Nou dat is toch lekker, gezellie hoor.. haha eiertje tik, ken ik helemaal niet...quote:Op zaterdag 30 maart 2024 07:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja wij doen bij dochterlief ook broodjes en paasbrood met eieren
Kinderen gaan eerst eieren verven en daarna aan tafel is het altijd eiertje tik en eten die hap
Nee, dat is met twee personenen dan een ei in je hand nemen allebei en dan de gekookte eieren tegen elkaar aan tikken. Wiens ei schil kapot is heeft verloren en mag niet meer meedoenquote:Op zaterdag 30 maart 2024 07:30 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Nou dat is toch lekker, gezellie hoor.. haha eiertje tik, ken ik helemaal niet...
Dat moet heel zachtjes dus... anders ben je zo weg..quote:Op zaterdag 30 maart 2024 07:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, dat is met twee personenen dan een ei in je hand nemen allebei en dan de gekookte eieren tegen elkaar aan tikken. Wiens ei schil kapot is heeft verloren en mag niet meer meedoen
Als je je ei op een bepaalde manier vasthoud en op een bepaalde manier tikt kan je het lang volhoudenquote:Op zaterdag 30 maart 2024 07:39 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Dat moet heel zachtjes dus... anders ben je zo weg..
Tot zoquote:Op zaterdag 30 maart 2024 07:40 schreef Frummelie het volgende:
Ik vlieg even naar de winkel, hebben we dat weer gehad...
Hey Engine, leuke dag voor de boeg geniet er van.quote:
Hoi Dotquote:Op zaterdag 30 maart 2024 07:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Engine, leuke dag voor de boeg geniet er van.
Gaat vast leuk wordenquote:
Heeej goedemorgen...quote:
Morguh Ruudquote:Op zaterdag 30 maart 2024 09:56 schreef ruudpuntenel het volgende:
[ afbeelding ]Buongiorno
Ik heb de zonnebril maar vast opgezet, de zon is onderweg naar hier, niet naar Amsterdam. Slecht vliegweer
A lekker de koffie wordt zelfs hier gebrachtquote:
Ik moet nodig naar de winkel, ik ben er praktisch doorheenquote:Op zaterdag 30 maart 2024 10:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
A lekker de koffie wordt zelfs hier gebracht
Gelukkig heb je vrij en kan je naar de winkelquote:Op zaterdag 30 maart 2024 10:20 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik moet nodig naar de winkel, ik ben er praktisch doorheen
Stuur ik hem wel naar jouquote:Op zaterdag 30 maart 2024 11:52 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
* Kodiak100 Mailt Lenie voor een privé voor @:kissingbird optreden
Dan klik je misschien twee keer of te snelquote:Op zaterdag 30 maart 2024 12:50 schreef zodeju het volgende:
Weet iemand hoe het komt dat ik dubbel quote en zelfs nu bij een dm....is van de laatste tijd. Terwijl ik niks anders doe dan normaal.
Thx ga er op letten .quote:Op zaterdag 30 maart 2024 13:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan klik je misschien twee keer of te snel
Heb dat ook wel eens dan denk ik hij doet het niet en klik je nog een keer
Heb het zelf ook wel eens dan klik je op verzenden doet het niets doe je het nog een keer en nog een keer gaat hij drie keer wegquote:
Ik ben er nog, maar ik ben de commentaren hier een beetje zat. Dat was vorig jaar ook zo, zodra mensen zich opeens persoonlijk met bewoners verbonden voelen, verwordt de Cos tot gekissebis en gescheld. Niet interessant om terug te lezen.quote:
Echt heel jammer dat dat gebeurd, ben het met je eens.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 13:31 schreef Hunter het volgende:
[..]
Ik ben er nog, maar ik ben de commentaren hier een beetje zat. Dat was vorig jaar ook zo, zodra mensen zich opeens persoonlijk met bewoners verbonden voelen, verwordt de Cos tot gekissebis en gescheld. Niet interessant om terug te lezen.
Hey Ebiquote:
Haai Dotquote:Op zaterdag 30 maart 2024 13:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Ebi![]()
Ja het is niet echt lenteachtig als je naar buiten kijkt
IK vind het niet zo erg, als het maar droog isquote:Op zaterdag 30 maart 2024 13:44 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Haai Dot![]()
Nee da's nog even ver weg nu.
Wordt wel tijd
Helaas vandaag "hier"al de hele dag nietquote:Op zaterdag 30 maart 2024 14:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
IK vind het niet zo erg, als het maar droog is
Eromheen posten.. of op de foe zetten.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 13:31 schreef Hunter het volgende:
[..]
Ik ben er nog, maar ik ben de commentaren hier een beetje zat. Dat was vorig jaar ook zo, zodra mensen zich opeens persoonlijk met bewoners verbonden voelen, verwordt de Cos tot gekissebis en gescheld. Niet interessant om terug te lezen.
Hey Icequote:
Dankje,quote:Op zaterdag 30 maart 2024 14:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Icejij ook een heel fijn weekend
Bij ons droge maar wel koude wind in de antwerpse kempen.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 14:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
IK vind het niet zo erg, als het maar droog is
O dat is een goeie tip van die groene zeep.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 14:29 schreef Iceage het volgende:
[..]
Dankje,
Zondag de klok van 2 naar 3 niet vergeten . Mijn violen staan inmiddels netjes in potten en bakken.
Zwarte nagels/nagelranden voorkomen door de truuk om eerst mijn vingertoppen in pot groene zeep te dopen.
Ben benieuwd naar de exit vanavond, en of ze horen dat de finale 13 april is.
De streams heb ik niet meer aan (al tijdje.) wil niet meer mijn laptop of tv scherm verontreinigen met Ashley beelden
Ja lekker is het hier ook niet hoor buitenquote:Op zaterdag 30 maart 2024 14:33 schreef Jockari het volgende:
[..]
Bij ons droge maar wel koude wind in de antwerpse kempen.
Werkt heel erg goed, dat gekl**i met plastic handschoentjes vinnik niks. Je kan ook je nageltoppen en nagelriemen eerst even goed inwrijven met een stuk normale zeep.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 14:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is een goeie tip van die groene zeep.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |