Precies!!!quote:Op dinsdag 26 maart 2024 10:50 schreef Harry het volgende:
Karen met De Vraag: wat maakt dat u zegt dat mijn ware aard naar voren komt?
Tom: u praat opvallend achter mijn rug. Ik zie dat!!
Ik zette mijn streams aan en het eerste wat ik zag en hoorde waren Tom en Jimmy die Ashley aan het neersabelen waren.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 10:50 schreef Harry het volgende:
Karen met De Vraag: wat maakt dat u zegt dat mijn ware aard naar voren komt?
Tom: u praat opvallend achter mijn rug. Ik zie dat!!
Ashley al vanaf week 3 bezig.over Alice of zoquote:Op dinsdag 26 maart 2024 10:51 schreef Kissingbird het volgende:
Tom: ik heb door wat je naar mij zit te doen.
Nu iets over een liedje van alice?
quote:Op dinsdag 26 maart 2024 10:55 schreef TheLuckyman het volgende:
Door het winnen van Glenn gaat Ashley elke nominatie overleven nu
Tellenquote:Op dinsdag 26 maart 2024 10:59 schreef marky het volgende:
Soort rekenopdracht dus Glenn moest winnen.
Denk dat het zo zal gaanquote:Op dinsdag 26 maart 2024 10:58 schreef greysbones het volgende:
Ash komt weer buiten met speculaas
Nu mag hij waarschijnlijk zelf nomineren
En hem weggeven
Dat denk ik nietquote:
Had niets met rekenen te maken, gewoon tellenquote:Op dinsdag 26 maart 2024 10:59 schreef marky het volgende:
Soort rekenopdracht dus Glenn moest winnen.
Nee zijn nominatiequote:Op dinsdag 26 maart 2024 11:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dat denk ik niet
Halve finale ticket weggeven
Hij heeft in de gun week ook Danny niet gesaved
O? Ik dacht dat Ashley juist de enige was die dat doet...quote:Op dinsdag 26 maart 2024 10:51 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik zette mijn streams aan en het eerste wat ik zag en hoorde waren Tom en Jimmy die Ashley aan het neersabelen waren.
Tuurlijk niet !quote:Op dinsdag 26 maart 2024 11:03 schreef rinardo het volgende:
In dit spel geef je toch geen halve finale ticket weg?
Logisch ook dat wordt dan aan tom denk ikquote:Op dinsdag 26 maart 2024 11:04 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Tuurlijk niet !
Hij gaat zijn nominatie pin weggeven
Uiteraard verwacht zij dat. Lijfeigenen moet afdragen aan de koninginquote:Op dinsdag 26 maart 2024 11:04 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Verwacht Ashley nu echt dat Glenn zijn ticket weg gaat geven?
Dat is de koningsmantel, maar vanwege woke gedoe mag die niet meer van hermelijnenbont zijnquote:Op dinsdag 26 maart 2024 10:55 schreef Jockari het volgende:
De badjas loopt ook nog rond.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |