Op stream 1 en 2 is er toch duidelijk sprake van groepsvorming.quote:
Hij stak zijn duim op naar haarquote:Op dinsdag 26 maart 2024 10:30 schreef Kissingbird het volgende:
he? ik hoor opeens karen nu zeggen: ja tom moet ik het nog vragen of niet , gaat ge naar mij komen
oh ik zie haar nu ook in de badkamer staan
tom negeert haar compleet
Tuurlijk, maar nu nog niet, zolang Team Toxic nog niet gebroken is.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 10:23 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik ga erff voor het gemak van uit dat zelfs Glenn wel zal beseffen dat ie Ashley ook naar huis zal moeten sturen om te kunnen winnen
Hahaha nee denk ik niet.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 10:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
Weet ik ook niet
Tenzij ze de TT van de cos bedoelt
quote:Op dinsdag 26 maart 2024 10:30 schreef Kissingbird het volgende:
he? ik hoor opeens karen nu zeggen: ja tom moet ik het nog vragen of niet , gaat ge naar mij komen
oh ik zie haar nu ook in de badkamer staan
tom negeert haar compleet
Hij geeft nu gewoon antwoord hoorquote:Op dinsdag 26 maart 2024 10:30 schreef Joyce-43 het volgende:
nou nu vroeg Karen het toch anders en hij negeert der gewoon weer als een klein kind pfff
stream 2 is SLquote:Op dinsdag 26 maart 2024 10:30 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Op stream 1 en 2 is er toch duidelijk sprake van groepsvorming.
Wat op stream 3 en 4 gebeurt, weet ik niet, die zitten niet in mijn abonnement.
Met het risico opnieuw een backup te verliezen. Heel kortzichtig dan.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 10:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
Uit tactische overwegingen zal glenn hem
Lekker voor zichzelf houden
versta er niets vanquote:
LOLquote:Op dinsdag 26 maart 2024 10:32 schreef Kissingbird het volgende:
tom heeft geen zin in constant drama![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |