quote:Op dinsdag 26 maart 2024 10:55 schreef TheLuckyman het volgende:
Door het winnen van Glenn gaat Ashley elke nominatie overleven nu
Tellenquote:Op dinsdag 26 maart 2024 10:59 schreef marky het volgende:
Soort rekenopdracht dus Glenn moest winnen.
Denk dat het zo zal gaanquote:Op dinsdag 26 maart 2024 10:58 schreef greysbones het volgende:
Ash komt weer buiten met speculaas
Nu mag hij waarschijnlijk zelf nomineren
En hem weggeven
Dat denk ik nietquote:
Had niets met rekenen te maken, gewoon tellenquote:Op dinsdag 26 maart 2024 10:59 schreef marky het volgende:
Soort rekenopdracht dus Glenn moest winnen.
Nee zijn nominatiequote:Op dinsdag 26 maart 2024 11:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dat denk ik niet
Halve finale ticket weggeven
Hij heeft in de gun week ook Danny niet gesaved
O? Ik dacht dat Ashley juist de enige was die dat doet...quote:Op dinsdag 26 maart 2024 10:51 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik zette mijn streams aan en het eerste wat ik zag en hoorde waren Tom en Jimmy die Ashley aan het neersabelen waren.
Tuurlijk niet !quote:Op dinsdag 26 maart 2024 11:03 schreef rinardo het volgende:
In dit spel geef je toch geen halve finale ticket weg?
Logisch ook dat wordt dan aan tom denk ikquote:Op dinsdag 26 maart 2024 11:04 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Tuurlijk niet !
Hij gaat zijn nominatie pin weggeven
Uiteraard verwacht zij dat. Lijfeigenen moet afdragen aan de koninginquote:Op dinsdag 26 maart 2024 11:04 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Verwacht Ashley nu echt dat Glenn zijn ticket weg gaat geven?
Dat is de koningsmantel, maar vanwege woke gedoe mag die niet meer van hermelijnenbont zijnquote:Op dinsdag 26 maart 2024 10:55 schreef Jockari het volgende:
De badjas loopt ook nog rond.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |