Het is dom gelul, mochten de kijkers je wegsturen was je toch al kansloos in de finale.quote:Op donderdag 28 maart 2024 11:09 schreef Was-beer het volgende:
Ashley: hij zei ook het is now or never week. Als je het niet doet.. als je het niet pakt..dan krijg je spijt he
Ze bestaan de mensen die dommer zijn dan karen.quote:Op donderdag 28 maart 2024 10:57 schreef mazaru het volgende:
Niet janken Ashley. Dansen!!!![]()
![]()
![]()
![]()
20K in de pocket![]()
![]()
![]()
Ja maar pakken wat je pakken kan ik zie bb dat niet zeggenquote:Op donderdag 28 maart 2024 11:09 schreef Was-beer het volgende:
Ashley: hij zei ook het is now or never week. Als je het niet doet.. als je het niet pakt..dan krijg je spijt he
Ja ze zegt het keer op keer dat ze van BB aan zichzelf moest denkenquote:Op donderdag 28 maart 2024 11:07 schreef Li0nHeart het volgende:
Ah ... een heel gesprek met Big Brother gehad.... het is dus gewoon gestuurd door BB ...
In dit geval met de big boss (BB) himself.quote:Op donderdag 28 maart 2024 11:09 schreef Jockari het volgende:
[..]
Heeft regelmatig bij de psycholoog gezeten. Niet ?
Dit jaquote:Op donderdag 28 maart 2024 11:11 schreef KinKiJan het volgende:
Wat een misplaatst zelfmedelijden zeg. Zelden zo'n slechte verliezer gezien
Ik denk dat BB bedoelde een kans pakken. Nu had ze de kans om haar nominatie af te kopen en die heeft ze gepakt. Voor 20kquote:Op donderdag 28 maart 2024 11:10 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Ja maar pakken wat je pakken kan ik zie bb dat niet zeggen
En ze heeft niks gepakt ze heeft 20 k weggegooit
quote:Op donderdag 28 maart 2024 11:11 schreef Fritsie1960 het volgende:
En ondertussen zit RTL nl met 'n nat kruis voor de reaktie's die dit geeft online![]()
![]()
![]()
jaaaa beetje bij ashley liggen poken in de gesprekken en hoppaaa moooie drama streamsquote:Op donderdag 28 maart 2024 11:11 schreef Fritsie1960 het volgende:
En ondertussen zit RTL nl met 'n nat kruis voor de reaktie's die dit geeft online![]()
![]()
![]()
Welnee bb gaat de spelers nooit voorkauwen wat te doenquote:Op donderdag 28 maart 2024 11:10 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
In dit geval met de big boss (BB) himself.
Ashley : Ik zou dit normaal nooit doen. [..] BB zei, het is now or never week. Als je het nu niet doet, krijg je spijt.
quote:Op donderdag 28 maart 2024 11:11 schreef Fritsie1960 het volgende:
![]()
![]()
dat weet je niet, afgelopen week moest ze ook door de draaideur.quote:Op donderdag 28 maart 2024 11:12 schreef Tuttebolleke het volgende:
Oh oh Ashley…..je was er niet uit gegaan……
Dit was geen goeie actie en nu ga je volgende week eruit…..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |