20K en eruit zoals Matt had ik nog begrepen, maar ditquote:Op donderdag 28 maart 2024 11:13 schreef Kissingbird het volgende:
Snap wel wat Ty net zei, hij dacht dat ze 20 k gepakt had en nu uit het huis zou zijn.
Ze heeft nu 20 k verspilt uit de pot
Op s 2 zien we een uitgehuilde karen en worden geloof ik pannenkoeken weer gemixt.
Dit levert haar stemmen op. Vooral als ze al die zure praat van buiten in de uitzending laten zienquote:Op donderdag 28 maart 2024 11:12 schreef Tuttebolleke het volgende:
Oh oh Ashley…..je was er niet uit gegaan……
Dit was geen goeie actie en nu ga je volgende week eruit…..
Welnee bb gaat de spelers nooit voorkauwen wat te doenquote:Op donderdag 28 maart 2024 11:10 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
In dit geval met de big boss (BB) himself.
Ashley : Ik zou dit normaal nooit doen. [..] BB zei, het is now or never week. Als je het nu niet doet, krijg je spijt.
Hij ging zakken naar 3 k waarom dan 20 k pakkenquote:Op donderdag 28 maart 2024 11:11 schreef Was-beer het volgende:
[..]
Ik denk dat BB bedoelde een kans pakken. Nu had ze de kans om haar nominatie af te kopen en die heeft ze gepakt. Voor 20k
Dot is mod en die kan door het slotje postenquote:Op donderdag 28 maart 2024 11:06 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja ik zag mezelf als laatste maar als je nu gaat kijken zie je dotteke, heel vreemd
Ik ook niet voor karen maar dan weer ashley wat ze geflikt heeftquote:Op donderdag 28 maart 2024 11:14 schreef Dotteke het volgende:
Toch maar even gestemd wil Karen naar huis![]()
[ afbeelding ]
Het hele programma hang al jaren van script en sturing aan elkaar.quote:Op donderdag 28 maart 2024 11:12 schreef b_engeltje het volgende:
Welnee bb gaat de spelers nooit voorkauwen wat te doen
Snap ik echt niet. Als er 1 stiekem is dan is hij datquote:Op donderdag 28 maart 2024 11:14 schreef Dotteke het volgende:
Toch maar even gestemd wil Karen naar huis![]()
[ afbeelding ]
Dit had ik van haar niet verwachtquote:Op donderdag 28 maart 2024 11:13 schreef Verida het volgende:
[..]
dat weet je niet, afgelopen week moest ze ook door de draaideur.
Vanaf van nu lekker warm douchenquote:Op donderdag 28 maart 2024 11:14 schreef spapaars het volgende:
Peter van der Vorst al gebeld om te zeggen dat het programma ¤ 20.000 goedkoper is dan begroot?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |