Stop hier onmiddellijk meequote:Op dinsdag 26 maart 2024 22:08 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Jan Vennegoor of Jan Hesselink?
Heerlijk rustig leventje wanneer je ontsnapt bent uit de matrix.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 22:06 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik denk niet dat @:psvcl een heerlijk leven heeft
Zeker. Ik ben de baas.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 22:06 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Als Memphis jou in de Escape aan het Rembrandts stond te schuren, zou je dat als ongewenst ervaren?
quote:Op dinsdag 26 maart 2024 22:09 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Heerlijk rustig leventje wanneer je ontsnapt bent uit de matrix.Godzijdank.
Fantastisch gespeld.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 22:09 schreef Dr.Mikey het volgende:
De ligt weer fantastisch verdedigt jongen.
Zodra je in complotten gelooft is het leven een feestjequote:Op dinsdag 26 maart 2024 22:09 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Heerlijk rustig leventje wanneer je ontsnapt bent uit de matrix.Godzijdank.
Ik las vandaag op Twitter een draadje over chemtrails.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 22:10 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Zodra je in complotten gelooft is het leven een feestje
Bro toon respect voor balliemang...tataquote:Op dinsdag 26 maart 2024 22:06 schreef Zipportal het volgende:
Depay mag zich geen voetballer noemen.
Totdat je kinderen doodgewenst worden op FOK!quote:Op dinsdag 26 maart 2024 22:10 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Zodra je in complotten gelooft is het leven een feestje
Eng mannetje is datquote:Op dinsdag 26 maart 2024 22:11 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Totdat je kinderen doodgewenst worden op FOK!
@:PSVCL
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |