Ik klik dat niet eens aan om te lezen. Hij en die rapper Kakvla zijn al zo lang de weg kwijt. Koekoek.quote:
Natuurlijk hoop ik het ook. Maar ik ben nog niet overtuigd dat het gaat lukken. Maar heel eerlijk, heel erg als "we" niet gaan winnen kan ik het niet vinden. Ik kan er mee leven. Dit nummer heeft al zoveel positieve vibes opgeleverd, dit kan voor mij, en ik denk vele anderen, al niet meer stuk.quote:Op donderdag 28 maart 2024 20:03 schreef Aguero het volgende:
Ik ben inmiddels volledig overtuigd. Ús Joost gaat winnen.
What in the Merol is dit nou weerquote:Op donderdag 28 maart 2024 18:47 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Medeschrijfster ook aan deze parel:
Het jaar voor Teach-In werd het ESF in het Verenigd Koninkrijk gehouden, dat de organisatie overnam van een land dat niet zelf kon organiseren. De winnaar was Zweden, met een lied dat eindigde op -oo, en later een wereldhit zou worden. Nederland deed mee met een duo van een man en een vrouw in dat jaar, terwijl voor België een solo-zanger de Top 10 haalde.quote:Op donderdag 28 maart 2024 19:58 schreef TLC het volgende:
Teach-In won in Zweden, en bijna n halve eeuw later gaat Joost dat kunststukje herhalen![]()
![]()
Samya wil ik wel een kans geven.quote:Op donderdag 28 maart 2024 22:06 schreef TheVulture het volgende:
Aran zit zometeen bij Beau, samen met Samya Hafsoui over Joost en het ESF.... dat gaat weer tenenkrommende tv worden met het belachelijk maken van Kroatie, Finland en Estland
De Nederlandse dame die Cyprus heeft meegeschreven zit er ook
Die is volgens mij wel prima jaquote:Op donderdag 28 maart 2024 22:20 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Samya wil ik wel een kans geven.
Cyprus zullen ze dan wel de hemel in prijzen want geschreven door een Nederlander.quote:Op donderdag 28 maart 2024 22:06 schreef TheVulture het volgende:
Aran zit zometeen bij Beau, samen met Samya Hafsoui over Joost en het ESF.... dat gaat weer tenenkrommende tv worden met het belachelijk maken van Kroatie, Finland en Estland
De Nederlandse dame die Cyprus heeft meegeschreven zit er ook
"Als wij Maan/Emma Heesters gaan sturen met zo'n liedje winen we vast"quote:Op donderdag 28 maart 2024 22:44 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Cyprus zullen ze dan wel de hemel in prijzen want geschreven door een Nederlander.
So far so good.quote:Op donderdag 28 maart 2024 22:57 schreef molloot200 het volgende:
De laatste keer dat Cyprus een ESF-week opende won Nederland, dit kan niet meer mis
En ook Duncan had startnummer 16 in semi 2
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat hij op de één of andere manier verwerkt wordt in de act. Een hakkende Käärija? Samen met Joost? Zie je het al voor je hoe die 2 los gaan?
![]()
Ik kwam dit gespeculeer gisteren namelijk ook al op een ander forum tegen en vandaag las ik het opnieuw op Twitter/X, gepost door iemand die eerder in dit subforum heeft gepost.
Slaan we nu door? Zou het kunnen overkomen als té goedkoop scoren of kan het juist werken?All we got is this moment - Joost Klein, 9 mei 2024
quote:Op donderdag 28 maart 2024 23:12 schreef grazz het volgende:
Wat als...DE TROEF....Die heeft gewoon een concert staan op 4 mei met alle voorbereidingen van dien dus lijkt me zeer onwaarschijnlijk en tevens weinig toevoegen, vooral omdat hij niet eens uit Nederland komt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat hij op de één of andere manier verwerkt wordt in de act. Een hakkende Käärija? Samen met Joost? Zie je het al voor je hoe die 2 los gaan?
![]()
Ik kwam dit gespeculeer gisteren namelijk ook al op een ander forum tegen en vandaag las ik het opnieuw op Twitter/X, gepost door iemand die eerder in dit subforum heeft gepost.
[ x ]
Slaan we nu door? Zou het kunnen overkomen als té goedkoop scoren of kan het juist werken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |