Opzeker dat we dan volledig gecanceled worden.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 09:09 schreef Zwansen het volgende:
Het wordt echt tijd voor een WLR-podcast in dit soort weken. Of anders de radiouitzendingen van Radio Bendeleider opnieuw leven inblazen.
Door wie?quote:Op vrijdag 29 maart 2024 11:59 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Opzeker dat we dan volledig gecanceled worden.
Dit ja!quote:Op vrijdag 29 maart 2024 12:04 schreef maxi-mus het volgende:
De hele week geen Sporza gekeken maar toch enorm genoten van de liveverslagen hier.
Dit is een serieuze kans op een mooie uitslag in De Ronde voor Tim Wellens. Als ligt zijn piekmaand februari al weer een tijdje achter ons.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 12:39 schreef Chiappucci het volgende:
De Belgen moeten nu echt gaan juichen voor een 12e plek van Tiesj.
Je zou inderdaad denken dat Wellens de Ronde prima aan moet kunnen, maar gek genoeg hebben we daar nog nooit iets van teruggezien.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 12:41 schreef DiegoFuser het volgende:
[..]
Dit is een serieuze kans op een mooie uitslag in De Ronde voor Tim Wellens. Als ligt zijn piekmaand februari al weer een tijdje achter ons.
Enerzijds te begrijpen anderzijds had Philipsen hier best een resultaat kunnen halen als de koers gesloten blijft.quote:
Wellicht kan Tom Devriendt ons verrassenquote:Op vrijdag 29 maart 2024 12:39 schreef Chiappucci het volgende:
De Belgen moeten nu echt gaan juichen voor een 12e plek van Tiesj.
quote:Op vrijdag 29 maart 2024 12:55 schreef Szura het volgende:
[..]
Wellicht kan Tom Devriendt ons verrassen
Dat moet wel een van de grootste flukes van de 21e eeuw zijn.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 12:55 schreef Szura het volgende:
[..]
Wellicht kan Tom Devriendt ons verrassen
Oliver Zaugg vindt dit niet leuk.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 13:32 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Dat moet wel een van de grootste flukes van de 21e eeuw zijn.
En wat als we het beperken tot het kasseienmonumenten?quote:Op vrijdag 29 maart 2024 13:40 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
Oliver Zaugg vindt dit niet leuk.
Parijs-Roubaix levert eigenlijk ieder jaar wel een bijzondere naam op. Ik noem een Hayman, een Vansummeren, een Tjallingii, een Dillier.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 13:44 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
En wat als we het beperken tot het kasseienmonumenten?
Decathlon slingert de Van Rysel brommer lachend aan!quote:Op vrijdag 29 maart 2024 13:19 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Dat is wel waar inderdaad, al hebben die voor de rest nog wel een redelijke carrière gehad. Van Devriendt kan ik me eigenlijk geen enkele andere prestatie voor de geest halen.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 13:47 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Parijs-Roubaix levert eigenlijk ieder jaar wel een bijzondere naam op. Ik noem een Hayman, een Vansummeren, een Tjallingii, een Dillier.
Devriendt heeft user @The_Undertone nog gepest op de basisschool, geen geringe prestatie.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 13:50 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Dat is wel waar inderdaad, al hebben die voor de rest nog wel een redelijke carrière gehad. Van Devriendt kan ik me eigenlijk geen enkele andere prestatie voor de geest halen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |