SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Heb je daar voldoende aan?quote:Op donderdag 28 maart 2024 17:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik ga Iglo ping&klaar schnitzel eten. Wat met schnitzel niet zo veel te maken heeft op zich, het is een plak samengeperst separatorvlees. Met een smaakje.
Gooi het eruit!quote:
Kan elk moment.quote:Op donderdag 28 maart 2024 17:32 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Gelukkig geen Bataclan in Emmen.
Is het je ooit opgevallen dat bijna iedereen hier iirelevante informatie plaatst?quote:Op donderdag 28 maart 2024 17:27 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
En toen dacht je goh. Dit moeten de KSC mensen weten!!!
Zal ik vanavond patat eten?quote:Op donderdag 28 maart 2024 17:33 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Is het je ooit opgevallen dat bijna iedereen hier iirelevante informatie plaatst?
“Vanavond doperwtjes “ ik heb hoofd,nek,buik,oor pijn” vlinder, even ama buitenzetten.” “De winkel is mooi vol” “zo even eten maken” .
Kan nog wel ff doorgaan hoor
"BMW's hebben lelijke nieren tegenwoordig."quote:Op donderdag 28 maart 2024 17:33 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Is het je ooit opgevallen dat bijna iedereen hier iirelevante informatie plaatst?
“Vanavond doperwtjes “ ik heb hoofd,nek,buik,oor pijn” vlinder, even ama buitenzetten.” “De winkel is mooi vol” “zo even eten maken” .
Kan nog wel ff doorgaan hoor
Wat is dit nou weer voor vraag?quote:
Het is altijd zo weinig?quote:
quote:
Denk hierom.quote:
Zeer relevant. Ik moet die knoop binnen 10 minuten doorhakken.quote:Op donderdag 28 maart 2024 17:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat is dit nou weer voor vraag?
Ja nou ja. Tegen dat ik weer hommer krijg ga ik naar bedquote:
Het antwoord is ja duh.quote:Op donderdag 28 maart 2024 17:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zeer relevant. Ik moet die knoop binnen 10 minuten doorhakken.
Tjakkkaaaaaquote:Op donderdag 28 maart 2024 17:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik liet het mijn telefoon intypen dus niet mijn schuld.quote:Op donderdag 28 maart 2024 17:38 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Stontchagrijnig is zonder spatie.
Het antwoord op je vraag is...quote:Op donderdag 28 maart 2024 17:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En er hoort nog een r tussen.quote:Op donderdag 28 maart 2024 17:38 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Haal Chinees.quote:Op donderdag 28 maart 2024 17:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Gelijk in mijn hoofdquote:Op donderdag 28 maart 2024 17:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het antwoord op je vraag is...
JA
@:LTVDK
Heb je de nieuwe rap-sensatie uit het Oosten van het land ook al gehoord?quote:Op donderdag 28 maart 2024 17:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het antwoord op je vraag is...
JA
@:LTVDK
Tammo?quote:Op donderdag 28 maart 2024 17:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heb je de nieuwe rap-sensatie uit het Oosten van het land ook al gehoord?
Is dat net zo goed als Engelbewaarder?quote:Op donderdag 28 maart 2024 17:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heb je de nieuwe rap-sensatie uit het Oosten van het land ook al gehoord?
Jammer.quote:Op donderdag 28 maart 2024 17:39 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Mensenhandel is sinds de WIC niet meer toegestaan
Rapt Tammo?quote:
Nee het is nog veel erger.quote:Op donderdag 28 maart 2024 17:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Is dat net zo goed als Engelbewaarder?
Zet er een komma tussen.quote:Op donderdag 28 maart 2024 17:38 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Wet anti-Import van Chinezen?quote:Op donderdag 28 maart 2024 17:39 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Mensenhandel is sinds de WIC niet meer toegestaan
Nee ik ben in de war met een ander maar hij had een parodie gemaakt op europapa.quote:
Die ja. Dacht even dat het misschien wel Los zou kunnen zijn.quote:Op donderdag 28 maart 2024 17:40 schreef Ama het volgende:
Oh nee dat is het Noorden jij bedoelt Boer Harms.
quote:
Nee het is David Bouman.quote:Op donderdag 28 maart 2024 17:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die ja. Dacht even dat het misschien wel Los zou kunnen zijn.
quote:Op donderdag 28 maart 2024 17:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Is dat net zo goed als Engelbewaarder?
Ik heb Europapa nog nooit gehoord en dat wens ik zo te houden.quote:Op donderdag 28 maart 2024 17:41 schreef Ama het volgende:
[..]
Nee ik ben in de war met een ander maar hij had een parodie gemaakt op europapa.
MENSEN KLIK DIT NIET AAN.quote:
quote:Op donderdag 28 maart 2024 17:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb Europapa nog nooit gehoord en dat wens ik zo te houden.
quote:
quote:
Ja, te laat.quote:
Same.quote:Op donderdag 28 maart 2024 17:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb Europapa nog nooit gehoord en dat wens ik zo te houden.
Zo gaat het er aan toe in de provincie.quote:Op donderdag 28 maart 2024 17:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, te laat.
Wtf heb ik gezien.
Welke?quote:Op donderdag 28 maart 2024 17:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
Maar ik was eigenlijk iets anders aan het luisteren. Heb mezelf nog een LP cadeau gedaan.
Zijn wij ook niet de provincie?quote:Op donderdag 28 maart 2024 17:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zo gaat het er aan toe in de provincie.
Ik weet niet of de buren dit classificeren als 'genieten.'quote:
😌quote:Op donderdag 28 maart 2024 17:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik weet niet of de buren dit classificeren als 'genieten.'
Dat is waar ookquote:Op donderdag 28 maart 2024 17:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zijn wij ook niet de provincie?
Ik dacht dat je ging stoppen met Feesboek.quote:Op donderdag 28 maart 2024 17:52 schreef Dr_Flash het volgende:
De 1 aprilgrappen komen al los hoor.
Jozo met een zitzak in de vorm van een zoutzak
Qantas biedt vliegtickets met "alle motoren doen het garantie" voor drie keer de prijs
Boeing biedt korting aan reizigers die de deuren willen vasthouden onderweg
He kakquote:THE WORLD OF TIM BURTON exhibition is coming to London! And just in time for Halloween! 👻
📆 25th Oct 2024 - 21st April 2025
📍 The Design Museum
Als ik Boeing was zou ik er niet om kunnen lachenquote:Op donderdag 28 maart 2024 17:52 schreef Dr_Flash het volgende:
Qantas biedt vliegtickets met "alle motoren doen het garantie" voor drie keer de prijs
Dit is Los z'n favoriete artiest.quote:
Als jij boeing was, was je een vliegtuigquote:Op donderdag 28 maart 2024 18:03 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Als ik Boeing was zou ik er niet om kunnen lachen
jaquote:Op donderdag 28 maart 2024 18:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
De influencers staan al te wachten bij de IKEA
Moet eerst binnen sneaken. Alles hermetisch afgezet.quote:Op donderdag 28 maart 2024 18:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja![]()
oh ben wel benieuwd wat je allemaal koopt. Maak je wat foto's?
oh gaat dat lukken?quote:Op donderdag 28 maart 2024 18:36 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Moet eerst binnen sneaken. Alles hermetisch afgezet.
Ik zag ook een kiwi pizza voorbij komen.quote:Op donderdag 28 maart 2024 17:52 schreef Dr_Flash het volgende:
blijkbaar verwen je haar niet genoeg.quote:
Ja, dat denk ik wel vaker.quote:Op donderdag 28 maart 2024 17:54 schreef Modus het volgende:
[..]
Ik dacht dat je ging stoppen met Feesboek.
Ik een kiwi cheesecake. Maar dat was daadwerkelijk een receptquote:Op donderdag 28 maart 2024 18:40 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik zag ook een kiwi pizza voorbij komen.
Kiwi pizza ook hoorquote:Op donderdag 28 maart 2024 19:19 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik een kiwi cheesecake. Maar dat was daadwerkelijk een recept
ja ik heb ook af en toe een muis maar het gat om de dichten waar ze binnen komen zit op een hele vervelende plek waar ik niet bij kan komen achter de radiator en onder keuken, soms heb je ze maanden niet en dan vang ik er weer een paar.quote:Op donderdag 28 maart 2024 19:38 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Mja wij hebben ze zelden gelukkig
Van 10,70 in een keer naar 12,70quote:
INFLATIE HE MENEELquote:Op donderdag 28 maart 2024 19:44 schreef LTVDK het volgende:
En dan zat er ook nog minder vlees en groenten in
Dus inflatie én krimpflatie?quote:Op donderdag 28 maart 2024 19:44 schreef LTVDK het volgende:
Vermoeiende irritante misgeboorte.quote:
Essiequote:
Grmblquote:
Het was eigenlijk ook al strontgoedkoop hier als je het vergelijkt met andere chinezen, dus het was een kwestie van tijdquote:
Je zou ze tochquote:Op donderdag 28 maart 2024 19:44 schreef LTVDK het volgende:
Je zou ze toch wat?quote:
Over een paar uurtjesquote:
quote:
We hebben hier geen bergen om te bewandelenquote:Op donderdag 28 maart 2024 20:04 schreef kwiwi het volgende:
[..]![]()
Ik heb al een heel plan voor die 4 dagen uiteraardTuinieren, lenteschoonmaak, bergwandelen..
Ik moet nog administratie doen, want dat steeds uitgesteld.quote:Op donderdag 28 maart 2024 20:04 schreef kwiwi het volgende:
[..]![]()
Ik heb al een heel plan voor die 4 dagen uiteraardTuinieren, lenteschoonmaak, bergwandelen..
O ja moet ik ook nog even doen. Gaat erbij op de lijst. Kom nu alweer tijd tekortquote:Op donderdag 28 maart 2024 20:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik moet nog administratie doen, want dat steeds uitgesteld.
Die vier dagen zijn nu al te weinig.quote:Op donderdag 28 maart 2024 20:06 schreef kwiwi het volgende:
[..]
O ja moet ik ook nog even doen. Gaat erbij op de lijst. Kom nu alweer tijd tekort
Bergwandelenquote:Op donderdag 28 maart 2024 20:04 schreef kwiwi het volgende:
[..]![]()
Kon je niet gelijk wat pakken en naar de kassa?quote:Op donderdag 28 maart 2024 20:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
@:bitterbal ik ga morgen welga niet tussen 100 gekke influencers staan.
Allemaal afgesloten helaas.quote:Op donderdag 28 maart 2024 20:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Kon je niet gelijk wat pakken en naar de kassa?
Oh das shitquote:Op donderdag 28 maart 2024 20:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Allemaal afgesloten helaas.
Zin om te rossen zo te zienquote:Op donderdag 28 maart 2024 20:11 schreef bitterbal het volgende:
Foto van Ettovanbelgie en vlinder gevonden
[ afbeelding ]
Op naar Turboschurfteilandquote:Op donderdag 28 maart 2024 20:17 schreef datismijnmening het volgende:
Ik ga mn koffer maar eens pakken
quote:
Ja, heb ‘s morgens niet zoveel te doen dus ga wel even die kant op. Kijk ik dan wel wat ze hebben.quote:
Ballie?quote:Op donderdag 28 maart 2024 20:21 schreef LTVDK het volgende:
Ik moest ook nog voor iets naar de Ikea, maar ben vergeten wat
Een nieuwe kraan?quote:Op donderdag 28 maart 2024 20:21 schreef LTVDK het volgende:
Ik moest ook nog voor iets naar de Ikea, maar ben vergeten wat
Die ligt samen met haar familie bij mij in de airfryerquote:
Daar heb ik gisteren al naar gezwaaid toen ik langs haar Ikea reedquote:
quote:
is er iets grmbl de bmbl?quote:
Nou ja een nieuwe kraan zou op zich niet eens verkeerd zijn, deze heeft wel een beetje zijn beste tijd gehadquote:
quote:Op donderdag 28 maart 2024 20:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nou ja een nieuwe kraan zou op zich niet eens verkeerd zijn, deze heeft wel een beetje zijn beste tijd gehad
Ja al dat thuiszorg en schoonmaak personeel heeft die kraan destijds flink misbruikt, dus hij is een beetje lam met draaienquote:
Ohquote:Op donderdag 28 maart 2024 20:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja al dat thuiszorg en schoonmaak personeel heeft die kraan destijds flink misbruikt, dus hij is een beetje lam met draaien
quote:Op donderdag 28 maart 2024 20:29 schreef bitterbal het volgende:
Ben zo moe maar weet dat ik niet in slaap ga vallen
Door het snotteren?quote:Op donderdag 28 maart 2024 20:29 schreef bitterbal het volgende:
Balmyraquote:Op donderdag 28 maart 2024 20:31 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Gaat die kat opgegeten worden
quote:Op donderdag 28 maart 2024 20:31 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja vannacht ook uren wakker gelegen
Dat is wel matig jaquote:Op donderdag 28 maart 2024 20:31 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee vannochtend ben ik tot metrostation beurs gekomen en daar maar gewoon uitgestapt en weer terug gegaanquote:Op donderdag 28 maart 2024 20:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat is wel matig jagelukkig heb je morgen geen wekker
zo laatquote:Op donderdag 28 maart 2024 20:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
O.a. 480 kettlebell swings gedaan, nu ben ik moe, heb ik honger en ga ik een pizza bestellen.
Ik dacht even: wat zijn dat nou weer voor rare misvormde paardjes.quote:
Ja, moest eerst douchenquote:
Neee maak een omeletquote:Op donderdag 28 maart 2024 20:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
O.a. 480 kettlebell swings gedaan, nu ben ik moe, heb ik honger en ga ik een pizza bestellen.
Alweer?quote:Op donderdag 28 maart 2024 20:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
quote:
Nou nee, nog steedsquote:
Dit zijn nou schapen. Ze geven wol en daar maakt men jouw kleren vanquote:Op donderdag 28 maart 2024 20:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik dacht even: wat zijn dat nou weer voor rare misvormde paardjes.
quote:Op donderdag 28 maart 2024 20:36 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dit zijn nou schapen. Ze geven wol en daar maakt men jouw kleren van
quote:Op donderdag 28 maart 2024 20:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
O.a. 480 kettlebell swings gedaan
Yup, o.a. ook nog wat slamballs, Wall balls, push-ups, TX row en daarna nog een cuphold met scissors en plankenquote:
Dat je nog de moeite hebt genomen om die metro in te gaanquote:Op donderdag 28 maart 2024 20:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee vannochtend ben ik tot metrostation beurs gekomen en daar maar gewoon uitgestapt en weer terug gegaan
Was het niet meer swings, meer chickenwings?quote:Op donderdag 28 maart 2024 20:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
quote:Op donderdag 28 maart 2024 20:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]!!!
Misschien ook lamskoteletjes?
Ik heb vandaag én boodschapjes gedaan én een rondje gelopenquote:Op donderdag 28 maart 2024 20:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Yup, o.a. ook nog wat slamballs, Wall balls, push-ups, TX row en daarna nog een cuphold met siccors en planken
Oeh KIEEEEEEEEEEP wingsquote:Op donderdag 28 maart 2024 20:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Was het niet meer swings, meer chickenwings?
quote:Op donderdag 28 maart 2024 20:31 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dat kreeg ik er bij de chinees ook bijquote:
ja was chili con carne toch op werkquote:Op donderdag 28 maart 2024 20:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat je nog de moeite hebt genomen om die metro in te gaan
Ssssssssssssquote:Op donderdag 28 maart 2024 20:38 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
[..]
ssssssssssssssssssssssssssssssssssssss
quote:Op donderdag 28 maart 2024 20:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja was chili con carne toch op werk
En witte lijstquote:Op donderdag 28 maart 2024 20:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat kreeg ik er bij de chinees ook bij
Kip.quote:Op donderdag 28 maart 2024 20:38 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
[..]
ssssssssssssssssssssssssssssssssssssss
Ja ok, dan zou ik ook terug naar huis zijn gegaanquote:Op donderdag 28 maart 2024 20:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee had bamiquote:
quote:Op donderdag 28 maart 2024 20:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ok, dan zou ik ook terug naar huis zijn gegaan
Ik snap deze hele zin niet.quote:Op donderdag 28 maart 2024 20:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Yup, o.a. ook nog wat slamballs, Wall balls, push-ups, TX row en daarna nog een cuphold met scissors en planken
Ik hoef eigenlijk niets over jouw slamballs te weten.quote:
Moest hardop knorrenquote:Op donderdag 28 maart 2024 20:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Zijn oefeningen en af en toe dan snap ik ze zelf ook niet.quote:
Handwerkles.quote:Op donderdag 28 maart 2024 20:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Iets met een bekerhouder en een schaar
Ik ook nietquote:Op donderdag 28 maart 2024 20:40 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Sommige mensen zitten niet de hele dag op hun zolderkamer te FOK!ken Modus..
En smijtballen.quote:Op donderdag 28 maart 2024 20:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Iets met een bekerhouder en een schaar
het is HALVE HAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAANquote:
De slambal zat nu ook in een plastic zakje ipv zo'n handig plastic bakje, naast dat het dus ook al duurder is gewordenquote:Op donderdag 28 maart 2024 20:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik hoef eigenlijk niets over jouw slamballs te weten.
quote:Op donderdag 28 maart 2024 20:46 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Edinburgh en daarna Oxfordshire
Dan zal dat bij het Kruidvat ook wel zo zijnquote:Op donderdag 28 maart 2024 20:46 schreef Ama het volgende:
@:cherrylips kilo zakken paaseitjes 1 + 1 gratis bij de Trekpleister.
en kebabquote:Op donderdag 28 maart 2024 20:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]!!!
Misschien ook lamskoteletjes?
quote:Op donderdag 28 maart 2024 20:47 schreef EttovanBelgie het volgende:
tevens: mega zin in kaasvlinders ook
quote:Op donderdag 28 maart 2024 20:46 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
het is HALVE HAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAN
Hmquote:
quote:Op donderdag 28 maart 2024 20:48 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Heeft zij ook zin in jou?
Kloptquote:Op donderdag 28 maart 2024 20:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan zal dat bij het Kruidvat ook wel zo zijn
Ik moet iets bekennen, ik heb dit jaar nog geen één paaseitje opquote:Op donderdag 28 maart 2024 20:46 schreef Ama het volgende:
@:cherrylips kilo zakken paaseitjes 1 + 1 gratis bij de Trekpleister.
Oh leukquote:Op donderdag 28 maart 2024 20:46 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Edinburgh en daarna Oxfordshire
quote:Op donderdag 28 maart 2024 20:49 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ik moet iets bekennen, ik heb dit jaar nog geen één paaseitje op
Over 3 uur en 10 min wel.quote:
Jij hebt natuurlijk de winkel al leeggekocht voor de naderende chocolade apocalypsquote:
ik ook niet hoor.. moet nog even op bezoek wachtenquote:
niks mis meequote:Op donderdag 28 maart 2024 20:49 schreef McGrath het volgende:
[..]
Maar wel al weekendquote:
Burpquote:Op donderdag 28 maart 2024 20:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jij hebt natuurlijk de winkel al leeggekocht voor de naderende chocolade apocalyps
quote:
Ik zie nu zo'n Kirby voor me.quote:Op donderdag 28 maart 2024 20:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jij hebt natuurlijk de winkel al leeggekocht voor de naderende chocolade apocalyps
Nu pas.quote:Op donderdag 28 maart 2024 20:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik zie nu zo'n Kirby voor me.
Ja, ik ben een beetje langzaamquote:
Wel vervelend met al die aluminium papiertjes bij paaseierenquote:Op donderdag 28 maart 2024 20:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Kleinigheidje houd je tochquote:Op donderdag 28 maart 2024 20:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wel vervelend met al die aluminium papiertjes bij paaseieren
Ik had de nageltjes van Madeboos geknipt.quote:Op donderdag 28 maart 2024 20:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, ik ben een beetje langzaam
Die poep je gewoon weer uit.quote:Op donderdag 28 maart 2024 20:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wel vervelend met al die aluminium papiertjes bij paaseieren
Veel plezier Dimmyquote:Op donderdag 28 maart 2024 20:51 schreef datismijnmening het volgende:
[..]![]()
Paar daagjes hdp Scotch en haggis smikkelen en lawa’s maken en dan een weekje bij goede vrienden.
quote:Op donderdag 28 maart 2024 20:49 schreef McGrath het volgende:
[..]
Haat ze je nu?quote:Op donderdag 28 maart 2024 20:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik had de nageltjes van Madeboos geknipt.
Dat zijn we hier allemaal toch een beetje.quote:Op donderdag 28 maart 2024 20:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 28 maart 2024 20:58 schreef Ama het volgende:
[..]
Dat zijn we hier allemaal toch een beetje.
Hopelijk niet teveel scherpe randjesquote:
Jullie kennen me ook nietquote:Op donderdag 28 maart 2024 20:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
We doen gewoon alsof we hem niet kennen.
Wie?quote:Op donderdag 28 maart 2024 20:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
We doen gewoon alsof we hem niet kennen.
Ik moet denken aan Second Life, vroegah best vaak gespeeldquote:Op donderdag 28 maart 2024 20:59 schreef CherryLips het volgende:
Ik lust wel een second dinner eigenlijk.
Heb je die caafjes al opgehaald?quote:Op donderdag 28 maart 2024 20:59 schreef CherryLips het volgende:
Ik lust wel een second dinner eigenlijk.
Neequote:Op donderdag 28 maart 2024 21:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Heb je die caafjes al opgehaald?
Caafjes te koop?quote:Op donderdag 28 maart 2024 21:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Heb je die caafjes al opgehaald?
Kip, pizza, chinees, broodje kroket, stokbroodje sate, tortilla's, quichequote:Op donderdag 28 maart 2024 21:00 schreef CherryLips het volgende:
Weer even weekmenu maken. Wat moet ik nou weer eten komende week.
BIEMquote:Op donderdag 28 maart 2024 21:03 schreef Ama het volgende:
Ik kijk Air Crash Investigation en het gaat over een vliegtuig wat geëxplodeerd is boven de zee.
Ja, das waarquote:Op donderdag 28 maart 2024 20:58 schreef Ama het volgende:
[..]
Dat zijn we hier allemaal toch een beetje.
quote:
quote:Op donderdag 28 maart 2024 21:00 schreef CherryLips het volgende:
Wat moet ik nou weer eten komende week.
quote:Op donderdag 28 maart 2024 20:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat deed ze al
Maar ze zette me toch een keel op nog voordat ik haar aanraakte.
Tresor-theequote:
Meng je die met caafs?quote:
In de Tresor of in Frebbie?quote:Op donderdag 28 maart 2024 21:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik heb die tresor ook gekocht na jou gehype maar ben teleurgesteld
Ik heb niets gehypedquote:Op donderdag 28 maart 2024 21:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik heb die tresor ook gekocht na jou gehype maar ben teleurgesteld
Ja, voor de ultieme smaakbelevingquote:
Laat mij erbuitenquote:
Ahwwwwquote:Op donderdag 28 maart 2024 21:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb dr haar ook even geknipt. Komen haar krulletjes beter naar voren.
quote:Op donderdag 28 maart 2024 21:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hmm moeilijke vraag. Denk dan toch beide
quote:Op donderdag 28 maart 2024 21:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb niets gehypedIk zei alleen maar dat het tijd was voor Tresor
Maarrrrrr welke uitvoering heb je gekocht?
Arm zusjequote:Op donderdag 28 maart 2024 21:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hmm moeilijke vraag. Denk dan toch beide
Die heb ik ookquote:
Ik had andijvie gegeven dus dan zit ze even stil. Maar ze mag het niet voelen dus ik heb vooral wat bijgepunt.quote:Op donderdag 28 maart 2024 21:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ahwwww
Ook weer piepen zeker?
Was altijd bang dat ik Neuf een oog uitstak met de schaar, die was bij het knippen volledig in paniek
Eet jij ze ook los? Vind er zo weinig smaak aan zittenquote:Op donderdag 28 maart 2024 21:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Die heb ik ook
En die cookies and cream
En de roulette
Is ook pure suiker en carbsquote:Op donderdag 28 maart 2024 21:12 schreef bitterbal het volgende:
zonder 4e had ik zoiets niet gekocht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |