Er zitten best wat oud junior songfestival kandidaten in juriesquote:Op dinsdag 16 april 2024 09:28 schreef TheVulture het volgende:
Als er flink wat 90's kids en jonger in de jury's zitten kan het nog wel eens een leuke ESF-week worden
Ik ben benieuwdquote:Op dinsdag 16 april 2024 09:26 schreef Momo het volgende:
[..]
Als ik naar vorig jaar kijk was het ook soms om 10:00 en 17:00 uur onze tijd.
Wat is er precies vals aan deze start? Hij staat 2 keer in de top 10quote:Op dinsdag 16 april 2024 09:29 schreef AnnethingIsPossible het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd![]()
We gaan zien of dit een valse start was, of dat Joost toch nog wat puntjes weet te sprokkelen in deze jury.
Haha dat is waar, bedoel meer of deze twee landen net een vertekenend beeld geven of dat de trend doorzet.quote:Op dinsdag 16 april 2024 09:30 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Wat is er precies vals aan deze start? Hij staat 2 keer in de top 10
Tsjechie staat er ook twee keer bij nuquote:Op dinsdag 16 april 2024 10:25 schreef NailQueen het volgende:
Had de organisatie ook niet gezegd dat er een verrassende favoriet was die niet hoog in de odds staat? Ik had eerst gegokt op Denemaken maar tot nu toe smokkelen Polen en Duitsland aardig wat punten binnen.
Als Kroatie er ook straks bij het ESF in slaagt om top 3 te scoren bij de jury's dan zitten we volgend jaar toch wel in Zagreb. Ik zie Zwitserland minder aansprekend zijn voor de gemiddelde televoter.quote:Op dinsdag 16 april 2024 10:13 schreef blackswangreen het volgende:
Kroatië, Zwitserland en Italië zullen wel de top-3 worden hierin. Nederland doet het boven verwachting als we de top-10 halen, herinnering: dat lukte Käärijä maar net.
Dat optreden tijdens de nationale finale was ook niet top, verwacht er straks veel meer van.quote:Op dinsdag 16 april 2024 10:04 schreef Fred_B het volgende:
Oekraïne is voorlopig die favoriet zonder punten.
quote:Op dinsdag 16 april 2024 10:13 schreef blackswangreen het volgende:
Kroatië, Zwitserland en Italië zullen wel de top-3 worden hierin. Nederland doet het boven verwachting als we de top-10 halen, herinnering: dat lukte Käärijä maar net.
Nouja je kan ook zeggen dat de VK en Frankrijk het behoorlijk verpest hebben met hun live uitvoering. Noorwegen mistte tijdens de juryshow vorig jaar de hoge noot. Maar dat is ook het gevaar van een videoclip beoordelen versus live op hetzelfde podium straks. Als ik de punten zie voor Polen en Tsjechië so far dit jaar dan weet ik zeker dat ze naar de videoclip hebben gekeken. Maar live zijn er struggles, maar daar kunnen ze misschien overheen komen.quote:Op dinsdag 16 april 2024 11:28 schreef Lt.Bookman het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ze zaten er wel behoorlijk naast vorig jaar zeg,
Volgens mij lopen veel van die juryleden altijd een beetje achter op het grote publiek qua acceptatie van bepaalde acts en muziekstijlen. Dat effect zie je nu een beetje: Kroatië is een soort aftreksel van Käärijä, Måneskin, Blind Channel, dat soort werk, en dat kunnen ze nu wel waarderen, terwijl Käärijä natuurlijk 10x beter was.quote:Op dinsdag 16 april 2024 11:28 schreef Lt.Bookman het volgende:
Ze zaten er wel behoorlijk naast vorig jaar zeg,
Yep. Kroatië doet het óveral uitstekend. In elke poll. Bij de bookies, bij OGAE, bij deze waarschijnlijk ook weer. Daar kan niemand omheen dat hij het gewoon overal goed doet.quote:Op dinsdag 16 april 2024 14:28 schreef TheVulture het volgende:
Kroatie begint bij de bookies trouwens toch wel weer aardig in te lopen op Zwitserland, wellicht mede door deze resultaten. Een top 3 bij de jury's zou voor Kroatie gewoon de eindwinst betekenen denk ik en dat gevoel zullen meer mensen hebben.
Dan zou je bijna denken dat het gewoon een vrij eenvoudige zege voor 'm wordtquote:Op dinsdag 16 april 2024 15:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Yep. Kroatië doet het óveral uitstekend. In elke poll. Bij de bookies, bij OGAE, bij deze waarschijnlijk ook weer. Daar kan niemand omheen dat hij het gewoon overal goed doet.
En toch vind ik het nummer nou niet heel speciaalquote:Op dinsdag 16 april 2024 16:10 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dan zou je bijna denken dat het gewoon een vrij eenvoudige zege voor 'm wordt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |