SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Heb je daar voldoende aan?quote:Op donderdag 28 maart 2024 17:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik ga Iglo ping&klaar schnitzel eten. Wat met schnitzel niet zo veel te maken heeft op zich, het is een plak samengeperst separatorvlees. Met een smaakje.
Gooi het eruit!quote:
Kan elk moment.quote:Op donderdag 28 maart 2024 17:32 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Gelukkig geen Bataclan in Emmen.
Is het je ooit opgevallen dat bijna iedereen hier iirelevante informatie plaatst?quote:Op donderdag 28 maart 2024 17:27 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
En toen dacht je goh. Dit moeten de KSC mensen weten!!!
Zal ik vanavond patat eten?quote:Op donderdag 28 maart 2024 17:33 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Is het je ooit opgevallen dat bijna iedereen hier iirelevante informatie plaatst?
“Vanavond doperwtjes “ ik heb hoofd,nek,buik,oor pijn” vlinder, even ama buitenzetten.” “De winkel is mooi vol” “zo even eten maken” .
Kan nog wel ff doorgaan hoor
"BMW's hebben lelijke nieren tegenwoordig."quote:Op donderdag 28 maart 2024 17:33 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Is het je ooit opgevallen dat bijna iedereen hier iirelevante informatie plaatst?
“Vanavond doperwtjes “ ik heb hoofd,nek,buik,oor pijn” vlinder, even ama buitenzetten.” “De winkel is mooi vol” “zo even eten maken” .
Kan nog wel ff doorgaan hoor
Wat is dit nou weer voor vraag?quote:
Het is altijd zo weinig?quote:
quote:
Denk hierom.quote:
Zeer relevant. Ik moet die knoop binnen 10 minuten doorhakken.quote:Op donderdag 28 maart 2024 17:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat is dit nou weer voor vraag?
Ja nou ja. Tegen dat ik weer hommer krijg ga ik naar bedquote:
Het antwoord is ja duh.quote:Op donderdag 28 maart 2024 17:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zeer relevant. Ik moet die knoop binnen 10 minuten doorhakken.
Tjakkkaaaaaquote:Op donderdag 28 maart 2024 17:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zeer relevant. Ik moet die knoop binnen 10 minuten doorhakken.
Ik liet het mijn telefoon intypen dus niet mijn schuld.quote:Op donderdag 28 maart 2024 17:38 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Stontchagrijnig is zonder spatie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |