Als Glenn niet wint dan mag Randy van mij winnen, of die plant links in de hoekquote:Op dinsdag 26 maart 2024 12:05 schreef Clasientjuh het volgende:
[..]
Tot dat hij de finale wel wint hahaha ga ik zo hard lachen als dat gebeurt
Wie???quote:Op dinsdag 26 maart 2024 12:07 schreef Fritsie1960 het volgende:
Waarom zit de Queen nog in d'r badjas, is haar Kamenier ziek en kan ze zich niet aankleden?
Kinderachtig, kan niets anders verzinnenquote:Op dinsdag 26 maart 2024 12:09 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Omdat haar niks gegund wordt geloof ik ... ik weet het niet meer precies.
Ze gaat zo in de hottub volgens mij, en dan mag een badjesquote:Op dinsdag 26 maart 2024 12:09 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Omdat haar niks gegund wordt geloof ik ... ik weet het niet meer precies.
Leuk goed gepraat, maar de feiten zijn anders. Ze heeft gisteravond gezegd dat ze als protest haar badjas aanhoudt vandaag en dat ze zelfs de karaoke in badjas gaat doen.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 12:10 schreef Verida het volgende:
[..]
Ze gaat zo in de hottub volgens mij, en dan mag een badjes
Queen en Generaal ook nogquote:Op dinsdag 26 maart 2024 12:09 schreef Ireth het volgende:
Goeie, @:Dotteke ? Mag Qeeun/Queen nu nog wel?? Aangezien ze dat in week 2 is geweest??
dan ga ik klagen bij BBquote:
Ze zouden die kaarten moeten afpakken. Goede inhoudelijke gesprekken zijn een zeldzaam ding geworden met die kaartspelletjes de hele dag.quote:
Denk dat ze na al die weken wel een beetje uitgeluld zijn.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 12:20 schreef Lrod01 het volgende:
[..]
Ze zouden die kaarten moeten afpakken. Goede inhoudelijke gesprekken zijn een zeldzaam ding geworden met die kaartspelletjes de hele dag.
En dat laatste is de oorzaak van alles.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 12:21 schreef Aardbeienmoes het volgende:
De streams voegen niet zo veel extra's meer toe. Veel kaarten, rummikub, een vliegtuigje en SL
Die zijn nog nooit ze veel geweest als dit jaar volgens mijquote:Op dinsdag 26 maart 2024 12:22 schreef spapaars het volgende:
[..]
En dat laatste is de oorzaak van alles.
Zelfs vorig seizoen nog lieten ze heel soms wat zien van het spel die ze moesten spelen, dit jaar helemaal niets.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 12:23 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Die zijn nog nooit ze veel geweest als dit jaar volgens mij
Stoken, konkelfoezen, bloed willen we zienquote:Op dinsdag 26 maart 2024 12:20 schreef Lrod01 het volgende:
[..]
Ze zouden die kaarten moeten afpakken. Goede inhoudelijke gesprekken zijn een zeldzaam ding geworden met die kaartspelletjes de hele dag.
Vanmorgen verkondigde ze dat ze een badjas dag namquote:Op dinsdag 26 maart 2024 12:10 schreef Verida het volgende:
[..]
Ze gaat zo in de hottub volgens mij, en dan mag een badjes
Sla de hele boel kort en klein, trek een jas aan en loop met opgeheven vinger de poort uit.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 12:27 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Stoken, konkelfoezen, bloed willen we zien![]()
![]()
pfff...quote:Op dinsdag 26 maart 2024 12:09 schreef Ireth het volgende:
Goeie, @:Dotteke ? Mag Qeeun/Queen nu nog wel?? Aangezien ze dat in week 2 is geweest??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |