SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash-XOXO-
Ik heb ook nooit van die ontbijtgranen, snap dat nooit zo goed. Cornflakes is bijvoorbeeld lekker als er niks doorheen zit en het krokant is, maar daar hoor je dan melk doorheen te gooien waardoor het een zompige bende wordtquote:Op donderdag 28 maart 2024 21:12 schreef bitterbal het volgende:
zonder 4e had ik zoiets niet gekocht
Frebbie?quote:Op donderdag 28 maart 2024 21:13 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Is ook pure suiker en carbs
Nee, met melkquote:Op donderdag 28 maart 2024 21:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Eet jij ze ook los? Vind er zo weinig smaak aan zitten
quote:Op donderdag 28 maart 2024 21:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Eeh. Maandag 11 graden en regen.
quote:
Prima voor het sporten dusquote:Op donderdag 28 maart 2024 21:13 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
ja ik heb het ook niet gekocht voor ontbijt maar als snackquote:Op donderdag 28 maart 2024 21:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb ook nooit van die ontbijtgranen, snap dat nooit zo goed. Cornflakes is bijvoorbeeld lekker als er niks doorheen zit en het krokant is, maar daar hoor je dan melk doorheen te gooien waardoor het een zompige bende wordt
oke stop maar weerquote:Op donderdag 28 maart 2024 21:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Eeh. Maandag 11 graden en regen.
Kun je beter gewoon m&m's ofzo nemenquote:Op donderdag 28 maart 2024 21:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja ik heb het ook niet gekocht voor ontbijt maar als snack
Jammiequote:Op donderdag 28 maart 2024 21:13 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Maar wel de blauwe zak!quote:Op donderdag 28 maart 2024 21:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kun je beter gewoon m&m's ofzo nemen
quote:
quote:
ja dat weet ik nuquote:Op donderdag 28 maart 2024 21:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kun je beter gewoon m&m's ofzo nemen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |