quote:Op dinsdag 26 maart 2024 10:12 schreef Kissingbird het volgende:
ash: maar sommigen veranderen wel keihard hier hoor , he Ran......
Ze heeft de laatste weken echt veel meer kapsies gekregen.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 10:09 schreef Ireth het volgende:
[..]
Volgens mij was ze altijd al zo, alleen nu met minder bewoners in huis vaker en langer in beeld dus valt het meer op.
ze probeert zich in te likken bij Randy......quote:
Ik zie de spijker nuquote:Op dinsdag 26 maart 2024 10:04 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Je kunt alles framen op basis van een goed getimede foto.
[ afbeelding ]
Oh, dan zit ik fout, gaat het er niet om wie op het eind de beste score heeft?quote:
Alice bedoel je toch ?quote:Op dinsdag 26 maart 2024 10:13 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ze heeft de laatste weken echt veel meer kapsies gekregen.
quote:Op dinsdag 26 maart 2024 10:14 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Oh, dan zit ik fout, gaat het er niet om wie op het eind de beste score heeft?
Ashley wordt professioneel gebullyd door dat groepje en mag niet meer meespelen blijkbaar.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 10:11 schreef ruudpuntenel het volgende:
Alice zal wel beter scoren dan Ashley verwacht ik. Het zal geen fysiek spelletje worden maar een waarbij je goed moet nadenken. En aangezien Alice al meer grijze cellen heeft in één jeugdpuistje dan Ash in haar hele lijf zit dat wel goed
Het zijn alleen Glenn, Alice, Tyron en Jimmy nu in de gameroom die strijden voor een halve finale ticket.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 10:14 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Oh, dan zit ik fout, gaat het er niet om wie op het eind de beste score heeft?
Door niet zelf gebruik te maken van het ticket, maar het door te spelen aan een ander. Tenzij de regels bepalen dat dat niet mag, maar dat heb ik nog nergens kunnen lezen.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 10:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
Als hij wint
Waarom zou hij dan iemand van de bank mogen halen
Ashley heeft al kapsones vanaf week 1 dus die zal ze niet bedoelenquote:
Ja want glenn zal zijn ticket wel weggevenquote:Op dinsdag 26 maart 2024 10:15 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Door niet zelf gebruik te maken van het ticket, maar het door te spelen aan een ander. Tenzij de regels bepalen dat dat niet mag, maar dat heb ik nog nergens kunnen lezen.
Tja Alice traint alleen haar bil en beenspieren, daar win je geen oorlog meequote:Op dinsdag 26 maart 2024 10:11 schreef ruudpuntenel het volgende:
Alice zal wel beter scoren dan Ashley verwacht ik. Het zal geen fysiek spelletje worden maar een waarbij je goed moet nadenken. En aangezien Alice al meer grijze cellen heeft in één jeugdpuistje dan Ash in haar hele lijf zit dat wel goed
Halve finale is mi de week voor de laatste week. Want dat is de finale week.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 10:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
Het is voor een halve finale ticket
Niet wie mag ik van de bank halen ticket
Tja, zo is hetquote:
Als ie dat zou doen heeft ie wat mij betreft minder hersencellen dan een rups...quote:Op dinsdag 26 maart 2024 10:15 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Door niet zelf gebruik te maken van het ticket, maar het door te spelen aan een ander. Tenzij de regels bepalen dat dat niet mag, maar dat heb ik nog nergens kunnen lezen.
haha die is nog steeds smoor op Tom.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 10:06 schreef greysbones het volgende:
Ka staat achter Tom te zingen
If you wannebe my lover
Nou, in die kraters bij Alice willen nog niet eens bacteriën huizen, laat staan hersencellen.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 10:11 schreef ruudpuntenel het volgende:
en gelijk heeft #TeamTomquote:Op dinsdag 26 maart 2024 10:12 schreef Jockari het volgende:
Tom heeft geen zin in een gesprek met Karen. Vindt haar te aanvallend, de manier waarop zij een gesprek vraagt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |