Destiny was ook de gedoodverfde winnaar en look what happened there. Net als die Italiaan met die chimpansee op het podium. Gabbani.quote:Op dinsdag 16 april 2024 16:10 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dan zou je bijna denken dat het gewoon een vrij eenvoudige zege voor 'm wordt
Chimpanseequote:Op dinsdag 16 april 2024 16:52 schreef Mandy040986 het volgende:
[..]
Destiny was ook de gedoodverfde winnaar en look what happened there. Net als die Italiaan met die chimpansee op het podium. Gabbani.
Een gorilla volgens mij woehoeeequote:Op dinsdag 16 april 2024 16:55 schreef Mandy040986 het volgende:
[..]
Dat was toch een chimpansee.
Maar goed, die won ook niet.
Jaquote:Op dinsdag 16 april 2024 16:57 schreef Mandy040986 het volgende:
[..]
Oh.![]()
![]()
Maar je weet wie ik bedoelde toch.
Hee, weer puntjesquote:
Dat is het ook niet, en dat blijkt ook wel uit de streams, waar Baby Lasagna (en trouwens ook Nemo) nou niet bepaald laten blijken dat ze de topfavorieten zijn. Ik moet dus nog maar zien of ook buiten de Eurovisie-community het Kroatische nummer echt aanslaat.quote:Op dinsdag 16 april 2024 16:40 schreef Lamballert het volgende:
[..]
En toch vind ik het nummer nou niet heel speciaal
Het is ook wel het beste skyradio nummer dat er tussen zit.quote:Op dinsdag 16 april 2024 17:20 schreef molloot200 het volgende:
Duitsland is ook aan het schroeien wtf, die komen straks gewoon ineens jury linkerrijtje ofzo.
Aan diens stories te zien krijgt ie ook nog een heel bijzondere staging. Dus hen gaat goede zaken doen!quote:Op dinsdag 16 april 2024 18:22 schreef blackswangreen het volgende:
Het moet nu al raar lopen wil Zwitserland de Eurojury niet winnenAls de puntenverhouding bij Eurovisie hetzelfde is hebben ze al bijna gewonnen als de televote nog moet beginnen.
Ik stel me nu een soort zwevende ballerina voor. Ik denk dat ik er niet ver naast zitquote:Op dinsdag 16 april 2024 18:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Aan z'n stories te zien krijgt ie ook nog een heel bijzondere staging. Dus hen gaat goede zaken doen!
Ja, zoiets stel ik me ook voor.quote:Op dinsdag 16 april 2024 18:58 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Ik stel me nu een soort zwevende ballerina voor. Ik denk dat ik er niet ver naast zit
Het kan twee kanten op: of het blaast iedereen weg, of het wordt een beetje over the top en kitsch. Dat zullen we zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |