Gaat lastig met een tandenborstel in je giegelquote:
Paard is hier wel goed gekozen.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 10:33 schreef Thorelf het volgende:
Tom heeft gelijk.. geen energie meer insteken...is trekken aan een dood paard.
ze praten continue met zo ding in hun mond dus dat is geen excuus hoorquote:Op dinsdag 26 maart 2024 10:30 schreef Ireth het volgende:
En kaar stelt een vraag terwijl Tom met een elektrische tandenborstel in zijn mond staat..
En dan straks weer janken dat ie geen antwoord gaf zeker..
quote:
Met of zonder tandenborstel maak voor jou toch niet uitquote:Op dinsdag 26 maart 2024 10:34 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ze praten continue met zo ding in hun mond dus dat is geen excuus hoor
En gaat vast even verslag uit brengen.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 10:36 schreef Kissingbird het volgende:
Ka: ik hoop dat je van al die dingen dat je nu allemaal zegt , dat je daar geen spijt van krijgt en er zeker achterstaat.
Tom: wat heb ik dan allemaal gezegd?
Ka: wat je allemaal zegt
en ze loopt weg
Daar heeft ie in de finale weinig aan, dan hoeven ze niet meer te nomineren. Dus hoe eerder ash weg is des te beter voor zijn eigen positie...quote:Op dinsdag 26 maart 2024 10:35 schreef Verida het volgende:
Het lijkt mij dat Glenn Ash wil houden, desnoods tot de finale.
Hij weet dat hij veel meer stemmen krijgt dan Ashley, dat is de afgelopen zaterdag wel gebleken.
Dus dan kan hij beter tegen iemand in de finale staan waarvan hij weet dat ze aan zijn kant staat en hem dus niet zal nomineren, dan dat hij tegenover een andere sterke Nederlander komt te staan.
De schone wetenschap der entomologie laat ik graag aan jou, ik heb het over bewoners met gezond verstand, die tactisch kunnen denken.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 10:25 schreef Ireth het volgende:
[..]
Dan heeft een rups idd meer hersencellen...
Zij heeft Dilano ook al een keer voor een exit behoed, door niet op hem te stemmen, anders had hij er al een paar weken eerder uit gelegen.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 10:26 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Wederom vergeet ze dat jimmy en delano haar in de queen en king room vrijstelling hebben gegeven/van de bank af hebben gehaald
In de finale gaat het om de stemmen van de kijker, en hij heeft duidelijk meer stemmen gekregen dan Ashley.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 10:36 schreef Ireth het volgende:
[..]
Daar heeft ie in de finale weinig aan, dan hoeven ze niet meer te nomineren. Dus hoe eerder ash weg is des te beter voor zijn eigen positie...
zei hij dit of jij hahaquote:Op dinsdag 26 maart 2024 10:33 schreef greysbones het volgende:
Kijk ka
Dat is het
Je wilt gewoon even snauwen
Je wilt niet praten
Wow! Dat zijn dure woorden op deze ochtend!quote:Op dinsdag 26 maart 2024 10:37 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
De schone wetenschap der entomologie laat ik graag aan jou, ik heb het over bewoners met gezond verstand, die tactisch kunnen denken.
Overigens ben ik van mening dat er daar maar weinig zijn die met met deze deugd zijn behept.
Glenn is er niet hèquote:Op dinsdag 26 maart 2024 10:38 schreef Ireth het volgende:
Kaar: "Ik ga ff buiten zitten hoor"
Das geheimtaal voor Ash. Betekent "kom, kunnen we roddelen en klagen over Tom gezellig praten"
jawel hoor ben allang niet meer zo pro ash en karen die deed me niet veelquote:Op dinsdag 26 maart 2024 10:35 schreef Ireth het volgende:
[..]
[..]
Met of zonder tandenborstel maak voor jou toch niet uit![]()
uhmmm dit is niet wat ik in gedachten hadquote:Op dinsdag 26 maart 2024 10:37 schreef Joyce-43 het volgende:
mogen we de cam binnen even hebben graag
Ik heb het over verstaanbaar zijnquote:Op dinsdag 26 maart 2024 10:39 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
jawel hoor ben allang niet meer zo pro ash en karen die deed me niet veel
Drama is zijn middelnaam.quote:
ja ze ziet toch dat die in gesprek zijn die 2quote:Op dinsdag 26 maart 2024 10:37 schreef greysbones het volgende:
Ka gaat buiten zitten zegt ze
Hint hint
Kudos!!quote:Op dinsdag 26 maart 2024 10:35 schreef Verida het volgende:
Het lijkt mij dat Glenn Ash wil houden, desnoods tot de finale.
Hij weet dat hij veel meer stemmen krijgt dan Ashley, dat is de afgelopen zaterdag wel gebleken.
Dus dan kan hij beter tegen iemand in de finale staan waarvan hij weet dat ze aan zijn kant staat en hem dus niet zal nomineren, dan dat hij tegenover een andere sterke Nederlander komt te staan.
ja nee daar heb je een punt hahaquote:Op dinsdag 26 maart 2024 10:40 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik heb het over verstaanbaar zijnzonder tandenborstel of met tandenborstel maakt daarin niets uit
![]()
quote:Op dinsdag 26 maart 2024 10:47 schreef Kissingbird het volgende:
Tom geeft aan dat hij het niet altijd hoeft te pikken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |