Ik ga erff voor het gemak van uit dat zelfs Glenn wel zal beseffen dat ie Ashley ook naar huis zal moeten sturen om te kunnen winnenquote:Op dinsdag 26 maart 2024 10:21 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Glenn weet dat hij sterk staat, dus deze bank wel met vlag en wimpel zal overleven.
Dan is het zaak, zeker ook in eigenbelang, om te proberen de bacon van je teamgenoot te redden. De groepjes worden steeds kleiner, waarbij iedere exit een aderlating betekent voor het team waar iemand uit verdwijnt.
Tactisch spelen is vereist in deze fase van het spel.
Ik moest lachen, niet aanvallend??? Als er zo iemand naar mij komt om te willen praten zou ik het ook niet doen hoor, armen over elkaar is al aanvallend.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 10:11 schreef Kissingbird het volgende:
Karen gaat nu naar Tom!
Tom wilt ge nu praten of wilt ge wachten???
Tom; nee dat is aanvallend.. altijd zo van: moet het nu doen??
Ka: ik vraag het gewoon he, ben niet aanvallend
ik vond haar toon ook niet neutraal......
karen loopt weg en zegt : oh wauw!
karen: ik ben aanvallend dat als ik het vraag dus nee nu niet.
ash: hij kijkt naar binnen doet ie zo.. (maakt beweging)
karen: ik heb niks aanvallend gevraagd kirgiechelt weer
Nee johquote:Op dinsdag 26 maart 2024 10:23 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik ga erff voor het gemak van uit dat zelfs Glenn wel zal beseffen dat ie Ashley ook naar huis zal moeten sturen om te kunnen winnen
Het was alles aan haar houding en haar toonquote:Op dinsdag 26 maart 2024 10:24 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Ik moest lachen, niet aanvallend??? Als er zo iemand naar mij komt om te willen praten zou ik het ook niet doen hoor, armen over elkaar is al aanvallend.
Uit tactische overweging zou dat lang zo gek nog niet zijn.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 10:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ja want glenn zal zijn ticket wel weggeven![]()
![]()
![]()
Uit tactische overwegingen zal glenn hemquote:Op dinsdag 26 maart 2024 10:24 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Uit tactische overweging zou dat lang zo gek nog niet zijn.
Dan heeft een rups idd meer hersencellen...quote:Op dinsdag 26 maart 2024 10:24 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Uit tactische overweging zou dat lang zo gek nog niet zijn.
Randy denkt ja man ik snap t wel en lult gewoon lekker met haar mee wetende hoe ze is dus waarom tegen haar ingaan.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 10:20 schreef Koos1958 het volgende:
Randy mee glijden met ashley dat hij schrok van sommige stemmen. Hij is hier niet eerlijk nu. En ashley maar klagen en klagen en klagen en nooit eens benoemen wat ze zelf verkeerd zou doen. Ze vond echt gekkig dat er een conversatie begonnen alsof ze er niet bij was. Had je toen moeten zeggen ashley niet nu als er mensen niet bij zijn.
Wederom vergeet ze dat jimmy en delano haar in de queen en king room vrijstelling hebben gegeven/van de bank af hebben gehaaldquote:
Dus dat!quote:Op dinsdag 26 maart 2024 10:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
Het was alles aan haar houding en haar toon
Maar zoals blijkt kijken veel mensen heel selectief.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 10:20 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Dat is het valse van ashley anderen slecht neerzetten. Ze vergeet dat veel wel te zien is.
quote:Op dinsdag 26 maart 2024 10:27 schreef Ireth het volgende:
"Gelukkig zijn er mensen buiten die alles hebben gezien!"
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik gun het juist Jimmyquote:Op dinsdag 26 maart 2024 10:28 schreef TheVulture het volgende:
Ik gun eigenlijk iedereen die vrijstelling behalve Jimmy, daar ben ik wel een beetje op afgeknapt de afgelopen weken.
Ja idd, das erg jammerquote:Op dinsdag 26 maart 2024 10:28 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Maar zoals blijkt kijken veel mensen heel selectief.
Inderdaadquote:Op dinsdag 26 maart 2024 10:27 schreef Ireth het volgende:
"Gelukkig zijn er mensen buiten die alles hebben gezien!"
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik gun het er maar 1quote:Op dinsdag 26 maart 2024 10:28 schreef TheVulture het volgende:
Ik gun eigenlijk iedereen die vrijstelling behalve Jimmy, daar ben ik wel een beetje op afgeknapt de afgelopen weken.
Weet ik ook nietquote:Op dinsdag 26 maart 2024 10:28 schreef OmaJacky het volgende:
De TT's die ze heeft gehad in de dbk zeggen genoeg zegt Ashley.
Ik ben een beetje blond maar wat zijn TT's?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |