Ik krijg melding en klik er op staat er niks..zit je hier.. Nah ja.quote:
Yes, die loensde een beetje.....quote:
quote:Op vrijdag 29 maart 2024 10:14 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Lees net dat Salar zich heeft opgegeven voor de volgende EJVJLSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Moet je goed lezen was voor EJVJ vorige jaar niet voor een nieuwequote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Nee was voor EJVJL van vorig haar niet een nieuwequote:
quote:Op vrijdag 29 maart 2024 10:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
[..]
Moet je goed lezen was voor EJVJ vorige jaar niet voor een nieuwe
Ja Utopia was leuk, dat komt nooit meer terug zoals her wasquote:
quote:Op vrijdag 29 maart 2024 10:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
[..]
Moet je goed lezen was voor EJVJ vorige jaar niet voor een nieuwe
quote:Op vrijdag 29 maart 2024 10:18 schreef Ebinas het volgende:
Zo en weer terug. Voor niets naar schilderles.
Het is vakantie
In verhaal gaat het snel en kon hem niet meer terug halenquote:Op vrijdag 29 maart 2024 10:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Had het vanmorgen vroeg al gezien maar kijk
[ afbeelding ]
IK had hem toevallig vanmorgen al gezien dus ben even naar zijn account gegaan en daar zag ik hem. Nadeel vind ik altijd van insta dat terug zoeken.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 10:30 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
In verhaal gaat het snel en kon hem niet meer terug halen
Waar gaat dit over?quote:Op vrijdag 29 maart 2024 10:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
IK had hem toevallig vanmorgen al gezien dus ben even naar zijn account gegaan en daar zag ik hem. Nadeel vind ik altijd van insta dat terug zoeken.
Maar ik had geluk dit keer
Moes zei in de COS dat EJVJL weer terug kwam en dat Salar zich op had gegevenquote:
Dat snap ik Moes,maar snap de reden van Jeff niet.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 10:35 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
post van Jeff op insta, zie boven, Dot heeft hem gepost
Post verwijderd.Wil jij het ook doen.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 10:35 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Dit is niet de Sanne die met dat jongetje (Hebe) naast de snelweg belandde.
Vind het gezellig dat je hier bent Moes, maar je zitn in de SC. Volgens mij denk je in de COS te zitenquote:Op vrijdag 29 maart 2024 10:39 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ik hoop echt dat Jimmy opstapt zaterdag, wat een clown is dat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |