Voor mijn gevoel staat Stijn Devolder 2* in de top-3 van grootste flukes maar dat zal cijfermatig wel niet hard te maken zijn.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 13:40 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
Oliver Zaugg vindt dit niet leuk.
Turgot, telt die ook?quote:Op vrijdag 29 maart 2024 13:47 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Parijs-Roubaix levert eigenlijk ieder jaar wel een bijzondere naam op. Ik noem een Hayman, een Vansummeren, een Tjallingii, een Dillier.
Daar kun je zeker wel een zaak van maken. Stijn Devolder die 2x de Ronde van Vlaanderen wint, dat is bijna een misdaad.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 13:52 schreef VoMy het volgende:
[..]
Voor mijn gevoel staat Stijn Devolder 2* in de top-3 van grootste flukes maar dat zal cijfermatig wel niet hard te maken zijn.
Dit was ook een mooie kans geweest voor Jasper om, ik noem eens iets, wat terug te doen voor Thieu!quote:Op vrijdag 29 maart 2024 12:51 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Enerzijds te begrijpen anderzijds had Philipsen hier best een resultaat kunnen halen als de koers gesloten blijft.
EuropcarGodenquote:
Haymann zeker, die eindigde al meerdere keren in de top 10 in Parijs-Roubaix, ook een aantal keren op het podium in kleinere klassiekers.Het speelt ook mee dat Parijs-Roubaix sowieso niet echt te vergelijken is met andere koersen, daarnaast is geluk/pech een grote factor.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 13:50 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Dat is wel waar inderdaad, al hebben die voor de rest nog wel een redelijke carrière gehad. Van Devriendt kan ik me eigenlijk geen enkele andere prestatie voor de geest halen.
Die was eigenlijk natuurlijk best talentvol voor deze koersenquote:
@franklopquote:Op vrijdag 29 maart 2024 14:14 schreef VoMy het volgende:
Ik heb ooit Frederik Willems de Driedaagse van de Panne zien winnen en het is me nog altijd een raadsel waar dat vandaan kwam. Ik kende hem niet, en ik heb m ook nooit meer ergens zien presteren.
Meer B-garnituurfluke.
Toch een vriend van mijquote:Op vrijdag 29 maart 2024 13:52 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Devriendt heeft user @:The_Undertone nog gepest op de basisschool, geen geringe prestatie.
Nooit is iemand blijer geweest dan Maarten Tj. die 3e werd in P-R. Nooit.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 13:47 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Parijs-Roubaix levert eigenlijk ieder jaar wel een bijzondere naam op. Ik noem een Hayman, een Vansummeren, een Tjallingii, een Dillier.
Die won ook bijna de Vueita hè!quote:Op vrijdag 29 maart 2024 13:54 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Daar kun je zeker wel een zaak van maken. Stijn Devolder die 2x de Ronde van Vlaanderen wint, dat is bijna een misdaad.
quote:
Ze hebben je suggestie overgenomen.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 14:40 schreef Dale__Cooper het volgende:
De bv Philipsen wordt niet gemist. Hij had met zijn benen best wat nuttigs kunnen doen, maar vermoedelijk was het zich zo ver mogelijk laten meevoeren met de rest zijn tactiek geworden.
Hagenes rijdt zaterdag de Volta NXT Classic en zondag de Ronde ja? En dat met een dubbele neusbreuk?quote:
Is nu van de startlijst voor zaterdag afgehaaldquote:Op vrijdag 29 maart 2024 14:46 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Hagenes rijdt zaterdag de Volta NXT Classic en zondag de Ronde ja? En dat met een dubbele neusbreuk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |