Die krijgen ze wel terug na dit weekend verwacht ik.quote:Op donderdag 28 maart 2024 14:58 schreef Nexum het volgende:
Ja Zwitserland is echt momentum aan het verliezen. Ik denk dat mensen nu ook wel doorhebben dat dat echt veel te chaotisch is om door genoeg mensen omarmt te worden
Ik hoop het wel, want ik vind Nemo en het nummer zo leukquote:Op donderdag 28 maart 2024 15:01 schreef Cee het volgende:
[..]
Die krijgen ze wel terug na dit weekend verwacht ik.
Dat idee heb ik ook, je moet echt na 3 minuten aan het zuurstof. Joost heeft wel een lage instap, het is instant vrolijkheid zonder dat het heel gecompliceerd is.quote:Op donderdag 28 maart 2024 14:58 schreef Nexum het volgende:
Ja Zwitserland is echt momentum aan het verliezen. Ik denk dat mensen nu ook wel doorhebben dat dat echt veel te chaotisch is om door genoeg mensen omarmt te worden
Geen idee.quote:Op donderdag 28 maart 2024 15:07 schreef AnnethingIsPossible het volgende:
[..]
En 9% al(of was dat al?)
Denk dat de gunstige laatste startpositie in de semi ook wel weer iets heeft geholpen.quote:Op donderdag 28 maart 2024 15:02 schreef Em31 het volgende:
Maar heeft het één wel met het andere te maken? Zwitserland blijft volgens mij aardig op hetzelfde staan, het is Nederland dat stijgt (dus zakt) volgens mij.
Zwitserland is iets omhoog van rond de 9 naar 9.7 in de quotering. Dat was op basis van wat beelden uit het publiek, waar Nemo nogal hysterisch tekeer leek te gaan. Dat is het liedje van zichzelf al voldoende, dus het is wel belangrijk dat de Zwitsers gewoon met een passende act komen, zonder dat Nemo zichzelf verliest in de uitvoering. Ik moet overigens zeggen dat filmpjes uit het publiek meestal een nogal vertekend beeld geven, en voor mij kan Zwitserland nog altijd elke uitslag tussen een Salvador Sobral en 12e ofzo halen.quote:Op donderdag 28 maart 2024 15:02 schreef Em31 het volgende:
Maar heeft het één wel met het andere te maken? Zwitserland blijft volgens mij aardig op hetzelfde staan, het is Nederland dat stijgt (dus zakt) volgens mij.
BetFred.quote:Op donderdag 28 maart 2024 15:11 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Zwitserland is iets omhoog van rond de 9 naar 9.7 in de quotering. Dat was op basis van wat beelden uit het publiek, waar Nemo nogal hysterisch tekeer leek te gaan. Dat is het liedje van zichzelf al voldoende, dus het is wel belangrijk dat de Zwitsers gewoon met een passende act komen, zonder dat Nemo zichzelf verliest in de uitvoering. Ik moet overigens zeggen dat filmpjes uit het publiek meestal een nogal vertekend beeld geven, en voor mij kan Zwitserland nog altijd elke uitslag tussen een Salvador Sobral en 12e ofzo halen.
Nederland pakt het overigens meer van Kroatië, dat van rond de 4 naar boven de 5 is gegaan.
Ik denk dat het risico op hysterie bij Zwitserland inderdaad wel bestaat. En het moet vooral pitch perfect zijn, als het dat niet is wordt het meteen een hoop gekrijs. Maar als ze het nailen kan het juist heel indrukwekkend zijn. High risk, high reward.quote:Op donderdag 28 maart 2024 15:11 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Zwitserland is iets omhoog van rond de 9 naar 9.7 in de quotering. Dat was op basis van wat beelden uit het publiek, waar Nemo nogal hysterisch tekeer leek te gaan. Dat is het liedje van zichzelf al voldoende, dus het is wel belangrijk dat de Zwitsers gewoon met een passende act komen, zonder dat Nemo zichzelf verliest in de uitvoering. Ik moet overigens zeggen dat filmpjes uit het publiek meestal een nogal vertekend beeld geven, en voor mij kan Zwitserland nog altijd elke uitslag tussen een Salvador Sobral en 12e ofzo halen.
Nederland pakt het overigens meer van Kroatië, dat van rond de 4 naar boven de 5 is gegaan.
Kroatie, ik zou graag zien dat ze het goed doen nu eens een keer maar de Track Record is waardeloos. De Head of Delegation is zelf in zijn ego gekrenkt dat dit nu zo populair is terwijl het zelf in eerste instantie niet geselecteerd was überhaupt voor de selectieshow. Als Kroatie het goed wil doen moet het echt van Baby Lasagna zelf komen.quote:Op donderdag 28 maart 2024 15:11 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik denk voor NL idd dat dat wel kan meespelenquote:Op donderdag 28 maart 2024 15:16 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Ik denk dat hier vooral de plek van Nederland in de running order meespeelt. Blijkbaar is er iets goed aan de staging, anders word je niet op zo'n gunstige positie gezet (het tegenovergestelde geldt voor Zwitserland, overigens).
Van Zwitserland zeggen mensen dan weer dat Nemo daar is neergezet omdat de rest van die helft alleen maar vrouwen zijn. Maar alsnog wel raar en ook Griekenland als derde.quote:Op donderdag 28 maart 2024 15:16 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Ik denk dat het risico op hysterie bij Zwitserland inderdaad wel bestaat. En het moet vooral pitch perfect zijn, als het dat niet is wordt het meteen een hoop gekrijs. Maar als ze het nailen kan het juist heel indrukwekkend zijn. High risk, high reward.
Ik denk dat hier vooral de plek van Nederland in de running order meespeelt. Blijkbaar is er iets goed aan de staging, anders word je niet op zo'n gunstige positie gezet (het tegenovergestelde geldt voor Zwitserland, overigens).
Ik denk idd dat volgende week zowel NL als Zwitserland (de laatste afhankelijk van dit weekend) Oekraine voorbij gaan in de odds.quote:Op donderdag 28 maart 2024 15:15 schreef TheVulture het volgende:
Oekraine zakt langzaam aan ook steeds verder weg, denk dat daar vooral heel veel strategisch op in is gezet in de afgelopen weken, en nu de rook van alle topkandidaten is opgetrokken beginnen mensen toch ook op andere paarden te wedden.
Krumpers en een smokey plinth incoming.quote:Op donderdag 28 maart 2024 15:20 schreef Greys het volgende:
In Malmö weten ze al wat De Troef is natuurlijk. Oehhhhh.
quote:Op donderdag 28 maart 2024 15:24 schreef Mandy040986 het volgende:
[..]
Krumpers en een smokey plinth incoming.
Ik ben stiekem ook heel benieuwd naar De Troef.
Misschien gaan we op de LED op de achtergrond live schakelen en zwaaien naar vlagwapperende mensen uit heel Europa waarna de molen in de fik gaat en alle sprinklers in de zaal aan springen. Nu al zin an.quote:Op donderdag 28 maart 2024 15:24 schreef Mandy040986 het volgende:
[..]
Ik ben stiekem ook heel benieuwd naar De Troef.
Mandyyyyyyquote:Op donderdag 28 maart 2024 15:24 schreef Mandy040986 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |