quote:Op dinsdag 26 maart 2024 08:53 schreef maily het volgende:
Heuj, fijne dag allemaal!
*insert glitterplaatje
Hoi Stiggiequote:Op dinsdag 26 maart 2024 08:54 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Draakske
[..]
Mailyke
[..]
Vogelske
quote:Op dinsdag 26 maart 2024 08:59 schreef maily het volgende:
[..]
Omg, die had wel een paar leuke liedjes ja.
Nu persona non grata.
Sallykequote:
ToTGodquote:
quote:Op dinsdag 26 maart 2024 08:59 schreef maily het volgende:
[..]
Omg, die had wel een paar leuke liedjes ja.
Nu persona non grata.
Ah, jij ook weer eens hier?quote:
Staat er ergens een hek open?quote:Op dinsdag 26 maart 2024 12:11 schreef Kissingbird het volgende:
Ze laten ook maar alles en iedereen toe tegenwoordig he![]()
Hoi aardappelschotel![]()
![]()
quote:Op dinsdag 26 maart 2024 12:12 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Staat er ergens een hek open?
quote:Op dinsdag 26 maart 2024 12:12 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Staat er ergens een hek open?
ZEI ER IEMAND REL?!quote:
Wijsneusquote:
Oeh. Nou - Stiggy....?quote:Op dinsdag 26 maart 2024 12:21 schreef AardappelSchotel het volgende:
Is de vlam tussen @:sally en @:TheStigsDutchCousin al overgeslagen?
Wellusquote:
Nee, ice queen zijquote:Op dinsdag 26 maart 2024 12:21 schreef AardappelSchotel het volgende:
Is de vlam tussen @:sally en @:TheStigsDutchCousin al overgeslagen?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou.... en dat terwijl ik zo'n vurig typeje ben...quote:Op dinsdag 26 maart 2024 12:22 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Wellus
[..]
Nee, ice queen zij
Of ik ben vuurvastquote:Op dinsdag 26 maart 2024 12:22 schreef Sally het volgende:
[..]
Nou.... en dat terwijl ik zo'n vurig typeje ben...
quote:Op dinsdag 26 maart 2024 12:22 schreef maily het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
LOLquote:
Jaaaaquote:
Als ze je omhelst verandert je hart in steen?quote:
My thoughts exactlyquote:Op dinsdag 26 maart 2024 13:03 schreef ToT het volgende:
[..]
Als ze je omhelst verandert je hart in steen?
Komt ze 's nachts als je helemaal alleen bent?
En als ze fluistert wordt je bloed koud?
Kun je je beter verstoppen voor ze je vindt?
Ik weet nog goed dat toen ze met dat nummer doorbraken, ze aangekondigd werden met: "En hier is Ice Queen met Within Temptation!"quote:
Ik heb een keer Tame Impala horen aankondigen als Tame IMpala (met de nadruk op de eerste lettergreepquote:Op dinsdag 26 maart 2024 13:04 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik weet nog goed dat toen ze met dat nummer doorbraken, ze aangekondigd werden met: "En hier is Ice Queen met Within Temptation!"_______________________!
quote:Op dinsdag 26 maart 2024 08:54 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Draakske
[..]
Mailyke
[..]
Vogelske
Die ken ik niet, ff aan het luisteren nu, maar dat is wel een heel erg domme fout ja!quote:Op dinsdag 26 maart 2024 13:13 schreef maily het volgende:
[..]
Ik heb een keer Tame Impala horen aankondigen als Tame IMpala (met de nadruk op de eerste lettergreep
Moet je voor de grap eens F1 gaan luisteren via ViaPlay, die kunnen geen enkele naam uitspreken zoals het eigenlijk moetquote:Op dinsdag 26 maart 2024 13:21 schreef ToT het volgende:
[..]
Die ken ik niet, ff aan het luisteren nu, maar dat is wel een heel erg domme fout ja!
Toen haakte je 'direct' af?quote:Op dinsdag 26 maart 2024 13:28 schreef ToT het volgende:
Met Within Temptation ben ik afgehaakt toen ze met Di-Rect gingen optreden, er heel veel cheap-ass geluidseffecten werden toegevoegd, en zeiden dat die Marilyn Manson-achtige gothic types maar weg moesten blijven van hun concerten, en dat nieuwe fans minstens net zo belangrijk voor hen zijn als degenen die hen al vanaf het allereerste concert steeds trouw bezoeken. (Beiden waren sneers naar een bepaalde user hier op het forum, maar sowieso naar de oude garde in het algemeen.)
quote:Op dinsdag 26 maart 2024 13:33 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Toen haakte je 'direct' af?
Terecht wel jaquote:
Klinkt ook wel apart jaquote:Op dinsdag 26 maart 2024 13:13 schreef maily het volgende:
[..]
Ik heb een keer Tame Impala horen aankondigen als Tame IMpala (met de nadruk op de eerste lettergreep
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |