Als je de ransuil en de bosuil naast elkaar ziet is er veel overeenkomst. Maar oehoe heeft een spanwijdte van bijna 2mquote:Op vrijdag 29 maart 2024 09:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
We hebben hier een heleboel uilen
Je kunt beter weekend vieren in Gentquote:Op vrijdag 29 maart 2024 09:32 schreef engine het volgende:
Nog even van Gent naar huis rijden en weekend
Iets met bananen?quote:Op vrijdag 29 maart 2024 09:42 schreef wolffie het volgende:
[..]
https://images.app.goo.gl/fCdmfVTXo2tt9R4x8
[..]
Mooie stad, zou er lekker blijvenquote:Op vrijdag 29 maart 2024 09:32 schreef engine het volgende:
Leuke stad, evenals Bruggequote:Op vrijdag 29 maart 2024 09:32 schreef engine het volgende:
quote:
https://gyazo.com/76ee35108cf4f014bb58e78c3adaaf0b en dan .gif er achter zettne en dan tussen de IMG codequote:Op vrijdag 29 maart 2024 09:46 schreef wolffie het volgende:
[..]
Ja het lukt me niet, gifjes hier te plaatsen.
Als je het webadres hebt gecopieerd en geplakt selecteer je die en klikt op het icoontje van "afbeelding" plaatsen,quote:Op vrijdag 29 maart 2024 09:46 schreef wolffie het volgende:
[..]
Ja het lukt me niet, gifjes hier te plaatsen.
Vond Gent echt een prachtige stadquote:Op vrijdag 29 maart 2024 09:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mooie stad, zou er lekker blijven
Of moet je maandag ergens anders werken?
Ja is het ook, vind trouwens veel plaatsen in België mooiquote:Op vrijdag 29 maart 2024 09:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
Vond Gent echt een prachtige stad
quote:Op vrijdag 29 maart 2024 09:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja is het ook, vind trouwens veel plaatsen in België mooi
Zo gaat het nog sneller, moet je die extensie er zelf niet meer achter typen.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 09:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
[..]
https://gyazo.com/76ee35108cf4f014bb58e78c3adaaf0b en dan .gif er achter zettne en dan tussen de IMG code
[ i m g ]https://gyazo.com/76ee35108cf4f014bb58e78c3adaaf0b . gif [/im g] alles zonder spaties er tussen
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 29 maart 2024 10:00 schreef zodeju het volgende:
[..]
Krijg een Patrick gevoel uit Utopia 1......alle bewoners ergerde zich kapot aan hem en hij had een bord voor zijn kop en was vol van zichzelf.
quote:Op vrijdag 29 maart 2024 10:02 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Maar hij had wel een telescopische aftrek zaag machine waar hij zwaardjes mee maakte.
quote:
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 29 maart 2024 10:03 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Dat was toch die zwerver waarvan de haren werden geknipt en hij had een kunstgebit die ze gingen verstoppen..En hij gooide tafels om. Had een kort lontje. En lag te rampetampen met een zweverige dame op de hooizolder en ik kan nog wel ff doorgaan maar dat zal niet mogen
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
Doe dat ffkes hierquote:Op vrijdag 29 maart 2024 10:07 schreef zodeju het volgende:
[..]
Die zweverige dame klopt maar volgens mij was hij bijna kaal. Maar scheerde zich niet altijd en had een guur uiterlijk. Iwan heeft zich wel eens bijna aan hem vergrepen.....
quote:Op vrijdag 29 maart 2024 10:14 schreef zodeju het volgende:
Sorry, wou ff zeggen dat dit het zelfde gevoel aan tafel was.....Maar het ging langer door .
Het was toen wel leuk.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 10:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]![]()
Dat is vaak zohet begint met een postje en de rest reageerd
![]()
Een postje laat ik vaak wel staan maar het werd een hele rits
Ik krijg melding en klik er op staat er niks..zit je hier.. Nah ja.quote:
Yes, die loensde een beetje.....quote:
quote:Op vrijdag 29 maart 2024 10:14 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Lees net dat Salar zich heeft opgegeven voor de volgende EJVJLSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Moet je goed lezen was voor EJVJ vorige jaar niet voor een nieuwequote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Nee was voor EJVJL van vorig haar niet een nieuwequote:
quote:Op vrijdag 29 maart 2024 10:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
[..]
Moet je goed lezen was voor EJVJ vorige jaar niet voor een nieuwe
Ja Utopia was leuk, dat komt nooit meer terug zoals her wasquote:
quote:Op vrijdag 29 maart 2024 10:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
[..]
Moet je goed lezen was voor EJVJ vorige jaar niet voor een nieuwe
quote:Op vrijdag 29 maart 2024 10:18 schreef Ebinas het volgende:
Zo en weer terug. Voor niets naar schilderles.
Het is vakantie
In verhaal gaat het snel en kon hem niet meer terug halenquote:Op vrijdag 29 maart 2024 10:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Had het vanmorgen vroeg al gezien maar kijk
[ afbeelding ]
IK had hem toevallig vanmorgen al gezien dus ben even naar zijn account gegaan en daar zag ik hem. Nadeel vind ik altijd van insta dat terug zoeken.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 10:30 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
In verhaal gaat het snel en kon hem niet meer terug halen
Waar gaat dit over?quote:Op vrijdag 29 maart 2024 10:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
IK had hem toevallig vanmorgen al gezien dus ben even naar zijn account gegaan en daar zag ik hem. Nadeel vind ik altijd van insta dat terug zoeken.
Maar ik had geluk dit keer
Moes zei in de COS dat EJVJL weer terug kwam en dat Salar zich op had gegevenquote:
Dat snap ik Moes,maar snap de reden van Jeff niet.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 10:35 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
post van Jeff op insta, zie boven, Dot heeft hem gepost
Post verwijderd.Wil jij het ook doen.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 10:35 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Dit is niet de Sanne die met dat jongetje (Hebe) naast de snelweg belandde.
Vind het gezellig dat je hier bent Moes, maar je zitn in de SC. Volgens mij denk je in de COS te zitenquote:Op vrijdag 29 maart 2024 10:39 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ik hoop echt dat Jimmy opstapt zaterdag, wat een clown is dat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |