SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash-XOXO-
Ik heb ook nooit van die ontbijtgranen, snap dat nooit zo goed. Cornflakes is bijvoorbeeld lekker als er niks doorheen zit en het krokant is, maar daar hoor je dan melk doorheen te gooien waardoor het een zompige bende wordtquote:Op donderdag 28 maart 2024 21:12 schreef bitterbal het volgende:
zonder 4e had ik zoiets niet gekocht
Frebbie?quote:Op donderdag 28 maart 2024 21:13 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Is ook pure suiker en carbs
Nee, met melkquote:Op donderdag 28 maart 2024 21:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Eet jij ze ook los? Vind er zo weinig smaak aan zitten
quote:Op donderdag 28 maart 2024 21:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Eeh. Maandag 11 graden en regen.
quote:
Prima voor het sporten dusquote:Op donderdag 28 maart 2024 21:13 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
ja ik heb het ook niet gekocht voor ontbijt maar als snackquote:Op donderdag 28 maart 2024 21:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb ook nooit van die ontbijtgranen, snap dat nooit zo goed. Cornflakes is bijvoorbeeld lekker als er niks doorheen zit en het krokant is, maar daar hoor je dan melk doorheen te gooien waardoor het een zompige bende wordt
oke stop maar weerquote:Op donderdag 28 maart 2024 21:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Eeh. Maandag 11 graden en regen.
Kun je beter gewoon m&m's ofzo nemenquote:Op donderdag 28 maart 2024 21:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja ik heb het ook niet gekocht voor ontbijt maar als snack
Jammiequote:Op donderdag 28 maart 2024 21:13 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Maar wel de blauwe zak!quote:Op donderdag 28 maart 2024 21:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kun je beter gewoon m&m's ofzo nemen
quote:
quote:
ja dat weet ik nuquote:Op donderdag 28 maart 2024 21:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kun je beter gewoon m&m's ofzo nemen
Gele zijn het lekkerst, maar blauw is ook primaquote:
Ik ga meestal 's ochtends.quote:Op donderdag 28 maart 2024 21:18 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja kan dat toch niet plannen
Heb jij standaard dagelijks die site open staan in je tabbladen en dat je dan elke keer F5 doet?quote:Op donderdag 28 maart 2024 21:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
https://nl.pepper.com/aanbiedingen/mm-kruitvat-307805
Goorlel.quote:
Oh, dat hebben we nog niet gehad.quote:
nooit gehadquote:Op donderdag 28 maart 2024 21:24 schreef RockNijntje het volgende:
Oh en kunnen we het er ook over eens zijn dat M&M brownie (dat paarse zakje) echt enorm overbodig is en precies de normale M&Ms (de bruine zak) zijn?
Neequote:Op donderdag 28 maart 2024 21:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heb jij standaard dagelijks die site open staan in je tabbladen en dat je dan elke keer F5 doet?
Ja die bruine zijn meer van het type 'als er niks anders is dan moet het maar'quote:Op donderdag 28 maart 2024 21:20 schreef Ama het volgende:
Ik vind de bruine zak m&m's wel het minst. Ze zijn wel lekker maar ben daar erg snel flauw van.
Dit.quote:Op donderdag 28 maart 2024 20:29 schreef bitterbal het volgende:
Ben zo moe maar weet dat ik niet in slaap ga vallen
Ik kocht ze één keertje omdat ik echt te nieuwsgierig was. En toen waren het eigenlijk gewoon net iets zachtere normale M&Ms. Ik raakte bij iedere die ik at meer teleurgesteldquote:
Nooit gehadquote:Op donderdag 28 maart 2024 21:24 schreef RockNijntje het volgende:
Oh en kunnen we het er ook over eens zijn dat M&M brownie (dat paarse zakje) echt enorm overbodig is en precies de normale M&Ms (de bruine zak) zijn?
johquote:
Zou proberenquote:Op donderdag 28 maart 2024 21:26 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ik vond deze heel lekker, maar ik ben wat gek
[ afbeelding ]
Oh ieeeeel, dat is echt niet aan mij besteedquote:Op donderdag 28 maart 2024 21:26 schreef McGrath het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ja deze dusquote:Op donderdag 28 maart 2024 21:26 schreef McGrath het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 28 maart 2024 21:26 schreef McGrath het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nee hebben ze gewoon bij alle supermarkten geloof ik.quote:
quote:Op donderdag 28 maart 2024 21:26 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Oh ieeeeel, dat is echt niet aan mij besteed
Deze lijken me ook walgelijk
[ afbeelding ]
zou het wel proberenquote:Op donderdag 28 maart 2024 21:26 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Oh ieeeeel, dat is echt niet aan mij besteed
Deze lijken me ook walgelijk
[ afbeelding ]
Ja die zijn echt matig, beetje kleffe bendequote:Op donderdag 28 maart 2024 21:26 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik kocht ze één keertje omdat ik echt te nieuwsgierig was. En toen waren het eigenlijk gewoon net iets zachtere normale M&Ms. Ik raakte bij iedere die ik at meer teleurgesteld
Zodat ik jullie tijdig kan informerenquote:
Wij waarderen datquote:Op donderdag 28 maart 2024 21:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zodat ik jullie tijdig kan informeren
Er is helemaal en ik herhaal helemaal niks mis met mint chocoladequote:Op donderdag 28 maart 2024 21:26 schreef McGrath het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die coconut zou ik wel proberenquote:Op donderdag 28 maart 2024 21:30 schreef RockNijntje het volgende:
Nee nee nee nee nee nee nee nee nee
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ [url=https://s.yimg.com/ny/api/res/1.2/PbbPVGSoQpdQ0HzVblFU5w--/YXBwaWQ9aGlnaGxhbmRlcjt3PTY0MDtoPTY0MA--/https://media.zenfs.com/e(...)2e63a6e9f]afbeelding[/url] ]
[ afbeelding ]
Je had of hebt hier in Nederland ook die met karamel maar die waren zo tering hard dat je vullingen bijna afbraken.quote:Op donderdag 28 maart 2024 21:30 schreef RockNijntje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ [url=https://s.yimg.com/ny/api/res/1.2/PbbPVGSoQpdQ0HzVblFU5w--/YXBwaWQ9aGlnaGxhbmRlcjt3PTY0MDtoPTY0MA--/https://media.zenfs.com/e(...)2e63a6e9f]afbeelding[/url] ]
[ afbeelding ]
Doordat hij "Thai" heet ga ik er meteen vanuit dat hij naar een of andere curry smaaktquote:Op donderdag 28 maart 2024 21:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Die coconut zou ik wel proberen
De rest zou ik keihard het raam uitgooien
Bij de progoedkoop hebben ze ook m&m's in een groot paaseiquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
quote:Op donderdag 28 maart 2024 21:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Bij de progoedkoop hebben ze ook m&m's in een groot paaseiMaar dan kan ik toch net zo goed gewoon een zak m&m's kopen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
quote:Op donderdag 28 maart 2024 21:30 schreef RockNijntje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja dat wel, maar dan heb je er geen groot hard plastic ei bij waar je toch niks mee gaat doenquote:Op donderdag 28 maart 2024 21:32 schreef Ama het volgende:
[..]
Maar dan kan ik toch net zo goed gewoon een zak m&m's kopen?
Dat zou best ranzig zijnquote:Op donderdag 28 maart 2024 21:31 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Doordat hij "Thai" heet ga ik er meteen vanuit dat hij naar een of andere curry smaakt
Hardop gelachen.quote:Op donderdag 28 maart 2024 21:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja dat wel, maar dan heb je er geen groot hard plastic ei bij waar je toch niks mee gaat doen
Hij kijkt niet heel enthousiastquote:Op donderdag 28 maart 2024 21:33 schreef RockNijntje het volgende:
Deze smaak lijkt lekker maar ook niet? Confused boner.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 28 maart 2024 21:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Bij de progoedkoop hebben ze ook m&m's in een groot paaseihttps://antiduur.nl/produ(...)s-original-150-gram/SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit lijkt mij ook wel lekker
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
heb jij boners?quote:Op donderdag 28 maart 2024 21:33 schreef RockNijntje het volgende:
Deze smaak lijkt lekker maar ook niet? Confused boner.
[ afbeelding ]
Gewoon een soort pindarotjesquote:Op donderdag 28 maart 2024 21:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
https://antiduur.nl/produ(...)s-original-150-gram/
Dit lijkt mij ook wel lekker
Wowquote:Op donderdag 28 maart 2024 21:36 schreef RockNijntje het volgende:
Geen zin meer. Hier is de rest. De wondere wereld van M&Ms is meer wonderlijk dan ik dacht.
[ afbeelding ]
Ben wel eens bij die M&M's store in Vegas geweest, daar hebben ze ook echt honderden smaken. Is wel echt teringduur overigens, dus niks gekochtquote:
quote:Op donderdag 28 maart 2024 21:36 schreef RockNijntje het volgende:
Geen zin meer. Hier is de rest. De wondere wereld van M&Ms is meer wonderlijk dan ik dacht.
[ afbeelding ]
Oke, Nederlandquote:Op donderdag 28 maart 2024 21:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ben wel eens bij die M&M's store in Vegas geweest, daar hebben ze ook echt honderden smaken. Is wel echt teringduur overigens, dus niks gekocht
Ja ik houd dus wel van bounty's, dus ik wil dit wel proberenquote:Op donderdag 28 maart 2024 21:35 schreef RockNijntje het volgende:
Smaak zal vast prima zijn voor kokosnootliefhebbers maar deze crossover mag niet.
[ afbeelding ]
En deze ook niet.
[ afbeelding ]
Ik was 10 jaar terug in de M&M store in New York. 1 zelf samengesteld zakje gekocht, was duurder dan 10 zakjes in de supermarktquote:Op donderdag 28 maart 2024 21:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ben wel eens bij die M&M's store in Vegas geweest, daar hebben ze ook echt honderden smaken. Is wel echt teringduur overigens, dus niks gekocht
Ze hebben crispy mints zie ikquote:Op donderdag 28 maart 2024 21:38 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ja ik houd dus wel van bounty's, dus ik wil dit wel proberen
Oeh gingerbread, dat lijkt me wel watquote:Op donderdag 28 maart 2024 21:36 schreef RockNijntje het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 28 maart 2024 21:39 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ze hebben crispy mints zie ikPerfect voor jou.
De smaken gaan bij mij echt van "oeh, dat lijkt me wel wat, wat een goed idee!" tot "WIE DE FACK HEEFT DAT NU WEER BEDACHT?!"quote:Op donderdag 28 maart 2024 21:39 schreef McGrath het volgende:
[..]
Oeh gingerbread, dat lijkt me wel wat
Ahja die waren ooit wel in NLquote:Op donderdag 28 maart 2024 21:39 schreef CherryLips het volgende:
Ik wil die met pindakaas. Ik mis ze.
Kijk zelf, 18 dollar voor 1lb (zo'n 450 gram, niet fantastisch) voor de meest basic bruine m&m's https://www.mms.com/en-us(...)5-p.html?weight=1+lbquote:
quote:Op donderdag 28 maart 2024 21:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kijk zelf, 18 dollar voor 1lb (zo'n 450 gram, niet fantastisch) voor de meest basic bruine m&m's https://www.mms.com/en-us(...)5-p.html?weight=1+lb
quote:Op donderdag 28 maart 2024 21:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kijk zelf, 18 dollar voor 1lb (zo'n 450 gram, niet fantastisch) voor de meest basic bruine m&m's https://www.mms.com/en-us(...)5-p.html?weight=1+lb
quote:Op donderdag 28 maart 2024 21:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Maar goed, ik heb ook niets gekocht in de M&Ms store in NY
De Jamin zit overal jaquote:Op donderdag 28 maart 2024 21:41 schreef CherryLips het volgende:
Zit dat winkeltje met Amerikaans en Engels snoep nog in Utrecht?
Ik wil dit graag beantwoorden, want volgens mij was de tante van mijn ex de eigenaresse (kan uiteraard ook een ander winkeltje geweest zijn), maar ik kan op geen enkele naam komen. Niet die van de straat en niet van de winkelquote:Op donderdag 28 maart 2024 21:41 schreef CherryLips het volgende:
Zit dat winkeltje met Amerikaans en Engels snoep nog in Utrecht?
Ik kijk The Passion. Daarna ga ik.quote:Op donderdag 28 maart 2024 21:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ga je zo ook na het kattenplaatje?
waarom kijk je datquote:Op donderdag 28 maart 2024 21:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik kijk The Passion. Daarna ga ik.
Zo broer, zo zusquote:Op donderdag 28 maart 2024 21:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Maar goed, ik heb ook niets gekocht in de M&Ms store in NY
nee kappen, ik wil al te graag slecht eten pakkenquote:Op donderdag 28 maart 2024 21:44 schreef RockNijntje het volgende:
Zullen we nu KitKats gaan bekijken?
[ afbeelding ]
Ja en dan zie je van die Aziaten hele emmers volscheppen en dan nog lachend afrekenenquote:Op donderdag 28 maart 2024 21:39 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik was 10 jaar terug in de M&M store in New York. 1 zelf samengesteld zakje gekocht, was duurder dan 10 zakjes in de supermarkt
Ja doe maarquote:Op donderdag 28 maart 2024 21:44 schreef RockNijntje het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe krijg je trek van zeevruchtenkitkatsquote:Op donderdag 28 maart 2024 21:45 schreef McGrath het volgende:
[..]
nee kappen, ik wil al te graag slecht eten pakken
quote:
Jac Bostelaar heette dezequote:Op donderdag 28 maart 2024 21:43 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik wil dit graag beantwoorden, want volgens mij was de tante van mijn ex de eigenaresse (kan uiteraard ook een ander winkeltje geweest zijn), maar ik kan op geen enkele naam komen. Niet die van de straat en niet van de winkelIk wil Biltstraat zeggen maar dat klopt niet. Anyway, die zit er nog
238 voor een retourtje (plus wat flying blue miles)quote:Op donderdag 28 maart 2024 21:42 schreef CherryLips het volgende:
Even kijken wat de goedkoopste vlucht naar de VS is.
quote:Op donderdag 28 maart 2024 21:44 schreef RockNijntje het volgende:
[ afbeelding ]
Oeh waarheen? Inclusief bagage?quote:Op donderdag 28 maart 2024 21:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
238 voor een retourtje (plus wat flying blue miles)
Hij gaat ook vrijwillig naar Suzan & Freekquote:
En zonder miles?quote:Op donderdag 28 maart 2024 21:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
238 voor een retourtje (plus wat flying blue miles)
quote:Op donderdag 28 maart 2024 21:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hij gaat ook vrijwillig naar Suzan & Freek
Ja die! Zonde dat 'ie weg is.quote:Op donderdag 28 maart 2024 21:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Jac Bostelaar heette dezeaan de steenweg.
Welke bedoel jij?
Nee, die zijn ziek, dus dat kan niet.quote:Op donderdag 28 maart 2024 21:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hij gaat ook vrijwillig naar Suzan & Freek
Ik had deze vorig jaar in de VS, was niet zo heel denderendquote:Op donderdag 28 maart 2024 21:44 schreef RockNijntje het volgende:
[ afbeelding ]
is er niks met blauwe kaas smaak? daar gaat mijn honger wel van wegquote:Op donderdag 28 maart 2024 21:45 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Hoe krijg je trek van zeevruchtenkitkats
tijgernootjes met mintvulling een optie??quote:Op donderdag 28 maart 2024 21:48 schreef essnhills het volgende:
Ik zag iets met chocolade met mintvulling
quote:Op donderdag 28 maart 2024 21:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik had deze vorig jaar in de VS, was niet zo heel denderend
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 28 maart 2024 21:49 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
tijgernootjes met mintvulling een optie??
Lijkt bijna glow in the dark.quote:Op donderdag 28 maart 2024 21:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik had deze vorig jaar in de VS, was niet zo heel denderend
[ afbeelding ]
Jumbo heeft lekkere chocola met karamel.quote:Op donderdag 28 maart 2024 21:49 schreef Ama het volgende:
Doe mij maar chocolade met vloeibare caramel zonder zout.
Chocolate mint is zelfs mijn favoriete proteine smaak van myproteinquote:Op donderdag 28 maart 2024 21:48 schreef essnhills het volgende:
Ik zag iets met chocolade met mintvulling
Ik ga jankenquote:Op donderdag 28 maart 2024 21:49 schreef McGrath het volgende:
[..]
is er niks met blauwe kaas smaak? daar gaat mijn honger wel van weg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
Heen Boston en terug Seattle, inclusief bagage en stoelkeuzequote:Op donderdag 28 maart 2024 21:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Oeh waarheen? Inclusief bagage?
Ik zeg niet dat ze er zijn, maar stel ze zijn er. zou je die dan kopen??quote:
Roloquote:Op donderdag 28 maart 2024 21:49 schreef Ama het volgende:
Doe mij maar chocolade met vloeibare caramel zonder zout.
quote:Op donderdag 28 maart 2024 21:50 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik ga jankenZou eten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tap tap tap
quote:Op donderdag 28 maart 2024 21:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Jumbo heeft lekkere chocola met karamel.
Ja best wel.quote:Op donderdag 28 maart 2024 21:50 schreef Ama het volgende:
[..]
Dat klinkt wel weer lekker maar was dat ook lekker.
quote:Op donderdag 28 maart 2024 21:50 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik ga jankenJa mijn honger is echt gelijk wegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Oh nu heb ik vet veel zin in Rolo.quote:Op donderdag 28 maart 2024 21:50 schreef essnhills het volgende:
[..]
Rolo
Of van die dove (liaison ofzo?)
CL is zwanger! Deze test is accurater dan een zwangerschapstest.quote:
Hmmm nee denk het niet. Dat hartigr zoute van de tijgernootjes gecombineerd met een romige zoete mintvulling klinkt niet echt aantrekkelijkquote:Op donderdag 28 maart 2024 21:50 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat ze er zijn, maar stel ze zijn er. zou je die dan kopen??
Over 9 maanden is het ongeveer kerst. Dus het verhaal wordt weer herhaald..quote:Op donderdag 28 maart 2024 21:51 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
CL is zwanger! Deze test is accurater dan een zwangerschapstest.
Boston lijkt me wel leuk.quote:Op donderdag 28 maart 2024 21:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heen Boston en terug Seattle, inclusief bagage en stoelkeuze
Kieeeep katquote:Op donderdag 28 maart 2024 21:53 schreef RockNijntje het volgende:
Oke sorry deze moet wel echt nog even gepost worden.
[ afbeelding ]
Nageboorte in de chocoladefontein.quote:Op donderdag 28 maart 2024 21:51 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
CL is zwanger! Deze test is accurater dan een zwangerschapstest.
Echt top is het nog niet echt. Maar er is verder toch niks op tv.quote:
Maar ik wil geen gezouten karamel.quote:Op donderdag 28 maart 2024 21:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
https://www.jumbo.com/pro(...)ramel-190g-459026PAK
quote:Op donderdag 28 maart 2024 21:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nageboorte in de chocoladefontein.
quote:Op donderdag 28 maart 2024 21:52 schreef Ama het volgende:
Jongens we hoeven niet alles te combineren hoor.
Jumbo had jaren huismerk chocola met pindakaas, heerlijk. Uit de collectie gehaaldquote:Op donderdag 28 maart 2024 21:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Jumbo heeft lekkere chocola met karamel.
Maar dat komt door de pinda. Het is niet zoals die shit waarmee je doodgegooid wordt.quote:
Ik ook niet hoor. Ik hou van tijgernootjes en van after eight. Maar die twee samen Neequote:Op donderdag 28 maart 2024 21:51 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hmmm nee denk het niet. Dat hartigr zoute van de tijgernootjes gecombineerd met een romige zoete mintvulling klinkt niet echt aantrekkelijk
Die heb ik gemistquote:Op donderdag 28 maart 2024 21:54 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Jumbo had jaren huismerk chocola met pindakaas, heerlijk. Uit de collectie gehaald
Omg ja die wil ik wel.quote:Op donderdag 28 maart 2024 21:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar dat komt door de pinda. Het is niet zoals die shit waarmee je doodgegooid wordt.
En anders
https://www.jumbo.com/pro(...)ramel-200g-464917PAK
Neuh, iets van 800 ofzoquote:
quote:Op donderdag 28 maart 2024 21:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar dat komt door de pinda. Het is niet zoals die shit waarmee je doodgegooid wordt.
En anders
https://www.jumbo.com/pro(...)ramel-200g-464917PAK
Retour incl bagage en stoelkeuze ?quote:
Hm, maar even binnenkort een doosje After Eight halen, jaquote:Op donderdag 28 maart 2024 21:57 schreef essnhills het volgende:
Nu heb ik zin in after eight
En PFEFFERMINZ
En chocola met zoete karamel
Ja en de winkels gaan zo dichtquote:Op donderdag 28 maart 2024 21:57 schreef essnhills het volgende:
En PFEFFERMINZ
Lekker de Freedom Trail bewandelenquote:
Ik mag dat nu heul allemaal nietquote:Op donderdag 28 maart 2024 21:58 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja en de winkels gaan zo dicht![]()
Dat krijg je met dat Afrikaanse dieetquote:Op donderdag 28 maart 2024 21:57 schreef essnhills het volgende:
En PFEFFERMINZ
quote:Op donderdag 28 maart 2024 22:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat krijg je met dat Afrikaanse dieet
O ja...quote:Op donderdag 28 maart 2024 21:59 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik mag dat nu heul allemaal niet
Vandaag extra niet
Morgen weer eten
Laatste natuurlijk.quote:Op donderdag 28 maart 2024 22:00 schreef Modus het volgende:
[..]
Heb ik die ooit gepost? Of die wil je juist?
Ja naar de VS vliegen is ook niet zo duurquote:Op donderdag 28 maart 2024 21:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Retour incl bagage en stoelkeuze ?
Dan valt het mee
De hotels daarentegen.quote:Op donderdag 28 maart 2024 22:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja naar de VS vliegen is ook niet zo duur
Ja jullie gingen te snel, ik was nog vliegtickets aan het kijken en gelijk weer 800 posts verderquote:
Dat zou dan wel een flink stuk geweest zijn.quote:Op donderdag 28 maart 2024 22:02 schreef essnhills het volgende:
Iets over een gevallen wielrenner kwam voorbij op het radionieuws
Ik verstond 'Die was dwars door Vlaanderen gevallen'
Wout van Aert waarschijnlijk, de koers heet Dwars door Vlaanderen. En dat zag er inderdaad niet jovel uitquote:Op donderdag 28 maart 2024 22:02 schreef essnhills het volgende:
Hotel was destijds voor 1,5 week nog duurder dan de vluchten.quote:
Haha je bent gewoon oud.quote:Op donderdag 28 maart 2024 22:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja jullie gingen te snel, ik was nog vliegtickets aan het kijken en gelijk weer 800 posts verder
De hotels bij Yellowstonequote:
Ja dat dacht ik ook alquote:Op donderdag 28 maart 2024 22:03 schreef Ama het volgende:
[..]
Dat zou dan wel een flink stuk geweest zijn.
Ja zoietsquote:Op donderdag 28 maart 2024 22:03 schreef McGrath het volgende:
[..]
Wout van Aert waarschijnlijk, de koers heet Dwars door Vlaanderen. En dat zag er inderdaad niet jovel uit
Dat werd ook wel gezegd alleen met het woordje tijdens er bij.quote:Op donderdag 28 maart 2024 22:02 schreef essnhills het volgende:
quote:
Even dimmen jij hequote:
Ja was een heftige crash, ook omdat grote favorieten erbij lagen voor één van de grootste wedstrijd van het jaar deze zondag. Hij dus ook.quote:
Ziet er pijnlijk uit.quote:
Vorig jaar viel het nog mee, gaat dit jaar wel een stuk duurder worden vrees ikquote:Op donderdag 28 maart 2024 22:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hotel was destijds voor 1,5 week nog duurder dan de vluchten.
Deze doe ik wel even in een spoiler. Iets eerder dit jaar:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
34 is haske jong nogquote:
Zucht.quote:Op donderdag 28 maart 2024 22:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vorig jaar viel het nog mee, gaat dit jaar wel een stuk duurder worden vrees ik
quote:Op donderdag 28 maart 2024 22:09 schreef McGrath het volgende:
[..]
Deze doe ik wel even in een spoiler. Iets eerder dit jaar:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Wielrenners zijn bikkels wat dat betreft..quote:Op donderdag 28 maart 2024 22:11 schreef Ama het volgende:
Die sliep vast ook niet zo lekker die nacht.
voor al uw martelingenquote:Op donderdag 28 maart 2024 22:13 schreef McGrath het volgende:
Thanks @:RockNijntje, ik voel nu een leegte in mijn leven
[ afbeelding ]
Lekker plakken en de volgende dag weer op de fietsquote:Op donderdag 28 maart 2024 22:11 schreef Ama het volgende:
Die sliep vast ook niet zo lekker die nacht.
Mint chocolatequote:Op donderdag 28 maart 2024 22:15 schreef RockNijntje het volgende:
Hou nou op met al die vieze minty chocolate dingen jullie.
Jij begon, ik weet nu van dingen af waarvan ik eerst niet wist dat ik ze mistequote:Op donderdag 28 maart 2024 22:15 schreef RockNijntje het volgende:
Hou nou op met al die vieze minty chocolate dingen jullie.
Ja zoals zeevruchtenkitkats.quote:Op donderdag 28 maart 2024 22:16 schreef McGrath het volgende:
[..]
Jij begon, ik weet nu van dingen af waarvan ik eerst niet wist dat ik ze miste
Er zijn nog veel meer liefhebbersquote:Op donderdag 28 maart 2024 22:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mint chocolate@:essnhills @:4EverBlackEyed
quote:
Prikkeldraadquote:Op donderdag 28 maart 2024 22:13 schreef McGrath het volgende:
[..]
Lekker plakken en de volgende dag weer op de fiets
Johnny Hoogerland kennen we allemaal wel toch?
Ik ken hem eigenlijk ook alleen maar van Urbanusstrips. Al is het ergens ook redelijk merkwaardig dat ik Urbanusstrips ken.quote:Op donderdag 28 maart 2024 22:16 schreef Bomenverzameling het volgende:
Gistern was er bij Per Seconde Wijzer een sportdeelnemer die Eddy Merckx niet herkende ook niet nadat Erik Dijkstra in de deelvraag ook nog eens De Kannibaal noemde..
Die speler was dan ook na deze vraag uit het spel. Hij was ook opvallend traag. Hij was al zijn secondes al kwijt terwijl hij pas bij opgave 3 van de 4 was...
Ja maar die kan ik niet allemaal onthoudenquote:Op donderdag 28 maart 2024 22:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Er zijn nog veel meer liefhebbers
Gewoon kitkat met praline vulling dus, bonbonblocquote:
Die heb ik volgens mij nooit echt gelezen. Hoewel ik best wel van Vlaamse humor houdt. Van de drie cabaretvoorstellingen waar ik heen ben geweest, waren het 2 Vlamingen en 1 Nederlanderquote:Op donderdag 28 maart 2024 22:17 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik ken hem eigenlijk ook alleen maar van Urbanusstrips. Al is het ergens ook redelijk merkwaardig dat ik Urbanusstrips ken.
Familie blijft dan toch dichtbijquote:Op donderdag 28 maart 2024 22:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja maar die kan ik niet allemaal onthouden
Ik kan dus echt niet tegen Amerikaanse humor (wat heel veel mensen blijkbaar echt hilarisch vinden), maar ik kan dan wel weer helemaal stuk gaan om Vlaamse en Britse humorquote:Op donderdag 28 maart 2024 22:19 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Die heb ik volgens mij nooit echt gelezen. Hoewel ik best wel van Vlaamse humor houdt. Van de drie cabaretvoorstellingen waar ik heen ben geweest, waren het 2 Vlamingen en 1 Nederlander
Nee?quote:Op donderdag 28 maart 2024 22:13 schreef McGrath het volgende:
[..]
Lekker plakken en de volgende dag weer op de fiets
Johnny Hoogerland kennen we allemaal wel toch?
Ik ook wel. Ik ga echt helemaal stuk bij bijvoorbeeld Allo Alloquote:Op donderdag 28 maart 2024 22:21 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik kan dus echt niet tegen Amerikaanse humor (wat heel veel mensen blijkbaar echt hilarisch vinden), maar ik kan dan wel weer helemaal stuk gaan om Vlaamse en Britse humor
Amerikanen zijn een soort Duitsersquote:Op donderdag 28 maart 2024 22:21 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik kan dus echt niet tegen Amerikaanse humor (wat heel veel mensen blijkbaar echt hilarisch vinden), maar ik kan dan wel weer helemaal stuk gaan om Vlaamse en Britse humor
Je hebt te veel series gekeken.quote:Op donderdag 28 maart 2024 22:22 schreef RockNijntje het volgende:
Amerikaanse humor klinkt voor mij zo:
1. Iemand maakt een niet-grappige, geforceerde grap
2. "Did you hear? I just made a... JOKE!"
3. Legt grap uit
4. Legt grap nog een keer uit
5. Overdreven lach van ander personage
6. Herhaalt grap
7. Lachband
Anders ruik je blijkbaar om andere reden naar poep?quote:Op donderdag 28 maart 2024 22:27 schreef RockNijntje het volgende:
Kan katten(bak)geur in 1,5 uur in je kleding trekken?
Ik kijk zulke series niet want ik vind de Amerikaanse humor dus irritant.quote:
Ik was net ergens waar het soms ineens vreselijk naar kat(tenbak) rook en nu ruik ik het nog steeds heel lichtjes af en toe. Weinig zin in, eten ook maar aan de kant gezet.quote:Op donderdag 28 maart 2024 22:28 schreef Modus het volgende:
[..]
Anders ruik je blijkbaar om andere reden naar poep?
Ik hoop niet dat deze opmerking naar mij gericht is, want ik heb enorm genoten van een aantal Amerikaanse seriesquote:Op donderdag 28 maart 2024 22:32 schreef CherryLips het volgende:
Alle Amerikaanse series over een kam scheren
Maar toch erger je je er kapot aanquote:Op donderdag 28 maart 2024 22:33 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat deze opmerking naar mij gericht is, want ik heb enorm genoten van een aantal Amerikaanse seriesIk denk dat zeker 90% van de series die ik gezien heb Amerikaans is.
Nee?quote:Op donderdag 28 maart 2024 22:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar toch erger je je er kapot aan
Ergens ook wel een reden (among many others) waarom ik geen kat heb.quote:Op donderdag 28 maart 2024 22:30 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik was net ergens waar het soms ineens vreselijk naar kat(tenbak) rook en nu ruik ik het nog steeds heel lichtjes af en toe.
quote:Op donderdag 28 maart 2024 22:22 schreef RockNijntje het volgende:
Amerikaanse humor klinkt voor mij zo:
1. Iemand maakt een niet-grappige, geforceerde grap
2. "Did you hear? I just made a... JOKE!"
3. Legt grap uit
4. Legt grap nog een keer uit
5. Overdreven lach van ander personage
6. Herhaalt grap
7. Lachband
quote:
ik denk het ook de hele avond alquote:
Mijn cavia's ruik je na drie dagen al. Twee als ze kool hebben gehad.quote:Op donderdag 28 maart 2024 22:37 schreef Ama het volgende:
Mensen die hier komen zijn ook verbaasd dat het niet hoeft te stinken maar dan denk ik ja goede verzorging en goede voeding doet zoveel.
Het is toch ook wel bijna bedtijd?quote:Op donderdag 28 maart 2024 22:37 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik denk het ook de hele avond al
Wilde daarstraks richting bed verkassen
Oké, nja, ik lees daar twee verschillende dingen. Maar maakt niet uit, het is laatquote:
neuh, als ik de volgende dag vrij ben zoals morgen ga ik slapen als ik moe ben, niet wanneer de klok het zegtquote:
Toen ik de boel een beetje verwaardeloosd had omdat ik net met mijn hand zat kon je het nog steeds niet ruiken.quote:Op donderdag 28 maart 2024 22:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Mijn cavia's ruik je na drie dagen al. Twee als ze kool hebben gehad.
Je bent nog steeds een nachtbraker he?quote:Op donderdag 28 maart 2024 22:39 schreef Koen66 het volgende:
[..]
neuh, als ik de volgende dag vrij ben zoals morgen ga ik slapen als ik moe ben, niet wanneer de klok het zegt
yupquote:Op donderdag 28 maart 2024 22:40 schreef Ama het volgende:
[..]
Je bent nog steeds een nachtbraker he?
Alleen als die teveel gezopen heeft en daarna donner eetquote:Op donderdag 28 maart 2024 22:40 schreef Ama het volgende:
[..]
Je bent nog steeds een nachtbraker he?
oeh Donerquote:Op donderdag 28 maart 2024 22:42 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Alleen als die teveel gezopen heeft en daarna donner eet
Ik lees net dat Koen ook nog wel even wakker is.quote:Op donderdag 28 maart 2024 22:43 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb te veel koffie op, dus ik ben ook nog even wakker
Voor mij wel zo.quote:
Gezelschap altijd goedquote:Op donderdag 28 maart 2024 22:45 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik lees net dat Koen ook nog wel even wakker is.
Ik heb ook echt energie alsof we midden op de dag zijn, niet handigquote:Op donderdag 28 maart 2024 22:43 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb te veel koffie op, dus ik ben ook nog even wakker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |