Hij staat zelf ook op de bankquote:Op dinsdag 26 maart 2024 10:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
Als hij wint
Waarom zou hij dan iemand van de bank mogen halen
wordt zo moe van de gevallen kwienquote:Op dinsdag 26 maart 2024 10:17 schreef Ireth het volgende:
[..]
Als ie dat zou doen heeft ie wat mij betreft minder hersencellen dan een rups...
Ashley weer janken over dat haar helemaal niks gegunt is...
Dat is het valse van ashley anderen slecht neerzetten. Ze vergeet dat veel wel te zien is.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 10:20 schreef Ireth het volgende:
Ashley weer over ronde tafel afgelopen zondag.
Ze zat daar en er starte een conversatie over haar alsof ze er niet bij zat.
Gisteren in de uitzending zag je dat Tyron haar direct aansprak en het niet tegen anderen over haar had. Ook Alice sprak haar rechtstreeks aan...
Alles is voor Ashquote:Op dinsdag 26 maart 2024 10:21 schreef Fritsie1960 het volgende:
Jezus Ashley bang dat je te kort komt, ze hadden verdomme hapjes en drankjes bewaard.
Wat wil je nog meer???
meer wijnquote:Op dinsdag 26 maart 2024 10:21 schreef Fritsie1960 het volgende:
Jezus Ashley bang dat je te kort komt, ze hadden verdomme hapjes en drankjes bewaard.
Wat wil je nog meer???
Glenn weet dat hij sterk staat, dus deze bank wel met vlag en wimpel zal overleven.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 10:12 schreef Ireth het volgende:
[..]
Dus dat Glenn zijn ticket aan Ash zou geven bedoel je??
Er is geen teamquote:Op dinsdag 26 maart 2024 10:21 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Glenn weet dat hij sterk staat, dus deze bank wel met vlag en wimpel zal overleven.
Dan is het zaak, zeker ook in eigenbelang, om te proberen de bacon van je teamgenoot te redden. De groepjes worden steeds kleiner, waarbij iedere exit een aderlating betekent voor het team waar iemand uit verdwijnt.
Tactisch spelen is vereist in deze fase van het spel.
Wat een vermoeiend volk zeg. Nog steeds dat gezever over een onenigheid waar ze zelf geen kloot mee te maken hebben gehad. En maar porren en steken bij anderen erover.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 10:09 schreef Kissingbird het volgende:
Karen: hij hebt niet geantwoord op mij he?
Randy: is er weer iets?
(gaat weer over Tom........)
Ash: hij is, hij is echt veranderd hoor, echt niet normaal.
Randy: ene moment zie ik jullie de hele avond kaarten en andere moment PATS
karen: neeee IK kan perfect mijn fouten toegeven hoor!
Randy: ja jij kan gewoon makkelijker in de spiegel kijken hoor , hij wat minder, ik zie hem vaak struggelen hoor, is ook een gevecht met zichzelf
Karen: maar toegeven dat je fout bent is wel een meerwaarde voor jezelf he..
Ash: het ging over die live show, jimmy kreeg die vraag over die ruzie en opeens deed hij voorkomen dat het meeviel? maar iedereen had gezien dat hij jimmy deed negeren etc etc
Nadenken, weet je wel hoeveel inspanning dat vereist? Dat overleeft hij niet. Die gozer is zo lui, als-ie moet huilen jankt ie nog uit één oog.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 10:14 schreef Harry het volgende:
Ashley: ik had niet verwacht dat ik zoveel tegenspel zou krijgen.
Randy: daar heb ik helemaal niet over nagedacht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |