gehannes met die klok. Slaat echt helemaal nergens op en geeft alleen maar problemen. Vooral voor de dieren. Die hebben een ingebouwde klok en snappen er niets van dat dingen ineens een uur eerder of een uur later gebeuren.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 13:45 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat deed mijn vader ook altijd.En het werkt.
Was er even met de bezemwagen doorquote:
Bezemwagen, d'r staat gewoon een dikke vette auto in de cos... ik dacht wtf is hier aan de hand...quote:
Doe ik nog altijd dat omrekenen. Van euro naar belgische frank.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 13:57 schreef mazaru het volgende:
De eerste weken blijf ik toch terugrekenen. Net zoiets als toen we van de gulden naar de euro gingen. Dat heeft heel lang geduurd voordat ik niet meer om ging rekenen.
Ik reken ook nog af en toe om naar de gulden. Hoewel ik weet dat dat niet meer echt relevant na 25 jaarquote:Op vrijdag 29 maart 2024 17:45 schreef Jockari het volgende:
[..]
Doe ik nog altijd dat omrekenen. Van euro naar belgische frank.
Ik soms ook nog.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 17:46 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik reken ook nog af en toe om naar de gulden. Hoewel ik weet dat dat niet meer echt relevant na 25 jaar
Ze hebben gewoon van de gulden een euro gemaakt. Alleen het inkomen liep niet gelijk op met de verhoging van de prijzen.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 17:50 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik soms ook nog.
Wat ik vroeger verdiende in guldens en daarna in euros, en spullen die eerst b.v. 10 gulden kostten en daarna10 euro
Yep. Friet stoofvlees met sausje, ongeveer 100 BEF, nu bijna 9 euro (360 BEF). verenigd europa heeft ons geen goed gedaanquote:Op vrijdag 29 maart 2024 17:50 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik soms ook nog.
Wat ik vroeger verdiende in guldens en daarna in euros, en spullen die eerst b.v. 10 gulden kostten en daarna10 euro
Goede raad is soms niet zo duurquote:Op vrijdag 29 maart 2024 17:57 schreef Jockari het volgende:
[..]
Yep. Friet stoofvlees met sausje, ongeveer 100 BEF, nu bijna 9 euro (360 BEF). verenigd europa heeft ons geen goed gedaan
maar ga geen discussie aan met Jockari over dat verenigd Europa en zijn Schengen-akkoord, of je bent een week leven kwijt
🤣🤣🤣🤣quote:Op vrijdag 29 maart 2024 17:15 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Bezemwagen, d'r staat gewoon een dikke vette auto in de cos... ik dacht wtf is hier aan de hand...
Nee ik zit op de bankquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |