abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_212975010

pi_212975049
quote:
1s.gif Op woensdag 27 maart 2024 07:43 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Is altijd het overwegen waard. Ik moet ook weer overstappen van woonhuisverzekeringen en AVP. Totaal geen zin in dit keer.
Duizend dit.
Tegelijk doe ik niet zoveel op het moment dus geniet ik me ook weer suf van meergeldgeldgeld besparen en zonnepanelenopbrengst begluren en aanverwante shit. Je moet iets, vanuit je toffe elektrische bed.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_212975162
quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2024 09:34 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Je zat vast niet te wachten op een voorproefje van je bejaarde zelf. Heftig om dat zo door te moeten maken. Ik vind je openheid overigens wel verfrissend, hoe kut het ook allemaal is.
Dank je.
Mijn moeder zei ook al zoiets, wat ik uiteraard heus lief vond, maar ook ergens wat bevreemdend. Alsof ik opeens omdat ik :@ [spoiler]kanker[/spoiler]:@ ssst heb heel stilletjes en beschroomd zou worden. Het mens kent me toch al meer dan 40 jaar, wat had ze dan verwacht?

Ik had het op zich ook niet erg gevonden als een aantal van deze dingen al soort van vaag bekend in mijn achterhoofd hadden geleefd vanuit conversaties her en der, ipv totaal uit het niks klappen in het gezicht in 1 gesprek van een uurtje werden.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_212975226
Wel lollig dat de spoiler niet werkt als er een sub omheen staat.
pi_212975236
Ik had dat ook niet vaag bekend in mijn hoofd ondanks redelijk blootstelling aan oncologische zaken :N het hangt ook nogal van het type chemo af denk ik, 'mijn' patiënten krijgen bijvoorbeeld standaard tabletten en daar word je 'niet eens' kaal van bijvoorbeeld. Maar goed, die behandelingen zijn dan ook weer niet curatief helaas.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_212975245
quote:
1s.gif Op woensdag 27 maart 2024 10:26 schreef Vanyel het volgende:
Wel lollig dat de spoiler niet werkt als er een sub omheen staat.
De sub was blijkbaar al beschroomd genoeg.
pi_212975263
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je kan een spoiler niet subben of suppen, een sup/sub wel spoileren.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_212975354
quote:
1s.gif Op woensdag 27 maart 2024 10:27 schreef Clubsoda het volgende:
Ik had dat ook niet vaag bekend in mijn hoofd ondanks redelijk blootstelling aan oncologische zaken :N het hangt ook nogal van het type chemo af denk ik, 'mijn' patiënten krijgen bijvoorbeeld standaard tabletten en daar word je 'niet eens' kaal van bijvoorbeeld. Maar goed, die behandelingen zijn dan ook weer niet curatief helaas.
Ja dat scheelt nogal, curatief vs niet curatief. Van mijn chemo word je zo kaal dat een ijsmuts niet eens helpt.
Het hangt ook van je leeftijd af. Onder de 40 komt het vrijwel altijd wel nog terug. Vanaf 45 niet.

Maar wist je bijvoorbeeld dat je blaas er blijvend 'kapot' aan kan gaan (veeeel drinken en plassen om dat te voorkomen)? Je mondslijmvlies aangetast wordt dus tandvlees dus gebit (ijs tijdens de toediening, extra hygiëne)? Dat het verdomd pijn kan doen, zo'n kaal wordende kop? Neuropathie? Etc etc etc.
Naja, jij vast wel gezien je populatie, ik ken verdomd weinig kankerpatiënten, dus ik niet.
pi_212975362
quote:
7s.gif Op woensdag 27 maart 2024 10:29 schreef sigme het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je kan een spoiler niet subben of suppen, een sup/sub wel spoileren.
Ik vond het effect van andersom in dit geval wel treffend, maar wist niet dat het zo werkte.
pi_212975665
Sterkte @Vanyel . Ik kan me voorstellen dat je niet de hele tijd op allemaal medeleven en sterkte-wensen zit te wachten, maar niks zeggen voelt ook raar. Ik lees ook allemaal dingen die ik niet wist.

Vandaag begonnen met een uur wandelen, net voor de regen. Was lekker.

[ Bericht 69% gewijzigd door Tuindier op 27-03-2024 11:03:49 ]
  woensdag 27 maart 2024 @ 11:09:39 #11
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_212975864
Ik weet ook niet zo goed wat te zeggen.. het is allemaal mooi kut, dat is het -O-

Hier is vandaag de loodgieter geweest, want vanwege de emissie wetgeving moeten alle houtkachels van voor 2003 vervangen worden ( gelukkig hebben we uitzondering voor de antieke haard) je kan OOK de schoorsteen afschermen, zodat ie niet meer gebruikt kan worden.. daarna moet je dat dan doorgeven aan de milieu dienst alhier.

moest allemaal VOOR 1 april gebeuren, want moest binnen 1 jaar na aankoop van het huis. Dus ik helemaal zenuwachtig dat het nog niet gedaan was.. nouja loodgieter komt, maakt een plaatje op de schoorsteen ^O^ . ik naar de website van milieudienst helemaal voorbereid met fotos etc.. moet ik een vinkje aanklikken dat "ja het is verwijderd en dat beweer ik, op straffe van blablabla" en dat was alles :') had ik ook wel kunnen doen zonder dat die mannetjes over de vloer waren geweest .. pffttt...
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_212975991
Oh nog een leuke.
Prikkel issues. Ik kan dus zeker de helft van de tijd geen muziek luisteren, ook niet als ik die zelf kies. Ook geen rustige. Als ik dat iets over zeg, zeggen de zorgverleners hier allemaal dat dat heel normaal is, iedereen heeft dat met de chemo, yadayada.
Die kut }:| piano in de grote hal van het AvL is me dus zowel een raadsel als bron van giga irritatie. Als je wéét dat een groot deel van je populatie door jouw zorg prikkelgevoelig is, waarom zet je dan een uitnodiging tot het produceren van ongevraagde prikkels in je ziekenhuis?

En het is ook niet dat er alleen mensen op spelen die daadwerkelijk enige vaardigheid hebben, er zit ook wel eens iemand uitgebreid te proberen iets te spelen wat ie duidelijk niet onder de knie heeft.
WAAAAAAAAROOOOOM doe je zoiets? :'(
pi_212976029
Alles en zelfs meer wat Vanyel deelt over dit afgrijselijke proces, gebeurt de afgelopen maanden bij een buurvrouw. “Collateral damage” noemt haar man het.
En dan straks 4 weken in quarantine. 8)7

En inderdaad het machteloze gevoel dat zij dit moet doorstaan en ‘wij’ niks kunnen doen dan ‘sterkte’ wensen.
En een beetje vloeken en tieren hierover achter de eigen voordeur.
pi_212976033
quote:
1s.gif Op woensdag 27 maart 2024 10:35 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Ja dat scheelt nogal, curatief vs niet curatief. Van mijn chemo word je zo kaal dat een ijsmuts niet eens helpt.
Het hangt ook van je leeftijd af. Onder de 40 komt het vrijwel altijd wel nog terug. Vanaf 45 niet.

Maar wist je bijvoorbeeld dat je blaas er blijvend 'kapot' aan kan gaan (veeeel drinken en plassen om dat te voorkomen)? Je mondslijmvlies aangetast wordt dus tandvlees dus gebit (ijs tijdens de toediening, extra hygiëne)? Dat het verdomd pijn kan doen, zo'n kaal wordende kop? Neuropathie? Etc etc etc.
Naja, jij vast wel gezien je populatie, ik ken verdomd weinig kankerpatiënten, dus ik niet.
Neuropathie en tandvlees wel, de rest niet. Ik heb wel een stiefmoeder met 2x borstkanker maar dat was een keer een borstsparende operatie en daarna een masectomie + radiotherapie want chemo had geen toegevoegde waarde. En mijn schoonstiefvader met non-Hodgkin kreeg chemo met tabletten en nu eindeloos immunotherapie. Die zijn beduidend ouder dan jij ook en daarmee indien van toepassing post-menopauzaal en bovendien wordt de inzet qua behandeling op een bepaalde leeftijd ook gewoon anders.
pi_212976053
En zo lang je niks zegt over vechten, en overwinnen, en kanker verslaan :r kun je niet zoveel fout doen
pi_212976099
quote:
1s.gif Op woensdag 27 maart 2024 11:16 schreef AnneX het volgende:
Alles en zelfs meer wat Vanyel deelt over dit afgrijselijke proces, gebeurt de afgelopen maanden bij een buurvrouw. “Collateral damage”
Nog meer?
Vergeet ik dingen, zijn het dingen die me nog te wachten staan of heb ik nog ergens gelukjes...
Doe eens concreet? Wat is de nog meer?
pi_212976120
quote:
1s.gif Op woensdag 27 maart 2024 11:14 schreef Vanyel het volgende:
Oh nog een leuke.
Prikkel issues. Ik kan dus zeker de helft van de tijd geen muziek luisteren, ook niet als ik die zelf kies. Ook geen rustige. Als ik dat iets over zeg, zeggen de zorgverleners hier allemaal dat dat heel normaal is, iedereen heeft dat met de chemo, yadayada.
Die kut }:| piano in de grote hal van het AvL is me dus zowel een raadsel als bron van giga irritatie. Als je wéét dat een groot deel van je populatie door jouw zorg prikkelgevoelig is, waarom zet je dan een uitnodiging tot het produceren van ongevraagde prikkels in je ziekenhuis?

En het is ook niet dat er alleen mensen op spelen die daadwerkelijk enige vaardigheid hebben, er zit ook wel eens iemand uitgebreid te proberen iets te spelen wat ie duidelijk niet onder de knie heeft.
WAAAAAAAAROOOOOM doe je zoiets? :'(
Oh wauw. Overprikkeling is (in het algemeen) een ongelooflijk vaak gehoorde klacht maar we snappen er nog zo weinig van. Ik denk dat bij de normaal prikkelverwerkende medemens het idee van gezelligheid en luchtigheid de overhand nam in de besluitvorming.

Ik kwam voor supervisie regelmatig in het HDI en dat is zo'n prachtige plek. Midden in het bos, alle kamers met uitzicht op de tuin, veel licht en er hangt een hele serene rust O+ Dat voelt zoveel fijner dan zo'n grijs ziekenhuis.
pi_212976162
In other news probeer ik airco te laten installeren in twee kamers. Dat is geen lolletje met een mansarde dak :( (een gek dak ook nog want ook de zijmuren hebben pannen) daar heeft men nou duidelijk weer niet over nagedacht bij dit jolige ontwerp.
pi_212976191
quote:
1s.gif Op woensdag 27 maart 2024 11:21 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
Oh wauw. Overprikkeling is (in het algemeen) een ongelooflijk vaak gehoorde klacht maar we snappen er nog zo weinig van. Ik denk dat bij de normaal prikkelverwerkende medemens het idee van gezelligheid en luchtigheid de overhand nam in de besluitvorming.
@Blues vindt het ook zo gezellig }:|
quote:
Ik kwam voor supervisie regelmatig in het HDI en dat is zo'n prachtige plek. Midden in het bos, alle kamers met uitzicht op de tuin, veel licht en er hangt een hele serene rust O+ Dat voelt zoveel fijner dan zo'n grijs ziekenhuis.
HDI...

Hier is het ook wel mooi op zich hoor. Lekker lelijk groen binnen, veel bakken groen buiten, ruim opgezet, lekker digitaal aanmelden voor alles, hier en daar ligstoelen voor zielige kankerpatiënten. Maar die kutpiano :X }:| Elke keer raak ook als ik hier ben, en ik voel de irritatie in mijn hele lijf jodelen dan ook steeds.
pi_212976201
quote:
1s.gif Op woensdag 27 maart 2024 11:24 schreef Clubsoda het volgende:
In other news probeer ik airco te laten installeren in twee kamers. Dat is geen lolletje met een mansarde dak :( (een gek dak ook nog want ook de zijmuren hebben pannen) daar heeft men nou duidelijk weer niet over nagedacht bij dit jolige ontwerp.
Ja herkenbaar. Het heeft ons totnogtoe tegengehouden er überhaupt over na te denken.
pi_212976219
Nou ja Barreltje. Opgelost👍🏼

Gister een melding gedaan bij de gemeente over de níet werkende straatverlichting.
Struikelend in het donker voor honden uitlaters en kliko aan de weg zetten.
Vanmorgen gebeld door een meneer. Leveringsproblemen bij de aannemer van een onderdeeltje.
Al een half jaar. En toen vroeg ik of Alibaba het niet kon leveren. Tja, dat kende hij niet.
SPOILER
Complimenten gegeven voor wat al is gedaan. Slijm slijm.
SPOILER
Paarse krokodillen iemand?
pi_212976255
quote:
1s.gif Op woensdag 27 maart 2024 11:20 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Nog meer?
Vergeet ik dingen, zijn het dingen die me nog te wachten staan of heb ik nog ergens gelukjes...
Doe eens concreet? Wat is de nog meer?
Geen idee. Volgens mij niet vergelijkbaar.
Uit jouw verhaal begrijp ik, dat het een andere lichaams lokatie betreft en andere aandoening.

Vanwege de vele behandelaars vroegen zij om een case manager.
Grote ogen.
Na een onderzoek op donderdag, vrijdag op Poli en onderweg naar huis op vrijdagmiddag gebeld worden, dat er liefst nú begonnen zou worden met nieuwe medicatie.
En regel het maar. Hij runt een eigen bedrijf met klanten afspraken in de regio en was onderweg.

Heb jij/jullie een case manager, die overzicht houdt. Zodat je niet je eigen zakelijk manager wordt.
SPOILER

[ Bericht 31% gewijzigd door AnneX op 27-03-2024 11:38:13 ]
pi_212976334
quote:
1s.gif Op woensdag 27 maart 2024 11:25 schreef Vanyel het volgende:

[..]
@:blues vindt het ook zo gezellig }:|
[..]
HDI...

Hier is het ook wel mooi op zich hoor. Lekker lelijk groen binnen, veel bakken groen buiten, ruim opgezet, lekker digitaal aanmelden voor alles, hier en daar ligstoelen voor zielige kankerpatiënten. Maar die kutpiano :X }:| Elke keer raak ook als ik hier ben, en ik voel de irritatie in mijn hele lijf jodelen dan ook steeds.
Helen Dowling Instituut, psychooncologisch zorg bieden ze.

Feedbackformuliertje invullen?
  Moderator woensdag 27 maart 2024 @ 11:36:59 #24
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_212976337
Ik hoor net op de radio dat Oranje blijkbaar met het vliegtuig naar Frankfurt a/M was :') Vertikken die poppies het om met de trein te gaan? Is een stuk sneller volgens mij.
Kranplätze müssen verdichtet sein
  woensdag 27 maart 2024 @ 11:37:09 #25
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_212976341
Bon dia!

Zware gesprekstof hier vanmorgen, logisch.
Sterkte Vanyel… :*

SPOILER
pi_212976372
quote:
1s.gif Op woensdag 27 maart 2024 11:36 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
Helen Dowling Instituut, psychooncologisch zorg bieden ze.

Feedbackformuliertje invullen?
Oh ja daar heeft een vriendin even gewerkt nu je het zegt.

En ja, hoewel het me nogal irriteert dat dat niet digitaal kan en je daadwerkelijk op papier je feedback moet leveren, overweeg ik het wel.

Ik verdenk instituten er dus van bewust alleen papier te bieden om je ervan te weerhouden ergens iets van te vinden. Dat vind ik stom }:|
pi_212976392
quote:
1s.gif Op woensdag 27 maart 2024 11:36 schreef derLudolf het volgende:
Ik hoor net op de radio dat Oranje blijkbaar met het vliegtuig naar Frankfurt a/M was :') Vertikken die poppies het om met de trein te gaan? Is een stuk sneller volgens mij.
Verwende kindjes. 8)7
pi_212976452
quote:
1s.gif Op woensdag 27 maart 2024 11:26 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Ja herkenbaar. Het heeft ons totnogtoe tegengehouden er überhaupt over na te denken.
De grap is dat de blitse verkoper heel blij 'kompwelgoeeee!' riep terwijl ik, de vloekende zonnepanelerds indachtig, aandrong op de mening van de monteur. Die laatste was het met mij eens :+
  woensdag 27 maart 2024 @ 11:43:29 #29
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_212976459
quote:
1s.gif Op woensdag 27 maart 2024 11:36 schreef derLudolf het volgende:
Een privé trein huren, kan dat?
pi_212976654
quote:
7s.gif Op woensdag 27 maart 2024 11:43 schreef MadMaster het volgende:

[..]
Hebben die andere Oranjes niet een leuk tweedehandsje?

Het is gewoon kut met peren(vlaai) @Vanyel -O-

Ik deed uitslaap, vanmiddag naar twee workshops en dan richting kantoor voor een avondje training geven.
Morgen krijg ik zelf de hele training dus er wordt niet veel werk verzet deze week :+
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_212976701
quote:
1s.gif Op woensdag 27 maart 2024 11:43 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
De grap is dat de blitse verkoper heel blij 'kompwelgoeeee!' riep terwijl ik, de vloekende zonnepanelerds indachtig, aandrong op de mening van de monteur. Die laatste was het met mij eens :+
Vertel eens over de zonnepanelerds? Ik wil ook eigenlijk op dat dak laten leggen. Gedoe?
pi_212976955
quote:
1s.gif Op woensdag 27 maart 2024 11:57 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Vertel eens over de zonnepanelerds? Ik wil ook eigenlijk op dat dak laten leggen. Gedoe?
Nee, dat viel uiteindelijk best heel erg mee, de kabel kon gewoon onder pannen door. Maar ze wisten het niet en het kost natuurlijk wel meer tijd en daar hadden ze niet direct rekening mee gehouden. Ik heb er 2 op het dak, 3 op de dakkapel en 6 op de garage.
pi_212977524
Watsup met mijn prikkelverwerking?
:7
pi_212977609
Jeez @Vanyel Dat is allemaal nog een flink stuk ellendiger dan gedacht. Zeker wanneer van alles stuk blijft -O-

En zo'n piano is sowieso vaak al pijnlijk aan de oren, zelfs wanneer je niet prikkelgevoelig bent. Hoe verzinnen ze het daar.

Belastingaangifte is gedaan, 185 terug. Mooi meegenomen. En hopelijk over een paar maanden nog heel veel meer. In gedachten is dat al uitgegeven ;) . Ik heb weliswaar nog maar kort de huidige elektrische fiets (november 22) maar er is er nu een uitgekomen (niet van Stella want die hadden 'm al) met een extra lage instap. En dat zal voor mij vast een stuk minder pijnlijk (en veiliger) zijn.
We have far more in common than that which devides us..
pi_212977932
quote:
1s.gif Op woensdag 27 maart 2024 12:58 schreef Blues het volgende:
Watsup met mijn prikkelverwerking?
:7
Daarmee niks, jij doet geen chemo.
Dus jij vindt die kutpiano leuk.
pi_212977979
quote:
1s.gif Op woensdag 27 maart 2024 11:18 schreef Vanyel het volgende:
En zo lang je niks zegt over vechten, en overwinnen, en kanker verslaan :r kun je niet zoveel fout doen
Je gaat idd lekker op een beetje optimisme... :Y

:(
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_212978024
quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2024 13:26 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]
Je gaat idd lekker op een beetje optimisme... :Y

Hou jij je optimistisch snaveltje maar tot je ook 50 kilo perst met je buikje, schatje :6
  Moderator woensdag 27 maart 2024 @ 13:32:30 #38
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_212978038
quote:
7s.gif Op woensdag 27 maart 2024 11:43 schreef MadMaster het volgende:

[..]
Ja hoor, kan bij bijvoorbeeld Centralbahn.

Maar volgens mij hadden ze een reguliere lijnvlucht.
Kranplätze müssen verdichtet sein
  woensdag 27 maart 2024 @ 14:52:34 #39
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_212978757
quote:
1s.gif Op woensdag 27 maart 2024 11:43 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
Mijn ouders hebben eenzelfde dak, en daarbij is een rij "boven de knik" en een rij " onder de knik" op een 1 geheel vormend frame geplaatst.
Frame zit dus vast aan de uiterste boven- en onderkant, om de gevoelige pannenrij " op de knik" met rust te laten.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_212979124
quote:
1s.gif Op woensdag 27 maart 2024 13:31 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Hou jij je optimistisch snaveltje maar tot je ook 50 kilo perst met je buikje, schatje :6
Jong ik wil niet sterk, ik wil minder dik. En lekker op weg jah!

I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
pi_212979336
PPfff meten is weten. Ben met een nieuw tuniek bezig maar wat een gedoe om dat aan te passen. Heupen/bovenbenen zijn 4 maten groter dan bovenlijf en armen zijn ook 3-4 maten groter. Da's best last met een mouwgat, alles is uit proportie. En dan is ook mijn rechterkant dunner dan de linkerkant
Hoe dat zou moeten wanneer ik kleding zou kopen weet ik eigenlijk niet, dat was voorheen al lastig (linkerbroekspijp zat strakker, linkermouw zat strakker) maar zou nu nog lastiger zijn
pi_212979552
Kijk dan wat een mooie tweeling uit Indonesië. Zelfde jaar, zelfde denominatie, zelfde ontwerp. Alleen de kleur is anders (okee en het watermerk). En beide: Pick Matches Grade O+ O+ O+ Ik ben blij *O*

Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_212979801
Gefeliciteerd ermee dr. Flash 💐

@Kaatje1 wat ik eerder al zei…het is puzzelen en tegelijk kun je mooi je eigen kleding maken en aanpassen. En mooie stofdesigns uitzoeken.
Want ik zag minder leuke standaardpatronen in de confectie afgelopen zondag.

Overgewerkt als vrijwilliger…ja, dat kan ook. Als mensen er een onoverzichtelijk zootje van maken met 3 kinderen en boeken wel/niet inleveren en brieven hierover krijgen. En op het laatste moment komen binnenlopen. Ach, wij lossen het op.
pi_212979834
En ik maar zoeken in het autoboekje en op internet.
De UP! is van julij 2021. Volgend keer eens in de garage vragen.

Wisten jullie dit?
“Sinds april 2018 zijn alle nieuw ontwikkelde auto's op de Europese markt verplicht uitgerust met het zogenaamde eCall-noodoproepsysteem. Maar weet jij waar die knop zich bevindt en wat hij exact doet? En wat zijn de gevolgen als je hem indrukt?”…
pi_212979853
quote:
1s.gif Op woensdag 27 maart 2024 16:35 schreef AnneX het volgende:

Wisten jullie dit?
“Sinds april 2018 zijn alle nieuw ontwikkelde auto's op de Europese markt verplicht uitgerust met het zogenaamde eCall-noodoproepsysteem. Maar weet jij waar die knop zich bevindt en wat hij exact doet? En wat zijn de gevolgen als je hem indrukt?”…
Is dat niet iets wat automatisch in werking treedt bij een heftige crash? :?
  woensdag 27 maart 2024 @ 16:42:38 #46
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_212979894
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_212979899
quote:
3s.gif Op woensdag 27 maart 2024 16:37 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
Is dat niet iets wat automatisch in werking treedt bij een heftige crash? :?
Ja, en daarnaast kun je het knopje - als je het weet te vinden - ook zelf bedienen.
pi_212979907
quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2024 16:42 schreef fietsie het volgende:
[ afbeelding ]
😳 wáár dan?

En bij ieder model / merk op dezelfde plek?
  woensdag 27 maart 2024 @ 16:44:49 #49
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_212979915
quote:
1s.gif Op woensdag 27 maart 2024 16:44 schreef AnneX het volgende:

[..]
😳 wáár dan?

En bij ieder model / merk op dezelfde plek?
Dit is van een onderdelen website die volkswagen up onderdelen verkoopt; ik verwacht dat ie er zo uitziet. Bij de meeste moderne auto's die ik gezien heb in het plafond.
pi_212979929
quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2024 15:43 schreef Kaatje1 het volgende:
PPfff meten is weten. Ben met een nieuw tuniek bezig maar wat een gedoe om dat aan te passen. Heupen/bovenbenen zijn 4 maten groter dan bovenlijf en armen zijn ook 3-4 maten groter. Da's best last met een mouwgat, alles is uit proportie. En dan is ook mijn rechterkant dunner dan de linkerkant
Hoe dat zou moeten wanneer ik kleding zou kopen weet ik eigenlijk niet, dat was voorheen al lastig (linkerbroekspijp zat strakker, linkermouw zat strakker) maar zou nu nog lastiger zijn
Wat enorm ingewikkeld. Extra fijn dat je zelf je kleren maakt dan, ondanks de extra uitdagingen.

Ben je ook de ene dag meer opgezwollen dan de andere? Geen idee hoe dat werkt.
Spoilers!
pi_212979941
quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2024 16:44 schreef fietsie het volgende:

[..]
Dit is van een onderdelen website die volkswagen up onderdelen verkoopt; ik verwacht dat ie er zo uitziet. Bij de meeste moderne auto's die ik gezien heb in het plafond.
Oh. Dan eens beter kijken.
Merci!
pi_212979955
quote:
7s.gif Op woensdag 27 maart 2024 16:06 schreef Dr_Flash het volgende:
Kijk dan wat een mooie tweeling uit Indonesië. Zelfde jaar, zelfde denominatie, zelfde ontwerp. Alleen de kleur is anders (okee en het watermerk). En beide: Pick Matches Grade O+ O+ O+ Ik ben blij *O*

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Mooie combi. Zelf bij elkaar gezocht of zo gekocht?
Spoilers!
pi_212979965
Oh ja O+
SPOILER
  woensdag 27 maart 2024 @ 16:48:52 #54
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_212979979
quote:
1s.gif Op woensdag 27 maart 2024 16:35 schreef AnneX het volgende:

Wisten jullie dit?
Ja. Maar dat ligt ook aan wanneer het model is goedgekeurd. Onze Kia e-Niro uit 2022 heeft het niet, omdat het model in 2016 al is goedgekeurd voor de Europese Markt.
pi_212980002
quote:
1s.gif Op woensdag 27 maart 2024 16:45 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Wat enorm ingewikkeld. Extra fijn dat je zelf je kleren maakt dan, ondanks de extra uitdagingen.

Ben je ook de ene dag meer opgezwollen dan de andere? Geen idee hoe dat werkt.
Ja, heb al 2x een spoed echo gehad omdat ze dachten dat ik trombose had. Laatste keer was links rondom de knie 7 cm dikker dan rechts. Of dat nou met lipoedeem te maken heeft weet ik niet, zal dat de volgende keer eens vragen.
pi_212980007
quote:
1s.gif Op woensdag 27 maart 2024 16:48 schreef Anthraxx het volgende:

[..]
Ja. Maar dat ligt ook aan wanneer het model is goedgekeurd. Onze Kia e-Niro uit 2022 heeft het niet, omdat het model in 2016 al is goedgekeurd voor de Europese Markt.
Aha.

Überhaupt wist ik van het hele E-call knopje niks.
pi_212980008
quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2024 16:50 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Ja, heb al 2x een spoed echo gehad omdat ze dachten dat ik trombose had. Laatste keer was links rondom de knie 7 cm dikker dan rechts. Of dat nou met lipoedeem te maken heeft weet ik niet, zal dat de volgende keer eens vragen.
7cm :o
Spoilers!
pi_212980060
Nog een oh ja…gister vertelde ik toch, dat Stedin aan het graven was vanwege een stroomstoring.
Vijftien meter kabel vervangen en anderhalf jaar ná het leggen van glasvezel *O*
Komt vaker voor, zei de opzichter.
pi_212980121
quote:
1s.gif Op woensdag 27 maart 2024 16:50 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
7cm :o
Ik zou even moeten meten, maar het verschil is geloof ik 2 cm. Maar men schrok zich kapot. Was een jaar geleden of zo. Eerst naar de HA, meteen door naar het ziekenhuis voor bloedprikken (labwerk moet hierbij meteen gedaan worden), toen terug naar werk, 2 uur later telefoon van de HA dat ik 10 minuten later in het ziekenhuis moest zijn voor een echo. Van ziekenhuis naar werk (heuvels af) was al 20 minuten, dus van werk naar ziekenhuis in 10 minuten, dan zou ik een enorm record hebben gehad _O- Geloof dat ik er toen 25 minuten over gedaan heb, alleen de echoafdeling ligt nog zo'n 10 minuten lopen van de ingang. Was zo blij dat ik op dat "echo bed" mocht liggen, even bijkomen (en natuurlijk niets aan de hand)
pi_212980172
quote:
1s.gif Op woensdag 27 maart 2024 16:47 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Mooie combi. Zelf bij elkaar gezocht of zo gekocht?
Bij elkaar gezocht :Y Van de 64 zijn er 300, die was niet zo moeilijk. Van de 63 zijn er maar 13 :o (toch had ik die eerder O-) )
pi_212980174
@Vanyel @DancingPhoebe, ik ben The L Word: Generation Q aan het kijken. Nu bij aflevering 6 en het is eigenlijk een heel natuurlijk en organisch gevolg van The L Word. Om een of andere reden dacht ik dat het over middelbare schoolkinderen ging maar dat is helemaal niet zo. Meerderheid twintigers en Bette, Shane en Alice hebben hoofdrollen, geen cameo's. Alleen de dochter van Bette en Tina is tiener.

Er zitten alleen ook homo's, transmensen en andere queers in.

Ik ben hier wel content mee.
Spoilers!
pi_212980206
quote:
14s.gif Op woensdag 27 maart 2024 16:59 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
Bij elkaar gezocht :Y Van de 64 zijn er 300, die was niet zo moeilijk. Van de 63 zijn er maar 13 :o (toch had ik die eerder O-) )
Da's extra leuk :Y

@Kaatje1, sneller dan het geluid!
Spoilers!
pi_212980306
quote:
1s.gif Op woensdag 27 maart 2024 16:59 schreef Lucky_Strike het volgende:
@:vanyel @:dancingphoebe, ik ben The L Word: Generation Q aan het kijken. Nu bij aflevering 6 en het is eigenlijk een heel natuurlijk en organisch gevolg van The L Word. Om een of andere reden dacht ik dat het over middelbare schoolkinderen ging maar dat is helemaal niet zo. Meerderheid twintigers en Bette, Shane en Alice hebben hoofdrollen, geen cameo's. Alleen de dochter van Bette en Tina is tiener.

O+ Bette O+
Waar kijk je dat?
En heet de dochter iets met -tard?
pi_212980335
PorTARD
pi_212980404
quote:
1s.gif Op woensdag 27 maart 2024 17:06 schreef Vanyel het volgende:

[..]
O+ Bette O+
Waar kijk je dat?
En heet de dochter iets met -tard?
Gedownload.

Portard, wtf is dat nou weer. Is nog niet ter sprake gekomen.
Spoilers!
pi_212980413
quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2024 14:52 schreef fietsie het volgende:

[..]
Mijn ouders hebben eenzelfde dak, en daarbij is een rij "boven de knik" en een rij " onder de knik" op een 1 geheel vormend frame geplaatst.
Frame zit dus vast aan de uiterste boven- en onderkant, om de gevoelige pannenrij " op de knik" met rust te laten.
Ah, dankje, maar die zonnepanelen heb ik al. Ik zie dat ik het wat onduidelijk opschreef. Die vloeken destijds en heb nu geen zin in vloekende airco-monteurs. Ons dak is overigens echt gek, want na de knik loopt het loodrecht naar beneden (en dus niet onder een hoek zoals gebruikelijk) met nokpannen op de knik en de pannen zitten ook aan de zijgevel.
pi_212980800
quote:
1s.gif Op woensdag 27 maart 2024 16:59 schreef Lucky_Strike het volgende:
@:vanyel @:dancingphoebe, ik ben The L Word: Generation Q aan het kijken. Nu bij aflevering 6 en het is eigenlijk een heel natuurlijk en organisch gevolg van The L Word. Om een of andere reden dacht ik dat het over middelbare schoolkinderen ging maar dat is helemaal niet zo. Meerderheid twintigers en Bette, Shane en Alice hebben hoofdrollen, geen cameo's. Alleen de dochter van Bette en Tina is tiener.

Die moet ik ook nog eens huren ja. Las gisteren in the l word sub dat er ook iets bestaat als the interogation tapes, daar was men niet heel erg enthousiast over...
pi_212980997
quote:
1s.gif Op woensdag 27 maart 2024 11:18 schreef Vanyel het volgende:
Echt, dit soort uitspraken zijn letterlijk en figuurlijk om te kotzen :( :{w

Overigens vind ik die kutpiano niet leuk.
Ik vind dat het stil, zen en geen gezeik moet zijn in de (wandel-) gangen vh avl.
Alleen de wolfsmelk 'mag' er zijn.
Buiten }:|

Als ik je daar ooit zie/herken ga ik je huggen vrouw |:) :*
pi_212981047
quote:
1s.gif Op woensdag 27 maart 2024 17:53 schreef Blues het volgende:

[..]

Ik vind dat het stil, zen en geen gezeik moet zijn in de (wandel-) gangen vh avl.
Alleen de wolfsmelk 'mag' er zijn.

SPOILER
pi_212981193
+1 voor de OP

Huis hier steeds leger. Vrijdag weer pizza bakken voor de buurt.

Bus wegens trage bureaucratie rondom parkeervergunning maar bij een kennis in de loods gezet.

Wel veel gekookt niet veel fotos gemaakt de laatste tijd. Hier ook wat minder meegegluurt.

Insta gemaakt voor het grote vertrek en de documentatie daarvan (en een YouTube kanaal en een opzetje website, maar die zijn nog leger dan de insta :D )
.

Exact vijf weken nog tot we weggaan :o
La derecha oprime, la izquierda libera
pi_212981282
quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2024 17:57 schreef DancingPhoebe het volgende:

SPOILER
SPOILER
pi_212981726
quote:
1s.gif Op woensdag 27 maart 2024 17:12 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Gedownload.

Portard, wtf is dat nou weer. Is nog niet ter sprake gekomen.
dat was in L word.
Welke achternaam krijgt ons kind
pi_212981748
quote:
1s.gif Op woensdag 27 maart 2024 17:53 schreef Blues het volgende:

[..]

quote:
^O^ Alleen de wolfsmelk 'mag' er zijn.

Moet je me eerst vinden vrouw *)
  woensdag 27 maart 2024 @ 19:42:13 #74
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_212982103
zeg, die airfryer bakken, kunnen die in de afwas machine?

en een eeuwige discussie hier in huis, bestek met het lemet ( of het vieze gedeelte) naar beneden of omhoog?

pffftttt...
pi_212982138
quote:
7s.gif Op woensdag 27 maart 2024 19:42 schreef Barreltje het volgende:

en een eeuwige discussie hier in huis, bestek met het lemet ( of het vieze gedeelte) naar beneden of omhoog?

pffftttt...
Lemmet naar beneden (anders kan je jezelf snijden wanneer je ze uit het bakje haalt)
AF bakken van Philips kunnen in de vaatwasser.
pi_212982578
quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2024 19:44 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Lemmet naar beneden (anders kan je jezelf snijden wanneer je ze uit het bakje haalt)
AF bakken van Philips kunnen in de vaatwasser.
De messen die scherp genoeg zijn dat dat een risico is, horen sowieso niet in de vaatwasser *)

Vieze kant naar boven, schone kant naar onder.
  woensdag 27 maart 2024 @ 20:09:30 #77
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_212982596
quote:
7s.gif Op woensdag 27 maart 2024 19:42 schreef Barreltje het volgende:

pffftttt...
Besteklade voor je vaatwasser bestellen, opgelost :D
  woensdag 27 maart 2024 @ 20:19:54 #78
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_212982813
quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2024 20:09 schreef gcjoel het volgende:

[..]
nieuwe vaatwasser, maar ja.. arme ondernemer dit dat :P
  woensdag 27 maart 2024 @ 20:20:07 #79
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_212982826
quote:
2s.gif Op woensdag 27 maart 2024 20:08 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

[..]
De messen die scherp genoeg zijn dat dat een risico is, horen sowieso niet in de vaatwasser *)

waarom dit ?
pi_212983191
quote:
2s.gif Op woensdag 27 maart 2024 20:08 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

[..]

Waarom? Doe jij ook vorken met de tanden naar boven in de machine? En ik ging ervan uit dat @Barreltje het heeft over bestekmessen. De chef is toch kok? Die doet vast z’n andere messen niet in de vaatwasser :D
pi_212983494
quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2024 17:40 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]
Die moet ik ook nog eens huren ja. Las gisteren in the l word sub dat er ook iets bestaat als the interogation tapes, daar was men niet heel erg enthousiast over...
Dat zegt me in de verte wel iets. Vaag.

Er schijnt ook een slechte podcast van de actrices die Alice en Shane spelen te zijn.

quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2024 19:10 schreef Vanyel het volgende:

[..]
dat was in L word.
Welke achternaam krijgt ons kind
Oh, die heb ik even gemist dan.
quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2024 20:09 schreef gcjoel het volgende:

[..]
Ja O+ En daarin moeten de lemetten blijkbaar omhoog dus dat doe ik braaf.
Spoilers!
pi_212983637
Ruim 5 uur in de auto maakte me ontzettend gaar bij thuiskomst. Heb dutje gedaan.

Koffie bij LS was fijn. O+
Sterkheidsbaas van alles.
pi_212983640
Volgens mr google
“Als je de lepels en vorken om en om omhoog zet, dan blijft het vuil minder tussen het bestek plakken en kan je vaat écht schoon worden. We raden je wel aan om al je messen met het handvat omhoog in het mandje te zetten. Messen kunnen nogal scherp zijn en je kunt je zo verwonden als ze met de scherpe kant omhoog staan.”
pi_212984082
quote:
2s.gif Op woensdag 27 maart 2024 20:50 schreef Lonaa het volgende:
Ruim 5 uur in de auto maakte me ontzettend gaar bij thuiskomst. Heb dutje gedaan.

Koffie bij LS was fijn. O+
Ja O+
Spoilers!
pi_212984118
Lonaa LS mietje O+
pi_212984318
quote:
1s.gif Op woensdag 27 maart 2024 21:16 schreef Blues het volgende:
Lonaa LS mietje O+
Ik heb morgen weer een FOK! meet. Vorige week ook al één. Heb ik toch zomaar een sociaal leven :P

[ Bericht 10% gewijzigd door Lucky_Strike op 27-03-2024 22:33:24 ]
Spoilers!
pi_212985238
Geen messen in de vaatwasser ^O^

Vorken en lepels met de steel naar beneden. Andersom past ook niet. Bestekbak heeft kleine gaten om ze in te steken.

@Barreltje

Werk is vermoeiend en ik voel me er onzeker over. Relatief weinig feedback over hoe ik 't doe. Ik moet er weer ff aan trekken dat ik zelf achter feedback aan ga en meer met collega's praat, niks gaat vanzelf. (Ik had je vraag gezien vorig topic @Blues maar ik ben de laatste week beetje afwezig hier)

Dit is week 3 van hoestbuien, 's nachts wakker worden om te hoesten enz enz. :( waarschijnlijk moet ik rustiger aan doen. Ik ben niet goed in rustiger aan doen :(

Nieuwste verbouwingsnieuws van mijn ouders is dat het ze is gelukt om voor het plaatsen van de voorzetwanden het behang op zo'n manier te verwijderen, dat ze het nu op de nieuwe wanden terug konden plakken. Ze zijn er erg trots op en zeiden al "als we ooit verhuizen, kunnen we het behang meenemen!" _O-

Oh en broertje is geslaagd voor zijn opleiding. Keurige zes. *G*
Hij heeft alle herkansingen die ze aanboden nodig gehad maar nu zijn we er. _O_

En ik kreeg mail dat er een artikel gepubliceerd wordt over werk uit m'n masterscriptie en of ik wilde ondertekenen dat ik akkoord ga als coauteur. Ik sta dan als coauteur voor de data-analyse, niet het schrijven van het artikel natuurlijk. Dacht dat het hele onderzoek in een zwart gat verdwenen was maar niet dus. Zes jaar later ineens toch artikel af :D
pi_212985247
Mooi verhaal lekker kort :')
pi_212985400
quote:
1s.gif Op woensdag 27 maart 2024 21:26 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Ik heb morgen weer een FOK! meet. Vorige week ook al één. Heb ik toch zomaar een sociaal leven :P
Ik ook morgen *) en vorige week ook één. En ik kwam Lein gisteren in de supermarkt tegen, dat is ook een soort van meet.
pi_212985435
quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2024 20:35 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Waarom? Doe jij ook vorken met de tanden naar boven in de machine? En ik ging ervan uit dat @:barreltje het heeft over bestekmessen. De chef is toch kok? Die doet vast z’n andere messen niet in de vaatwasser :D
Ja, vorken, lepels, alles vieze kant in de lucht.
pi_212985452
quote:
7s.gif Op woensdag 27 maart 2024 20:20 schreef Barreltje het volgende:

[..]
waarom dit ?
Zodat ze schoon spoelen, mooi wijd uitelkaar met de vieze (en grotere) kanten en de dunnere en schonere kant in het bakje gepropt.
pi_212985502
quote:
2s.gif Op woensdag 27 maart 2024 22:42 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

[..]
Ik ook morgen *) en vorige week ook één. En ik kwam Lein gisteren in de supermarkt tegen, dat is ook een soort van meet.
Toevallig :o

@Tele6, lastig hoor om zo'n nieuwe functie te vervullen. Het komt vast goed, maar om hulp vragen lijkt me wel handig ;)
Broertje *O* , ouders :') , hoesten }:| , artikel *O*
Spoilers!
pi_212985813
Moest ik vanavond om 19 uur ergens zijn voor een overleg en rij op gewoonte - woensdagavond en zo - naar Zingen waar ik om 20 uur moest zijn.
Was al uitgestapt en zag de mensen aankomen van het uur Zingen voor ons. 8)7
Hup terug in de auto en nog op tijd zelfs waar ik wezen moest. w/

En daarna Zingen. Er worden een aantal liedjes geoefend voor diverse optredens. 🎶
pi_212985826
Ik zie het helemaal voor me, behangpaneel in de verhuiswagen en dan ingepakt in bubbelfolie

Fijn voor geslaagde broer en wat leuk van het artikel

Lastig van het werk, zijn de collega’s wel benaderbaar?
Hopelijk ben je snel van de hoest af, 3 weken is dodelijk vermoeiend
pi_212985852
Hup @Tele6 Je kunt het. B-) Vragen en zo.

“Verhuisbaar behang” raakt men daar niet op uitgekeken?

Paar jaar terug ook alsmaar ongelooflijk hoesten en kuchen, wekenlang.
Een paar codeïne tabletjes via de huisarts deden wonderen. Het sliep ook (eindelijk) lekker!
pi_212986821
Goedemorgen!
Het voelt als prima fietsweer. Buiten werd ik zojuist begroet (na de schapen) door de ooievaar en de torenvalk. Het wordt steeds gezelliger hier.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_212986845
quote:
2s.gif Op woensdag 27 maart 2024 22:44 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

[..]
Zijn jullie spullen aan het verkopen zodat alleen de bus vol meegaat?
Hoe is het met jullie Spaans eigenlijk?
#vroeg wakker want er stond een trein stil op de overweg. Rinkeldekinkel.

Mogguh!
pi_212986865
Zo, iemand hier rond huis is om half 7 opgestaan omdat hij warme pancakes mee wil nemen naar zijn lentefeestontbijt. Opvoeddoel behaald *O*

Ik ben ondertussen benieuwd hoe lang ik erover doe om vanavond thuis te komen van mijn werk, er schijnt hier een evenementje te zijn.... }:|
pi_212986997
quote:
7s.gif Op donderdag 28 maart 2024 06:39 schreef sigme het volgende:
Goedemorgen!
Het voelt als prima fietsweer. Buiten werd ik zojuist begroet (na de schapen) door de ooievaar en de torenvalk. Het wordt steeds gezelliger hier.
Waarom heb ik nu het beeld in mijn hoofd van een torenvalk die een ooievaar probeert te verslinden?
Representant van het failliet van de westerse liberale maatschappij
pi_212987013
quote:
2s.gif Op woensdag 27 maart 2024 22:44 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

[..]
Dit doet ik ook. Messen die daartussen staan zijn niet scherp, alles scherp gaat met de hand.

En ik fokmeet niemand (sorry DP), maar ik meet sowieso verdomd weinig mensen.
Laatst was ik zo dapper de familiereünie te trotseren. Dat was verrassend leuk en bizar vermoeiend en ik voelde me direct 3 dagen alsof er een trein over me heen was gereden.
pi_212987021
quote:
1s.gif Op donderdag 28 maart 2024 07:02 schreef Clubsoda het volgende:
Zo, iemand hier rond huis is om half 7 opgestaan omdat hij warme pancakes mee wil nemen naar zijn lentefeestontbijt. Opvoeddoel behaald *O*

Ik ben ondertussen benieuwd hoe lang ik erover doe om vanavond thuis te komen van mijn werk, er schijnt hier een evenementje te zijn.... }:|
:D
Doet ie goed. Zijn goh ze hadden misschien wel wat van elkaar weg collega bakte zich gisteren suf aan versierde cupcakes voor de lentelunch.

Hier gaat er een uit logeren, ander komt maar lekker op de fiets einde dag, en nummer 3 werkt thuis. Leuk hoor, zo'n popi durp.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')