quote:
LaPo hunter.quote:
quote:
Tjaquote:
Klinkt als een ziektequote:
quote:Op dinsdag 26 maart 2024 17:16 schreef ToT het volgende:
[..]
Vandaat Fipo de clown!
Of is dat van voor jouw generatie?
Da's Pipo de clown!!quote:Op dinsdag 26 maart 2024 17:17 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
Kan ik wel een keer een "F" van maken, ben nu te lamlendig.
quote:Op dinsdag 26 maart 2024 17:27 schreef Sally het volgende:
[..]
[..]
Da's Pipo de clown!!![]()
Ik dacht dat jebedoelde
Da's ook een clown
Dat tweede konijn is living the good live !quote:Op dinsdag 26 maart 2024 13:40 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Welkom in ONZ SC
Gezellig chatten over van alles en nog wat, en vandaag over:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
SMAK
Ja, zijn naam is Haas. Hij weet van niks.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 18:19 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dat tweede konijn is living the good live !
quote:Op dinsdag 26 maart 2024 18:27 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Geweldig! Ik zat er net aan te denken.
quote:Op dinsdag 26 maart 2024 18:32 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
< Denkt nu aan meisjes met rode haren
Tot Youp een keer ophoudt te janken over dat kutkerstkonijn van hem!quote:Op dinsdag 26 maart 2024 18:39 schreef greysbones het volgende:
Hoevaak moeten die paaskonijnen nog geslacht worden
Oh nee. Nee. NEE.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 19:03 schreef ToT het volgende:
Hij zou zo een FOK!ker kunnen worden!
R&P / Welke jeugdtrauma heeft jouw leven verpest?
Nee, die topics van hem. Alleen maar omdat het dan over hem kan gaan.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 19:13 schreef ToT het volgende:
[..]
Wat?Dat Youp op FOK! zou kunnen zitten?
Ja idd, als je een topic van hem ziet, gewoon doorlopen!quote:Op dinsdag 26 maart 2024 19:14 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nee, die topics van hem. Alleen maar omdat het dan over hem kan gaan.
quote:Op dinsdag 26 maart 2024 19:15 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja idd, als je een topic van hem ziet, gewoon doorlopen!
Ow beter!quote:Op dinsdag 26 maart 2024 19:21 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Net gebeld met de klusjesman. Hij weet een manier om het op te lossen en daar hoeft niet voor in het beton gehakt te worden. Scheelt weer kosten
Dat is een meevaller!quote:Op dinsdag 26 maart 2024 19:27 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow beter!Toen de badkamer hier gerenoveerd werd, moest er wel in de vloer gehakt worden.
De klusser had een inschatting gemaakt op een slap betonvloertje, maar er was een giga hard soort cement voor gebruikt!Kostte hem 3x zo veel tijd als hij had gedacht!
Jammer joh, de prijs stond vast!
Was verder overigens een super goeie en professionele vent!
Stigglyquote:Op dinsdag 26 maart 2024 19:14 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nee, die topics van hem. Alleen maar omdat het dan over hem kan gaan.
Die klusman van jou is goud waard!quote:Op dinsdag 26 maart 2024 19:21 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Net gebeld met de klusjesman. Hij weet een manier om het op te lossen en daar hoeft niet voor in het beton gehakt te worden. Scheelt weer kosten
Earl Greyskequote:
Hij heeft mijn ouders geholpen en lijkt me ook een goede kerel. Kwam ook met een betere oplossing voor het plafond. In plaats van helemaal eruit, maakt hij er een luikje in.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 19:34 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Die klusman van jou is goud waard!
- Heeft tijd
- Komt langs
- Heeft betaalbaardere oplossing
Koesteren.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 19:36 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Hij heeft mijn ouders geholpen en lijkt me ook een goede kerel. Kwam ook met een betere oplossing voor het plafond. In plaats van helemaal eruit, maakt hij er een luikje in.
Zeker. Mijn vader heeft me altijd geleerd mensen met respect te behandelen als ze iets voor je doen.quote:
Hou ook van jou vogeltjequote:Op dinsdag 26 maart 2024 19:45 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
mensen die dat doen zijn kinderachtig
quote:Op dinsdag 26 maart 2024 19:46 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Hou ook van jou vogeltje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Smile, it's free therapy.
quote:Op dinsdag 26 maart 2024 19:51 schreef Kissingbird het volgende:
[..]![]()
Great Lapo Hunters Hunt AlikeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
quote:Op dinsdag 26 maart 2024 19:45 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
mensen die dat doen zijn kinderachtig
quote:Op dinsdag 26 maart 2024 19:52 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Great Lapo Hunters Hunt Alike
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |