Vond ik ookquote:
Ja maar airfryer pasta uit de diepvries leek me dan weer minder lekkerquote:
Dus nu gaat elke dag de airfryert aan?quote:Op dinsdag 26 maart 2024 20:12 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dan nog steeds
Dus mijn conclusie was dat airfryerpatatjes uit de diepvries goed zijn voor mijn darmen
quote:Op dinsdag 26 maart 2024 20:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dus nu gaat elke dag de airfryert aan?
Daar moet 'ie nog even over nadenkenquote:
Ja fair enough.quote:
Een handvol op de 500 subscriptions of zo. Maar de meeste van die zijn gewoon nerd meuk.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 20:14 schreef McGrath het volgende:
[..]
Kijk je vrouwelijke influencer filmpjes?
Buda's Boze Buiquote:
ads hebben ook te maken met je andere zoekopdrachten in de browser natuurlijkquote:Op dinsdag 26 maart 2024 20:19 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ja fair enough.Maar dit is met de context dat ik een hoop vrouwenreclames krijg de laatste tijd.
[..]
Een handvol op de 500 subscriptions of zo. Maar de meeste van die zijn gewoon nerd meuk.
De filmpjes die ik gesuggereerd krijg zijn ook allemaal gewoon nerdmeuk. Alleen de ads zijn weird.
nopequote:Op dinsdag 26 maart 2024 18:58 schreef essnhills het volgende:
[..]
En er zat ook geen sticker op ofzo van PostNL?
Dat heb ik weleens gehad. Dat een een sticker opzat met 'oeps deze ging per ongeluk open'
sportieveling gespotquote:Op dinsdag 26 maart 2024 20:21 schreef McGrath het volgende:
Ik krijg hier op fok altijd ads van hardloopschoenen of wielerkleding en onderdelen.
quote:Op dinsdag 26 maart 2024 20:22 schreef Crack_ het volgende:
[..]
nope![]()
zo'n sticker heb ik inderdaad ook eens gehad
Ja ik ben niet geheel achterlijk. Maar ik Google niet op vrouwenkleding. Dat doe je als je 12 bent 20 jaar geleden en de wehkampgids kwijt bent.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 20:20 schreef McGrath het volgende:
[..]
ads hebben ook te maken met je andere zoekopdrachten in de browser natuurlijk
Booh.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 20:22 schreef Crack_ het volgende:
[..]
nope![]()
zo'n sticker heb ik inderdaad ook eens gehad
Wat een zaadadvertenties.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 20:25 schreef Elvi het volgende:
Ik kreeg op facebook steeds reclame van een spermabank in Denemarken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |