Gele zijn het lekkerst, maar blauw is ook primaquote:
Ik ga meestal 's ochtends.quote:Op donderdag 28 maart 2024 21:18 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja kan dat toch niet plannen
Heb jij standaard dagelijks die site open staan in je tabbladen en dat je dan elke keer F5 doet?quote:Op donderdag 28 maart 2024 21:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
https://nl.pepper.com/aanbiedingen/mm-kruitvat-307805
Goorlel.quote:
Oh, dat hebben we nog niet gehad.quote:
nooit gehadquote:Op donderdag 28 maart 2024 21:24 schreef RockNijntje het volgende:
Oh en kunnen we het er ook over eens zijn dat M&M brownie (dat paarse zakje) echt enorm overbodig is en precies de normale M&Ms (de bruine zak) zijn?
Neequote:Op donderdag 28 maart 2024 21:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heb jij standaard dagelijks die site open staan in je tabbladen en dat je dan elke keer F5 doet?
Ja die bruine zijn meer van het type 'als er niks anders is dan moet het maar'quote:Op donderdag 28 maart 2024 21:20 schreef Ama het volgende:
Ik vind de bruine zak m&m's wel het minst. Ze zijn wel lekker maar ben daar erg snel flauw van.
Dit.quote:Op donderdag 28 maart 2024 20:29 schreef bitterbal het volgende:
Ben zo moe maar weet dat ik niet in slaap ga vallen
Ik kocht ze één keertje omdat ik echt te nieuwsgierig was. En toen waren het eigenlijk gewoon net iets zachtere normale M&Ms. Ik raakte bij iedere die ik at meer teleurgesteldquote:
Nooit gehadquote:Op donderdag 28 maart 2024 21:24 schreef RockNijntje het volgende:
Oh en kunnen we het er ook over eens zijn dat M&M brownie (dat paarse zakje) echt enorm overbodig is en precies de normale M&Ms (de bruine zak) zijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |