SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Heb je daar voldoende aan?quote:Op donderdag 28 maart 2024 17:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik ga Iglo ping&klaar schnitzel eten. Wat met schnitzel niet zo veel te maken heeft op zich, het is een plak samengeperst separatorvlees. Met een smaakje.
Gooi het eruit!quote:
Kan elk moment.quote:Op donderdag 28 maart 2024 17:32 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Gelukkig geen Bataclan in Emmen.
Is het je ooit opgevallen dat bijna iedereen hier iirelevante informatie plaatst?quote:Op donderdag 28 maart 2024 17:27 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
En toen dacht je goh. Dit moeten de KSC mensen weten!!!
Zal ik vanavond patat eten?quote:Op donderdag 28 maart 2024 17:33 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Is het je ooit opgevallen dat bijna iedereen hier iirelevante informatie plaatst?
“Vanavond doperwtjes “ ik heb hoofd,nek,buik,oor pijn” vlinder, even ama buitenzetten.” “De winkel is mooi vol” “zo even eten maken” .
Kan nog wel ff doorgaan hoor
"BMW's hebben lelijke nieren tegenwoordig."quote:Op donderdag 28 maart 2024 17:33 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Is het je ooit opgevallen dat bijna iedereen hier iirelevante informatie plaatst?
“Vanavond doperwtjes “ ik heb hoofd,nek,buik,oor pijn” vlinder, even ama buitenzetten.” “De winkel is mooi vol” “zo even eten maken” .
Kan nog wel ff doorgaan hoor
Wat is dit nou weer voor vraag?quote:
Het is altijd zo weinig?quote:
quote:
Denk hierom.quote:
Zeer relevant. Ik moet die knoop binnen 10 minuten doorhakken.quote:Op donderdag 28 maart 2024 17:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat is dit nou weer voor vraag?
Ja nou ja. Tegen dat ik weer hommer krijg ga ik naar bedquote:
Het antwoord is ja duh.quote:Op donderdag 28 maart 2024 17:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zeer relevant. Ik moet die knoop binnen 10 minuten doorhakken.
Tjakkkaaaaaquote:Op donderdag 28 maart 2024 17:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik liet het mijn telefoon intypen dus niet mijn schuld.quote:Op donderdag 28 maart 2024 17:38 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Stontchagrijnig is zonder spatie.
Het antwoord op je vraag is...quote:Op donderdag 28 maart 2024 17:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En er hoort nog een r tussen.quote:Op donderdag 28 maart 2024 17:38 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Haal Chinees.quote:Op donderdag 28 maart 2024 17:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Gelijk in mijn hoofdquote:Op donderdag 28 maart 2024 17:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het antwoord op je vraag is...
JA
@:LTVDK
Heb je de nieuwe rap-sensatie uit het Oosten van het land ook al gehoord?quote:Op donderdag 28 maart 2024 17:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het antwoord op je vraag is...
JA
@:LTVDK
Tammo?quote:Op donderdag 28 maart 2024 17:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heb je de nieuwe rap-sensatie uit het Oosten van het land ook al gehoord?
Is dat net zo goed als Engelbewaarder?quote:Op donderdag 28 maart 2024 17:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heb je de nieuwe rap-sensatie uit het Oosten van het land ook al gehoord?
Jammer.quote:Op donderdag 28 maart 2024 17:39 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Mensenhandel is sinds de WIC niet meer toegestaan
Rapt Tammo?quote:
Nee het is nog veel erger.quote:Op donderdag 28 maart 2024 17:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Is dat net zo goed als Engelbewaarder?
Zet er een komma tussen.quote:Op donderdag 28 maart 2024 17:38 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Wet anti-Import van Chinezen?quote:Op donderdag 28 maart 2024 17:39 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Mensenhandel is sinds de WIC niet meer toegestaan
Nee ik ben in de war met een ander maar hij had een parodie gemaakt op europapa.quote:
Die ja. Dacht even dat het misschien wel Los zou kunnen zijn.quote:Op donderdag 28 maart 2024 17:40 schreef Ama het volgende:
Oh nee dat is het Noorden jij bedoelt Boer Harms.
quote:
Nee het is David Bouman.quote:Op donderdag 28 maart 2024 17:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die ja. Dacht even dat het misschien wel Los zou kunnen zijn.
quote:Op donderdag 28 maart 2024 17:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Is dat net zo goed als Engelbewaarder?
Ik heb Europapa nog nooit gehoord en dat wens ik zo te houden.quote:Op donderdag 28 maart 2024 17:41 schreef Ama het volgende:
[..]
Nee ik ben in de war met een ander maar hij had een parodie gemaakt op europapa.
MENSEN KLIK DIT NIET AAN.quote:
quote:Op donderdag 28 maart 2024 17:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb Europapa nog nooit gehoord en dat wens ik zo te houden.
quote:
quote:
Ja, te laat.quote:
Same.quote:Op donderdag 28 maart 2024 17:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb Europapa nog nooit gehoord en dat wens ik zo te houden.
Zo gaat het er aan toe in de provincie.quote:Op donderdag 28 maart 2024 17:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, te laat.
Wtf heb ik gezien.
Welke?quote:Op donderdag 28 maart 2024 17:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
Maar ik was eigenlijk iets anders aan het luisteren. Heb mezelf nog een LP cadeau gedaan.
Zijn wij ook niet de provincie?quote:Op donderdag 28 maart 2024 17:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zo gaat het er aan toe in de provincie.
Ik weet niet of de buren dit classificeren als 'genieten.'quote:
😌quote:Op donderdag 28 maart 2024 17:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik weet niet of de buren dit classificeren als 'genieten.'
Dat is waar ookquote:Op donderdag 28 maart 2024 17:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zijn wij ook niet de provincie?
Ik dacht dat je ging stoppen met Feesboek.quote:Op donderdag 28 maart 2024 17:52 schreef Dr_Flash het volgende:
De 1 aprilgrappen komen al los hoor.
Jozo met een zitzak in de vorm van een zoutzak
Qantas biedt vliegtickets met "alle motoren doen het garantie" voor drie keer de prijs
Boeing biedt korting aan reizigers die de deuren willen vasthouden onderweg
He kakquote:THE WORLD OF TIM BURTON exhibition is coming to London! And just in time for Halloween! 👻
📆 25th Oct 2024 - 21st April 2025
📍 The Design Museum
Als ik Boeing was zou ik er niet om kunnen lachenquote:Op donderdag 28 maart 2024 17:52 schreef Dr_Flash het volgende:
Qantas biedt vliegtickets met "alle motoren doen het garantie" voor drie keer de prijs
Dit is Los z'n favoriete artiest.quote:
Als jij boeing was, was je een vliegtuigquote:Op donderdag 28 maart 2024 18:03 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Als ik Boeing was zou ik er niet om kunnen lachen
jaquote:Op donderdag 28 maart 2024 18:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
De influencers staan al te wachten bij de IKEA
Moet eerst binnen sneaken. Alles hermetisch afgezet.quote:Op donderdag 28 maart 2024 18:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja![]()
oh ben wel benieuwd wat je allemaal koopt. Maak je wat foto's?
oh gaat dat lukken?quote:Op donderdag 28 maart 2024 18:36 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Moet eerst binnen sneaken. Alles hermetisch afgezet.
Ik zag ook een kiwi pizza voorbij komen.quote:Op donderdag 28 maart 2024 17:52 schreef Dr_Flash het volgende:
blijkbaar verwen je haar niet genoeg.quote:
Ja, dat denk ik wel vaker.quote:Op donderdag 28 maart 2024 17:54 schreef Modus het volgende:
[..]
Ik dacht dat je ging stoppen met Feesboek.
Ik een kiwi cheesecake. Maar dat was daadwerkelijk een receptquote:Op donderdag 28 maart 2024 18:40 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik zag ook een kiwi pizza voorbij komen.
Kiwi pizza ook hoorquote:Op donderdag 28 maart 2024 19:19 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik een kiwi cheesecake. Maar dat was daadwerkelijk een recept
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |