Nee het was geen powermove. Ze gaf aan geen zin te hebben om te bedelen. Denk wel dat ze hoopt een beetje credits op te bouwen bij het thuispubliek alleen dan werkt dat janken achteraf ook niet.quote:Op donderdag 28 maart 2024 08:27 schreef Evenhardopdenken het volgende:
[..]
Eigenlijk was dat afgeven van het spelticket een powermove op voorwaarde dat ze er met geen woord meer over zou reppen. Als er nog een andere keer komt dan had ze dat kunnen inbrengen, de vorige keer heb ik het aan jou gegeven. Nu ook nog maar dan krijg je repliek van dat je er heel veel drama van hebt gemaakt.
Ze gaf aan geen zin te hebben om te bedelen ja. En vervolgens vindt ze Alice een valse trut dat ze het zo speelt.quote:Op donderdag 28 maart 2024 10:25 schreef marky het volgende:
[..]
Nee het was geen powermove. Ze gaf aan geen zin te hebben om te bedelen. Denk wel dat ze hoopt een beetje credits op te bouwen bij het thuispubliek alleen dan werkt dat janken achteraf ook niet.
Dat weet je niet als je het niet gaat proberen.quote:Op donderdag 28 maart 2024 13:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ze gaf aan geen zin te hebben om te bedelen ja. En vervolgens vindt ze Alice een valse trut dat ze het zo speelt.
Het was toch al duidelijk dat de meesten het haar niet gingen gunnen, dus bedelen had geen zin. Dan zou ik ook de eer aan mezelf hebben gehouden. Maar dat gejank achteraf is dan wel averechts.
En toch deed ze dat niet.quote:Op donderdag 28 maart 2024 15:41 schreef marky het volgende:
[..]
Dat weet je niet als je het niet gaat proberen.
nou nou , kan wel iets minderquote:Op donderdag 28 maart 2024 20:38 schreef Dotteke het volgende:
Hello. Wat een gemene vrouw die ashley zeg.
Ik zeg het nog netjes 😉quote:
Ashleyquote:
We hebben de strijd eerlijk verloren, zei ze. En dat is waar en oprecht.quote:Op donderdag 28 maart 2024 20:40 schreef Dotteke het volgende:
Ze geeft iets weg en dan noemt ze die persoon vals.
We heben de srtijd verloren. We waren met meer maar dat zijn we niet meer snikt ashley
Zeker oprecht, maar het is in dit geval wel: wie de bal kaatst... alleen komt die bal altijd vol in haar gezicht, want zodra zij de gebeten hond is, is het janken...quote:Op donderdag 28 maart 2024 20:40 schreef livelink het volgende:
Haar verdriet is oprecht. Klote BB ook met die stomme gun-spelletjes. Ik ben er samen met Ashley helemaal klaar mee.
En dan is het ook nog oneerlijkquote:Op donderdag 28 maart 2024 20:42 schreef FBtje het volgende:
[..]
Zeker oprecht, maar het is in dit geval wel: wie de bal kaatst... alleen komt die bal altijd vol in haar gezicht, want zodra zij de gebeten hond is, is het janken...
Er had niemand iets gezegd toen het 3-3 was ze duwde hem gelijk naar alice. En dan gaat ze zo te keer.quote:
ze mocht terug van BB , dat was al 300% meer dan ze verdient had, de groep mocht haar vanaf het begin al nietquote:Op donderdag 28 maart 2024 20:44 schreef Dotteke het volgende:
A daar komt ze weer met der zielige praatjes. Er is mij nooit iets gegund geweest
Mjah... misschien eens nadenken waarom niet...quote:Op donderdag 28 maart 2024 20:45 schreef PinkLow het volgende:
Het klopt wel dat haar niks is gegund door haar medebewoners..
glenn heet hij hoorquote:Op donderdag 28 maart 2024 20:46 schreef FBtje het volgende:
Wat een vreselijk stel is die Karen en die Ashley zeg... om je kapot te schamen gewoon.
Ja, is ook zo. Glenn zei het wel mooi tegen haar. Fijne vriend is dat.quote:Op donderdag 28 maart 2024 20:45 schreef PinkLow het volgende:
Dat dus. En ze heeft ook al eens een vrijstelling gehad.quote:Op donderdag 28 maart 2024 20:45 schreef odie22 het volgende:
[..]
ze mocht terug van BB , dat was al 300% meer dan ze verdient had, de groep mocht haar vanaf het begin al niet
Morgen moet je zeker even tv kijken. Nieuwe ontwikkelingen.quote:Op donderdag 28 maart 2024 20:46 schreef Gert het volgende:
Ashley, tja. Zo afstotelijk en walgelijk, qua karakter en bakkes, en uit de ogen loeren, kom je ze zelden tegen.
En dan te beseffen dat dit slechts mijn mening is, en dat ze zelfs fanatieke fáns heeft.
"Ik heb altijd gegeven. Altijd.. [snif]"
Gadver. Begin te verlangen naar 14-4.
ik moet haar niet, dus ik onthou dat allemaal ook niet precies, maar ik denk dat er wel 20 dingen kunnen opgenoemd wordenquote:Op donderdag 28 maart 2024 20:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat dus. En ze heeft ook al eens een vrijstelling gehad.
Ja haha!quote:Op donderdag 28 maart 2024 20:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morgen moet je zeker even tv kijken. Nieuwe ontwikkelingen.
We hebben niet alles gezien. Morgen op tv hoop ik meer te zien. Maar ik zegquote:Op donderdag 28 maart 2024 20:49 schreef PinkLow het volgende:
[..]
Ja haha!
Ik heb het ook gezien. Maar ik ben stil hier!
Maar dan niet janken als je het ook hard terug krijgt. #teampannenkoekquote:Op donderdag 28 maart 2024 20:50 schreef PinkLow het volgende:
As speelt het spel gewoon hard! En dat heeft ze vanaf dag 1 al gezegd..
Als Ashley weg is zal het voor iedereen veel beter worden.quote:Op donderdag 28 maart 2024 20:44 schreef livelink het volgende:
Bwah, wat een nare sfeer in huis. Al een hele tijd.
Voor het geval dit niet bedoeld was als hint naar de anderen hier: ik lees dagelijks bijna alle COS'en.quote:Op donderdag 28 maart 2024 20:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morgen moet je zeker even tv kijken. Nieuwe ontwikkelingen.
En voor mij vooral supersaai! Ik kijk voor actie xDquote:Op donderdag 28 maart 2024 20:55 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Als Ashley weg is zal het voor iedereen veel beter worden.
Helemaal eens.quote:Op donderdag 28 maart 2024 21:05 schreef PinkLow het volgende:
Als er 1 moet winnen....
Dan hoop ik maar Glenn of Ty
Maar wel lekker, vooral met slagroomquote:Op donderdag 28 maart 2024 21:07 schreef Ireth het volgende:
2 jaar voor een ananas!![]()
Nu snap ik dat die dingen zo duur zijn
Ty als winnaar, oke, acceptabel. Sterker, doé dat ook gewoon maar dan. Om ander onheil te voorkomen.quote:Op donderdag 28 maart 2024 21:05 schreef PinkLow het volgende:
Als er 1 moet winnen....
Dan ben je mooi druk. Want die vliegen er door 🤣quote:Op donderdag 28 maart 2024 20:56 schreef Gert het volgende:
[..]
Voor het geval dit niet bedoeld was als hint naar de anderen hier: ik lees dagelijks bijna alle COS'en.![]()
als je iets meer opruimt dan valt het wel meequote:Op donderdag 28 maart 2024 21:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan ben je mooi druk. Want die vliegen er door 🤣
Nou gesloten topics scrollen helpt, maar: wow, het gaat hárd hè! Maar wel mooi dat iedereen zo genuanceerd en vol wederzijds begrip blijft.quote:Op donderdag 28 maart 2024 21:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan ben je mooi druk. Want die vliegen er door 🤣
Ben benieuwd wat voor clifhanger we krijgenquote:Op donderdag 28 maart 2024 21:24 schreef Gert het volgende:
[..]
Nou gesloten topics scrollen helpt, maar: wow, het gaat hárd hè! Maar wel mooi dat iedereen zo genuanceerd en vol wederzijds begrip blijft.![]()
Anyway: dadelijk op TV een serieuze cliffhanger, gok ik.
asslie is het spuugzat in dit huis, ja we merken het , zei karenquote:Op donderdag 28 maart 2024 21:29 schreef Ireth het volgende:
Wat maakt kaar nou voor grapje? Ik had een kotsende kat, dus net gemist
Iets van dat het te merken was dat Ash het niet leuk vondquote:Op donderdag 28 maart 2024 21:29 schreef Ireth het volgende:
Wat maakt kaar nou voor grapje? Ik had een kotsende kat, dus net gemist
Je vergeet. Hoor er achter aan te zeggenquote:Op donderdag 28 maart 2024 21:30 schreef odie22 het volgende:
mag ik wat zeggen, ik wil dit niet, ikke ikke ikke
#doesliefquote:Op donderdag 28 maart 2024 21:33 schreef Gert het volgende:
De focus ligt wederom op de 'TV-maakster'. Op die lelijksmoel met d'r nare gekwaak in dat rot accent.![]()
Morgen graag weer een iets leukere uitzending. Bedoel, het hoeft geen blije geitenshow te zijn, maar wat minder nadruk op venijn dat eh... maakt me wat minder venijnig.![]()
Maar ja, vrees dat ze morgen wederom alle aandacht opeist.
Tadaaaa.quote:Op donderdag 28 maart 2024 21:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ben benieuwd wat voor clifhanger we krijgen
Ze zijn snelquote:
Op een negatieve manier dan.quote:Op donderdag 28 maart 2024 22:01 schreef Pearlbitch het volgende:
Het was weer all about The Queen.
Zij draagt het programma helemaal in haar eentje.
Tja. Aandacht is aandacht.quote:
Dat komt omdat mevrouw vanaf dag 1 de harde tante speelt en stoer loopt te doen dat ze het spel keihard speelt. Ze is dermate sfeerbepalend dat het niet gek is dat een groep haar uitkotst. Het bijzondere is alleen dat ze zelf wel uitdeelt maar niks kan incasseren. Als je er wat vriendelijker in zou staan wordt je vanzelf een keer iets gegund, maar dat snappen egocentrische mensen zoals zij niet. Daarnaast zit ze nu met meerdere mensen waar ze geen grip meer op heeft en dus wordt het pure paniek en onmacht, en daarom janken.quote:Op donderdag 28 maart 2024 20:45 schreef PinkLow het volgende:
Deze twee of Alicequote:Op donderdag 28 maart 2024 21:05 schreef PinkLow het volgende:
Als er 1 moet winnen....
Zelden iemand met zo weinig zelfreflectie gezienquote:Op vrijdag 29 maart 2024 00:26 schreef marky het volgende:
Het was de grote Ashley jankshow. Ze draait gewoon een beetje door.
Het is een egocentrische trut, maar dat vind ik dan wel weer iets te heftigquote:Op vrijdag 29 maart 2024 00:47 schreef sly-nl het volgende:
Bizar, die Ashley![]()
Volledig van het pad deze aflevering omdat ze de controle helemaal kwijt is. Eigenlijk zou ze tegen zichzelf in bescherming genomen moeten worden door achter -"hup naar huus"- want bij deze vrouw is sprake van serieuze problematiek.
Vol rancune in dat hok, het bad, ieder gesprek dat ze voerde, maar wel zelf de hele sjow naar de kloten geholpen vanaf dag 1 door te stoken, ziekelijk gemeen te zijn en drijvend op haat (en in die tub op die dingen) van dag naar dag te gluipen. Bah.
Ook heeeel bijzonder dat er mensen zijn die sympathie voor haar hebben. Da's niet goed hoor
![]()
Verschrikkelijk mens en echt zo'n type dat van de bijenkorf springt met haar kinderen om haar man terug te pakken omdat ze gedumpt is.
Beeldspraak!@quote:Op vrijdag 29 maart 2024 00:54 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het is een egocentrische trut, maar dat vind ik dan wel weer iets te heftig
Maar alleen zij dan. Want als anderen dat doen zijn ze egoist en een slang.quote:Op donderdag 28 maart 2024 21:02 schreef PinkLow het volgende:
As speelt het spel gewoon hard! En dat heeft ze vanaf dag 1 al gezegd..
Precies. Ze doet exact wat anderen ook doen, maar als zij het doet is het voor zichzelf opkomen en bij anderen is het egoisme. En als zij het hard speelt is dat het spel en weten anderen niet waar ze aan meedoen, maar als anderen het zelfde doen is het vals en een slang.quote:Op donderdag 28 maart 2024 20:40 schreef FBtje het volgende:
Ashley: "dat wil ik niet van mijn geld"
Haha, zij zat toch te zaniken eerder met Jimmy over het feit dat sommigen eigen keuzes wilden maken m.b.t. het eten?
Ik moet Ashley wel geven dat ze zelf ook een x heeft gezegd dat ze niet kan incasseren. Bij dat spel met die tweets waar ze namen bij moesten zetten.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 00:25 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat komt omdat mevrouw vanaf dag 1 de harde tante speelt en stoer loopt te doen dat ze het spel keihard speelt. Ze is dermate sfeerbepalend dat het niet gek is dat een groep haar uitkotst. Het bijzondere is alleen dat ze zelf wel uitdeelt maar niks kan incasseren. Als je er wat vriendelijker in zou staan wordt je vanzelf een keer iets gegund, maar dat snappen egocentrische mensen zoals zij niet. Daarnaast zit ze nu met meerdere mensen waar ze geen grip meer op heeft en dus wordt het pure paniek en onmacht, en daarom janken.
Daar lijkt ze voor voor zichzelf en naar buiten toe een leuke eigenschap van te maken, ook als Glenn haar zelfs zegt dat anderen het spel ook hard kunnen spelen zoals zij dat altijd geroepen heeft te doen wordt daar lacherig om gedaan.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 08:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik moet Ashley wel geven dat ze zelf ook een x heeft gezegd dat ze niet kan incasseren. Bij dat spel met die tweets waar ze namen bij moesten zetten.
Edit: O nee, dat haar vriend dat heeft gezegd over haar. Laat maar, gaf haar te veel credit
Ik vergelijk t met mijn fanatieke vriendengroep. In spellen kunnen we hard zijn en elkaar dwars zitten etc, maar darana zijn we weer even goede vrienden. Alleen BB is spel en samen leven. Dus dan ligt de grens toch wel echt ff ergens anders dan alleen "na het spel". Sowieso is er nog ene verschil tussen hard spelen en gewoon een klootzak/trut zijn.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 09:40 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Daar lijkt ze voor voor zichzelf en naar buiten toe een leuke eigenschap van te maken, ook als Glenn haar zelfs zegt dat anderen het spel ook hard kunnen spelen zoals zij dat altijd geroepen heeft te doen wordt daar lacherig om gedaan.
Ben benieuwd wat ze gaan laten zienquote:
En maar janken. En maar jankenquote:
Zag je dat nadat ze had gedrukt. Ze later nog twee keer drukte 🤣quote:
Die vertrouwde haar al niet hierinquote:Op vrijdag 29 maart 2024 21:29 schreef superniger het volgende:
'Ik zei het'
Alice is een helderziende.
Emotioneel en geestelijk helemaal kapot, die moet beschermd worden en zo snel als mogelijk naar huis, naar haar Bart.quote:
Ja bezeten leek ze. En vooral als je haar dan later op de streams haar hoort praten dat alles de schuld van de anderen is. Maak me er weer boos om. Wat een naar mens is hetquote:Op vrijdag 29 maart 2024 21:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zag je dat nadat ze had gedrukt. Ze later nog twee keer drukte 🤣
Ze probeert iedereen mee de afgrond in te trekken.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 21:30 schreef livelink het volgende:
Nou, dag Ashley. Wat heb je nou bereikt dan?
Gewoon een beetje dom.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 21:34 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ja bezeten leek ze. En vooral als je haar dan later op de streams haar hoort praten dat alles de schuld van de anderen is. Maak me er weer boos om. Wat een naar mens is het
Snap nu dat ze thuis niets te vertellen heeft 🤣🤣🤣quote:Op vrijdag 29 maart 2024 21:34 schreef spapaars het volgende:
[..]
Emotioneel en geestelijk helemaal kapot, die moet beschermd worden en zo snel als mogelijk naar huis, naar haar Bart.
6 keer volgens mij.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 21:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zag je dat nadat ze had gedrukt. Ze later nog twee keer drukte 🤣
Ja erst. Toen ging ze huilen. Met haar hoofd voor over en toen nog 2 xquote:
Ze drukt zelf BB had haar hand niet vast. Blijft altijd nog haar keusquote:Op vrijdag 29 maart 2024 21:37 schreef Ireth het volgende:
Ze had er met deze bank toch niet uitgegaan... dus echt 20k gewoon weggegooid. Noodgreep van BB, de pot was nog te hoog...
Zeker waar. Ze had wel al aangegeven dat ze malle dingen zou doen als ze de kans kreeg, dus het was wel een beredeneerde gok van BB. Maar zelfs ik had niet verwacht dat ze op zo'n manier 20.000 euro uit de pot zou halen voor helemaal niks.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 21:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze drukt zelf BB had haar hand niet vast. Blijft altijd nog haar keus
Dat bedoel ik ook niet. Deze knop er in gooien was een noodgreep. Schietgebedje dat er iemand zou drukken zodat de pot naar beneden ging. Kans was natuurlijk ook vrij groot dat Ash zou drukken, de vraag was meer hoeveel er van de pot af zou gaan.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 21:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze drukt zelf BB had haar hand niet vast. Blijft altijd nog haar keus
Zo zijn mensen als Ashley. Ze zit zelf in een dip en dan wil ze de anderen zo veel mogelijk schade toebrengen. Want zij is de baas en de rest dat zijn maar minderwaardige mensen in haar hoofd.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 21:41 schreef livelink het volgende:
[..]
Zeker waar. Ze had wel al aangegeven dat ze malle dingen zou doen als ze de kans kreeg, dus het was wel een beredeneerde gok van BB. Maar zelfs ik had niet verwacht dat ze op zo'n manier 20.000 euro uit de pot zou halen voor helemaal niks.
Voor Big Brother is 20.000 euro gewoon peanuts he. Voor John de Mol is 20.000 euro net zoiets als 20 cent voor jou en mij.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 21:43 schreef Ireth het volgende:
[..]
Dat bedoel ik ook niet. Deze knop er in gooien was een noodgreep. Schietgebedje dat er iemand zou drukken zodat de pot naar beneden ging. Kans was natuurlijk ook vrij groot dat Ash zou drukken, de vraag was meer hoeveel er van de pot af zou gaan.
Het programma is al afgelopen.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 21:48 schreef Koos1958 het volgende:
Alice en tyron hebben het over geloven in iets na de dood
wat zal jij genieten deze BBquote:Op vrijdag 29 maart 2024 21:45 schreef Pearlbitch het volgende:
En weer all about The Queen vandaag.
Ook als dramaqueen schittert ze.
Ze is de absolute smaakmaker van dit jaar.quote:
ligt denk ik een beetje aan van welke smaak je houdtquote:Op vrijdag 29 maart 2024 22:37 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ze is de absolute smaakmaker van dit jaar.
wat er ook heel erg mee te maken heeft , is dat je kon de streams niet aanzetten of die piep kop was er weer op te zien, de hele dag door van vroeg tot laat, je krijgt niet eens de kans om de anderen goed te leren kennen, ik vind dat de febo daar ook mee schuldig aan isquote:Op vrijdag 29 maart 2024 22:40 schreef Gert het volgende:
Op zich wel leuk aan BB. Als kijkers bezien we - vanwege onze genen, onze opvoeding, ons karakter, onze levenservaring, onze bubble etc - de deelnemers en hun handelen uiteraard door onze eigen bril. Maar soms kost het wel even moeite om te accepteren dat andere zienswijzen dan de mijne niet per se 'onwaar' zijn. M.a.w: dat mijn mening ook maar een mening is, net als die van anderen.
Goed, dat gezegd hebbende.![]()
Na de uitzending van vanavond moet dit me toch even van het hart:
Ik volg al vele jaren RLS'en.En in elk van die jaren waren er -zoals iedereen zal herkennen- deelnemers die je in je hart sloot en deelnemers die weinig of geen gevoelens van sympathie losmaakten. Maar sinds de eerste BB, 25 jaar geleden alweer, heb ik nog nooit zó'n enorme afkeer gevoeld voor een deelnemer als voor Ashley. Meteen al, bij de kick-off, was er weerzin: brr, die deugt niet. Gelukkig werd ze er na één week al uitgestemd. Phew! Maar ja, toen kwam de weggestemde Ashley dus tóch terug. Om "TV te maken".
Jammer hoor. Wat mij betreft een smet op dit seizoen. Maar ja, da's dus alleen maar mijn mening. Als Ashley gaat winnen dan heeft ze dat te danken aan de steun van vele kijkers. En dient erkend te worden dat zulk ( mijns inziens) zelfingenomen egocentrisme momenteel velen aanspreekt.
Ik vind Ashley fantastisch, voor een RLS dan. Ik moet er niet aan denken om zo iemand in mijn inner circle te hebben, maar ze maakt geweldige tv.quote:
Spreek voor jezelf graagquote:Op vrijdag 29 maart 2024 22:52 schreef freaky40 het volgende:
Beste aflevering dit seizoen in spanningsopbouw en apotheose, period. Dit is zoals een BB moet zijn, vol met twists. We worden verwend dit seizoen! En het is nog niet klaar, morgen in de live gaat het natuurlijk nog even verder.
Ashley heeft het uitstekend gedaan buiten al die politiek correcte laffe gasten die het niet aandurfde. Ja Ashley had misschien iets langer kunnen wachten zodat het bedrag wat lager was op de de teller, maar ik kan zo voorstellen dat het je dan niet uit maakt en er gelijk voor gaat. Ik weet zeker dat ze hem zelfs voor 3000 had kunnen pakken als ze even wachten, en dan had je al die laffe pipo's zoals een Jimmy ook gehoord. Dus Chapeau chapeau!
Ik kan je alleen maar gelijk geven . In het begin vond ik haar prima voor daar ,. heb ook niet alles echt helemaal vanaf het begin gevolgd. De laatste weken ben ik er helemaal klaar mee, precies om de redenen die jij in je post aangeeft .Egocentrisme voert de boventoon , de manier hoe ze met mensen is omgegaan stoort me enorm. Ik erger me kapot aan dit soort mensen , ben in die zin ook blij als het afgelopen is.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 22:40 schreef Gert het volgende:
Op zich wel leuk aan BB. Als kijkers bezien we - vanwege onze genen, onze opvoeding, ons karakter, onze levenservaring, onze bubble etc - de deelnemers en hun handelen uiteraard door onze eigen bril. Maar soms kost het wel even moeite om te accepteren dat andere zienswijzen dan de mijne niet per se 'onwaar' zijn. M.a.w: dat mijn mening ook maar een mening is, net als die van anderen.
Ik volg al vele jaren RLS'en.En in elk van die jaren waren er -zoals iedereen zal herkennen- deelnemers die je in je hart sloot en deelnemers die weinig of geen gevoelens van sympathie losmaakten. Maar sinds de eerste BB, 25 jaar geleden alweer, heb ik nog nooit zó'n enorme afkeer gevoeld voor een deelnemer als voor Ashley. Meteen al, bij de kick-off, was er weerzin: brr, die deugt niet. Gelukkig werd ze er na één week al uitgestemd. Phew! Maar ja, toen kwam de weggestemde Ashley dus tóch terug. Om "TV te maken".
Jammer hoor. Wat mij betreft een smet op dit seizoen. Maar ja, da's dus alleen maar mijn mening. Als Ashley gaat winnen dan heeft ze dat te danken aan de steun van vele kijkers. En dient erkend te worden dat zulk ( mijns inziens) zelfingenomen egocentrisme momenteel velen aanspreekt.
Ik ben echt blij dat iemand anders dat nu ook ziet/zegt.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 22:59 schreef TheVulture het volgende:
Jimmy die niet snapt dat Tom hem genomineerd heeft. Dilano vindt dit leuk
Die is qua egocentrisme echt bijna van dezelfde categorie als Ashley hoor
Jimmy is echt heeeeel erg anders dan Ashley. Ashley gooit iedereen voor de bus, ook haar slaven. Alles draait alleen maar om Ashley. Jimmy vindt het alleen jammer dat Tom voor Alice heeft gekozen boven hem, maar hij snapt wel dat er in het spel keuzes gemaakt moeten worden.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 22:59 schreef TheVulture het volgende:
Jimmy die niet snapt dat Tom hem genomineerd heeft. Dilano vindt dit leuk
Die is qua egocentrisme echt bijna van dezelfde categorie als Ashley hoor
Ja er zit nog wel een gradatie tussen, maar zoals Jimmy zich telkens in de slachtofferrol weet te manoeuvreren terwijl hij dezelfde acties heeft uitgehaald (nomineren van zijn beste maatje) is wel komischquote:Op vrijdag 29 maart 2024 23:17 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Jimmy is echt heeeeel erg anders dan Ashley. Ashley gooit iedereen voor de bus, ook haar slaven. Alles draait alleen maar om Ashley. Jimmy vindt het alleen jammer dat Tom voor Alice heeft gekozen boven hem, maar hij snapt wel dat er in het spel keuzes gemaakt moeten worden.
Volgens mij is het voor Jimmy alleen even een verlies waar hij het oprecht even moeilijk mee heeft. Niet dat hij zich in een slachtofferrol probeert te manoeuvreren.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 23:20 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja er zit nog wel een gradatie tussen, maar zoals Jimmy zich telkens in de slachtofferrol weet te manoeuvreren terwijl hij dezelfde acties heeft uitgehaald (nomineren van zijn beste maatje) is wel komisch
Begrijpelijk hoor.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 22:49 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik vind Ashley fantastisch, voor een RLS dan. Ik moet er niet aan denken om zo iemand in mijn inner circle te hebben, maar ze maakt geweldige tv.![]()
Zonder haar zou het daar maar een doodgebloed zooitje zijn, want zo veel kleur of smaak zit er niet aan deze groep.
En jij hoeft niet in de "wij-vorm" te spreken. Zijn hele hordes mensen voor in therapie geweest hoorquote:Op vrijdag 29 maart 2024 23:07 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Je hoeft niet te kijken als het je niet bevalt.
Ik snap dat hij zich gekwetst voelt, maar aan de andere kant moet je dan niet hetzelfde gedrag vertonen wat je een ander verwijt.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 23:24 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Volgens mij is het voor Jimmy alleen even een verlies waar hij het oprecht even moeilijk mee heeft. Niet dat hij zich in een slachtofferrol probeert te manoeuvreren.
Eens, vaak genoeg gezien dat de laatste 2 weken van een RLS doodbloeden.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 22:49 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik vind Ashley fantastisch, voor een RLS dan. Ik moet er niet aan denken om zo iemand in mijn inner circle te hebben, maar ze maakt geweldige tv.![]()
Zonder haar zou het daar maar een doodgebloed zooitje zijn, want zo veel kleur of smaak zit er niet aan deze groep.
Ach, alles is beter dan een Alice die weet dat ze mooi is en daardoor stemmen krijgt.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 21:46 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Zo zijn mensen als Ashley. Ze zit zelf in een dip en dan wil ze de anderen zo veel mogelijk schade toebrengen. Want zij is de baas en de rest dat zijn maar minderwaardige mensen in haar hoofd.
Een echte pure egoïst/narcist.
Alice heeft hard getraind voor dat kontje. Ashley heeft dan weer een hoop geld uitgegeven voor haar tieten en lippen etc. Alice stelt zichzelf niet boven de rest. Ashley doet dat wel.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 23:50 schreef superniger het volgende:
[..]
Ach, alles is beter dan een Alice die weet dat ze mooi is en daardoor stemmen krijgt.
In haar positie kan je heel makkelijk een 'holier than thou' attitude hebben.
Wat een gelulquote:Op vrijdag 29 maart 2024 22:49 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Eens mit Gerd. Goede post.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 22:40 schreef Gert het volgende:
Als je van doorgekookte spruiten houdt wel, jaquote:Op vrijdag 29 maart 2024 22:37 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ze is de absolute smaakmaker van dit jaar.
Ik denk dat jij niet snapt hoe dit spel werkt, dus wie is er dom?quote:Op vrijdag 29 maart 2024 23:30 schreef Hallojo het volgende:
Ik denk trouwens dat Ashley ook best oprecht is, maar dat ze gewoon te dom is om te beseffen dat ze zelf degene is die alle ellende voor zichzelf veroorzaakt.
Hoe kun je Trump nu met dit vergelijken, realiteit is Trump, BB is spel! Of denk je dat gtst ook echt is?quote:Op zaterdag 30 maart 2024 01:09 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Wat een gelul![]()
![]()
"Geweldige tv maken" (vond het eigenlijk voornamelijk zielig gedrag van een volwassen vrouw) is voor jou belangrijker dan enig gevoel voor eerlijkheid en het afkeuren van een monster?![]()
Apart!
Zo denken Trump-stemmers vast ook: hij is grappig, zegt stoere dingen en maakt tv! Maar wel vergeten dat hij in staat is om de wereld om zeep te helpen, nEt Als ASlie![]()
Walgelijk wijf. Maar natuurlijk ook wel triest ergens.
Waarom zou hij het niet winnen? Ik hoop toch dat hij of Glenn het wordt en dat geef ik ook een grote kans. Maar ja, wellicht begrijp ik het spel niet helemaal, want hoewel ik ieders commentaar op Ashley best wel begrijp (hoewel ik haarzelf wat milder bekijk dan veel anderen), begrijp ik absoluut niet waarom men Alice en Tom zo geweldig vindt.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 08:59 schreef marky het volgende:
Lekker snelle uitzending weer. Mooi bij Ty de ontlading alsof die 5 eigenlijk 6 nominaties in een schreeuw eruit komen.
Tja en dan Ashley. Ze heeft het hele programma al getoond dat ze vindictive is. We hebben ook hier allemaal al eens geroepen als je favoriet in de verdomhoek zat... trek die pot leeg. Nooit verwacht je dat het gebeuren zou of iemand het zou doen. En dat iemand het dan doet voor iets dat niets is... Het jammere is dat de kijkers tegenwoordig ook veelal vindictive zijn. Ik niet dan jij ook niet en feitelijk het gedrag van Ashley goedkeuren. In alles dit hele programma heeft ze getoond een vreselijk mens te zijn. Ty verzuchte gister in de hottub ik zie dit al weken ben blij dat nu iedereen het ziet maar dan staan ze toch weer allemaal bij haar met dat vliegtuig. Hij gaat het niet winnen maar hij mag blij en trots zijn dat hij bij zichzelf gebleven is en dat was in deze BB een van de moeilijkste dingen om te doen.
Ze hebben allebei neptietehh, vandaar!@quote:Op zaterdag 30 maart 2024 09:00 schreef wolffie het volgende:
[..]
Hoe kun je Trump nu met dit vergelijken, realiteit is Trump, BB is spel!
Met je vhs of betamaxy? top man!quote:Op zaterdag 30 maart 2024 04:28 schreef Alicia76 het volgende:
Ik neem de uitzendingen iedere avond op en kijk ze later terug. Ik spoel echt ieder moment met Ashley door. ik kan dat gejank en gezeur over hoe slecht anderen zijn niet meer aanhoren. Jammer dat mensen als Karen en Glenn haar nog steeds blijven steunen. Karen lijkt me een leuke meid, maar door Ashley heeft ze haar kansen verknald. Ashley was er niet voor niets na 1 week al uit.
Moet je in de COS komen daar is het niet te harden door dit gedoequote:Op zaterdag 30 maart 2024 20:11 schreef Gert het volgende:
Ashley, je verpest BB volkomen.
Ik vind het echt niet te harden.
Kweet ut.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 20:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Moet je in de COS komen daar is het niet te harden door dit gedoe
Gooi hem zo dicht en stuur ze allemaal hier naar toequote:
quote:
Het is reclamequote:Op zaterdag 30 maart 2024 20:31 schreef Gert het volgende:
En weer Ashley.
Oke, klik.
Zet m rond de uitslaag wel weer aan.
O... is dat zonder die aanda.. Ashley?quote:
Ja daar is ze even wegquote:Op zaterdag 30 maart 2024 20:33 schreef Gert het volgende:
[..]
O... is dat zonder die aanda.. Ashley?
Ik heb geen streams hoor. Als ik dingen al voor de uitzendingen weet: komt omdat ik de immer gemoedelijke COS lees.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 20:32 schreef Dotteke het volgende:
O jij kijkt via de streams, ik via de tv daar is nu reclame
O omdat je zei dat ash er op was, en dat was alleen op de streams op tv was reclamequote:Op zaterdag 30 maart 2024 20:35 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik heb geen streams hoor.
Als ik dingen al voor de uitzendingen weet: komt omdat ik de immer gemoedelijke COS lees.
Ze kondigden op tv 'haar' vliegtuigje aan. Toen deed ik klik en deed ik post.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 20:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O omdat je zei dat ash er op was, en dat was alleen op de streams op tv was reclame
A zo, je gaat haar vast nog zien deze aflevering, ondanks dat ze niet genomineerd is heeft ze alle aandachtquote:Op zaterdag 30 maart 2024 20:41 schreef Gert het volgende:
[..]
Ze kondigden op tv 'haar' vliegtuigje aan. Toen deed ik klik en deed ik post.
Wat een rust hier vanavondquote:Op zaterdag 30 maart 2024 20:52 schreef Gert het volgende:
Ik heb mijn stem nog. Wie wil 'm kopuh?![]()
20K.
Zaterdag COS.quote:
quote:Op zaterdag 30 maart 2024 21:07 schreef Gert het volgende:
[..]
Zaterdag COS.
Of concert.![]()
Maar Karen kan weer lekker los nu. Die is wel aan iets toe zeg maar.
Alice kan ik veel beter hebben dan Ashley, maar dat betekent nog steeds niet dat ik haar als winnaar zie.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 21:10 schreef livelink het volgende:
Mijn laatste restje sympathie voor Ashley is vanavond geheel verdwenen. Dat ze het gewoon aandurfde om anderen te verwijten dat ze niet respectvol waren in haar reactie naar haar![]()
Klaar nu.
En ook volledig klaar met Alice, met haar "Dit is jouw avontuur, Jimmy. Zo moest het lopen".
Aargghhhhh
Ja, inderdaad. Tyron zie ik graag winnen. Net als Glenn trouwens. Geen voorkeur voor een van beiden nog.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 21:19 schreef Gert het volgende:
[..]
Alice kan ik veel beter hebben dan Ashley, maar dat betekent nog steeds niet dat ik haar als winnaar zie.
Alleen is Ash zo'n dieptepunt dat iedere andere bewoner daar wmb al bovenuit steekt.
Misschien gun ik het Tyron nog wel het meest. Die was vanavond nauwelijks in de uitzending. Maar heb het gevoel dat die daar zichzelf is en wel ziet hoe ver die komt. Vind dat wel een prettige manier van 'spelen'.
Ik neig ondertussen wel meer en meer naar Ty, Glenn is me iets teveel kamp Zwitserland en zit nog steeds in het kamp van de generaal.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 21:21 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, inderdaad. Tyron zie ik graag winnen. Net als Glenn trouwens. Geen voorkeur voor een van beiden nog.
Alice is de enige die altijd haarzelf is en moet daarom winnenquote:Op zaterdag 30 maart 2024 21:19 schreef Gert het volgende:
[..]
Alice kan ik veel beter hebben dan Ashley, maar dat betekent nog steeds niet dat ik haar als winnaar zie.
Alleen is Ash zo'n dieptepunt dat iedere andere bewoner daar wmb al bovenuit steekt.
Misschien gun ik het Tyron nog wel het meest. Die was vanavond nauwelijks in de uitzending. Maar heb het gevoel dat die daar zichzelf is en wel ziet hoe ver die komt. Vind dat wel een prettige manier van 'spelen'.
Volgens de tv gids nietquote:Op maandag 1 april 2024 16:29 schreef Willewa het volgende:
Vanaf vandaag langere uitzendingen als het goed is
Nee zag het, heb net m’n bericht geëditquote:Op maandag 1 april 2024 16:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Volgens de tv gids niet
[ afbeelding ]
Ja mooi hequote:
Was eerlijker geweest als ie elke keer in de hottub lag.quote:Op maandag 1 april 2024 21:11 schreef superniger het volgende:
Die van Jimmy is moeilijker te vinden dan die andere 3.
Ja viel mij ook opquote:Op maandag 1 april 2024 21:11 schreef superniger het volgende:
Die van Jimmy is moeilijker te vinden dan die andere 3.
21.30 uur. Hoe komt iedereen er bij dat het langer gaat durenquote:
Alles beter dan...quote:Op maandag 1 april 2024 21:27 schreef Gert het volgende:
Nou van harte Randy, die luilak hep het voor elkaar.
ik las dat rtlprogramma naar 1,5 uur gaanquote:Op maandag 1 april 2024 21:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
21.30 uur. Hoe komt iedereen er bij dat het langer gaat duren
Die had ik nooit zover verwacht. Altijd zo sloom en traag.quote:Op maandag 1 april 2024 21:27 schreef Gert het volgende:
Nou van harte Randy, die luilak hep het voor elkaar.
Kan het mij niet voorstellen. Zeker de laatse weken niet. Er gebeurd bijna niets meer. Tot 8 april staat in de tv gids tot 21.30 uurquote:Op maandag 1 april 2024 21:28 schreef Paul het volgende:
[..]
ik las dat rtlprogramma naar 1,5 uur gaan
Het kwartje valt voor hem steeds naar de goede kant.quote:Op maandag 1 april 2024 21:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Die had ik nooit zover verwacht. Altijd zo sloom en traag.
Kleine wasjes grote wasjes..quote:Op maandag 1 april 2024 21:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Die had ik nooit zover verwacht. Altijd zo sloom en traag.
Token in de wasmachinequote:
Dat iedereen zijn token makkelijk lag en in een kast moest zoekenquote:Op maandag 1 april 2024 21:34 schreef MatthijsDJ het volgende:
Wat was de klacht van Jimmy, die miste wij even door een kind dat uit bed kwam...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |