Vond ik ookquote:
Ja maar airfryer pasta uit de diepvries leek me dan weer minder lekkerquote:
Dus nu gaat elke dag de airfryert aan?quote:Op dinsdag 26 maart 2024 20:12 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dan nog steeds
Dus mijn conclusie was dat airfryerpatatjes uit de diepvries goed zijn voor mijn darmen
quote:Op dinsdag 26 maart 2024 20:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dus nu gaat elke dag de airfryert aan?
Daar moet 'ie nog even over nadenkenquote:
Ja fair enough.quote:
Een handvol op de 500 subscriptions of zo. Maar de meeste van die zijn gewoon nerd meuk.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 20:14 schreef McGrath het volgende:
[..]
Kijk je vrouwelijke influencer filmpjes?
Buda's Boze Buiquote:
ads hebben ook te maken met je andere zoekopdrachten in de browser natuurlijkquote:Op dinsdag 26 maart 2024 20:19 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ja fair enough.Maar dit is met de context dat ik een hoop vrouwenreclames krijg de laatste tijd.
[..]
Een handvol op de 500 subscriptions of zo. Maar de meeste van die zijn gewoon nerd meuk.
De filmpjes die ik gesuggereerd krijg zijn ook allemaal gewoon nerdmeuk. Alleen de ads zijn weird.
nopequote:Op dinsdag 26 maart 2024 18:58 schreef essnhills het volgende:
[..]
En er zat ook geen sticker op ofzo van PostNL?
Dat heb ik weleens gehad. Dat een een sticker opzat met 'oeps deze ging per ongeluk open'
sportieveling gespotquote:Op dinsdag 26 maart 2024 20:21 schreef McGrath het volgende:
Ik krijg hier op fok altijd ads van hardloopschoenen of wielerkleding en onderdelen.
quote:Op dinsdag 26 maart 2024 20:22 schreef Crack_ het volgende:
[..]
nope![]()
zo'n sticker heb ik inderdaad ook eens gehad
Ja ik ben niet geheel achterlijk. Maar ik Google niet op vrouwenkleding. Dat doe je als je 12 bent 20 jaar geleden en de wehkampgids kwijt bent.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 20:20 schreef McGrath het volgende:
[..]
ads hebben ook te maken met je andere zoekopdrachten in de browser natuurlijk
Booh.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 20:22 schreef Crack_ het volgende:
[..]
nope![]()
zo'n sticker heb ik inderdaad ook eens gehad
Wat een zaadadvertenties.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 20:25 schreef Elvi het volgende:
Ik kreeg op facebook steeds reclame van een spermabank in Denemarken
valt wippen en schommelen onder cardio?quote:
Je begint er anders zelf over zwabbiequote:Op dinsdag 26 maart 2024 20:25 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ja ik ben niet geheel achterlijk. Maar ik Google niet op vrouwenkleding. Dat doe je als je 12 bent 20 jaar geleden en de wehkampgids kwijt bent.
quote:Op dinsdag 26 maart 2024 20:24 schreef kwiwi het volgende:
Ik krijg trouwens vogelhuisjes en antirimpelcreme reclame
OOOOH ik denk dat het van werk is bedenk ik me nuquote:
De postbode had hongerquote:Op dinsdag 26 maart 2024 20:27 schreef Crack_ het volgende:
[..]die laatste ook echt
[..]
OOOOH ik denk dat het van werk is bedenk ik me nu
dan zat er een chocoladereep in, kak
Joost moet als laatste in de tweede halve finale dus dat wordt hakkend de tweede halve finale afsluiten.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 20:10 schreef Nattekat het volgende:
Ik ben thuis aangekomen, maar Europapa is bezig. Dan is het natuurlijk een verplichting om die af te luisteren.
Ik krijg reclame, dus ik bestaquote:
quote:Op dinsdag 26 maart 2024 20:25 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ja ik ben niet geheel achterlijk. Maar ik Google niet op vrouwenkleding. Dat doe je als je 12 bent 20 jaar geleden en de wehkampgids kwijt bent.
Als het maar niet hakkend over de sloot isquote:Op dinsdag 26 maart 2024 20:30 schreef Ama het volgende:
[..]
Joost moet als laatste in de tweede halve finale dus dat wordt hakkend de tweede halve finale afsluiten.
ligt aan de intensiteit, maar ik zou zeggen jaquote:Op dinsdag 26 maart 2024 20:27 schreef McGrath het volgende:
[..]
valt wippen en schommelen onder cardio?
[..]
Je begint er anders zelf over zwabbie
ben benieuwd hoe oud google denkt dat je bentquote:Op dinsdag 26 maart 2024 20:28 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zal wel in de doelgroep vallen met m'n 37 jaar
quote:
37, dat zei ze net dus dat weten ze nuquote:Op dinsdag 26 maart 2024 20:31 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ligt aan de intensiteit, maar ik zou zeggen ja
[..]
ben benieuwd hoe oud google denkt dat je bent
[..]
Dus ik besta nietquote:
Bij een vriendje op de basisschool hadden ze heel veel van die gidsen met vrouwenkleding.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 20:25 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Begin van volgende maand gaat een project van mij het levenslicht zien en dan kunnen videoreclames niet meer zo makkelijk geblokkeerd wordenquote:
Watquote:Op dinsdag 26 maart 2024 20:34 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Begin van volgende maand gaat een project van mij het levenslicht zien en dan kunnen videoreclames niet meer zo makkelijk geblokkeerd worden
Ja. Maar mijn hele punt is dus dat ik niet snap waarom het zoveel en zo hardnekkig is terwijl mijn surfgedrag relatief ongerelateerd is.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 20:27 schreef McGrath het volgende:
[..]
valt wippen en schommelen onder cardio?
[..]
Je begint er anders zelf over zwabbie
Eén minuut stilte voor de gevallen chocoladereep.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 20:27 schreef Crack_ het volgende:
[..]die laatste ook echt
[..]
OOOOH ik denk dat het van werk is bedenk ik me nu
dan zat er een chocoladereep in, kak
Ga je het dan door onze strot rammen?quote:Op dinsdag 26 maart 2024 20:34 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Begin van volgende maand gaat een project van mij het levenslicht zien en dan kunnen videoreclames niet meer zo makkelijk geblokkeerd worden
*verft beeldscherm zwart*quote:Op dinsdag 26 maart 2024 20:34 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dan kunnen we toch gewoon heel intens gaan wippen?quote:Op dinsdag 26 maart 2024 20:31 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ligt aan de intensiteit, maar ik zou zeggen ja
[..]
ben benieuwd hoe oud google denkt dat je bent
[..]
Zal wel meevallen voordat het hier gaat landen. Kost ook aanzienlijk meer dus voor de YouTubes is het niet zo interessant op dit moment.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |