SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Haartjes wapperen zodat je niet te veel op 1 plek blaast.quote:Op maandag 25 maart 2024 23:38 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja ga ik ook wel doen. Maar gebruik meestal zo min mogelijk hitte
Zo heb je nog wat van de dagquote:
Opstaan prinsesjequote:
Doe je voorzichtig?quote:
Bedankt Piet.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 07:27 schreef bitterbal het volgende:
Vandaag is er redelijk wat sluierbewolking aanwezig en ook trekken soms dikkere wolkenpartijen over die de zon een tijdje afschermen. Het blijft tot de avond droog en bij een zwakke tot matige zuidoostenwind wordt het vanmiddag 13 graden in het noordwesten van het land tot 16 graden in delen van Brabant en Limburg. Tegen de avond neemt de bewolking toe en later vanavond en vannacht valt soms wat lichte regen. Morgen is er meer bewolking met vooral in het oosten regen. Het wordt 10 tot 12 graden.
hollangquote:Op dinsdag 26 maart 2024 07:24 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik stem hoor.
Makehollanggreatagain
veel warmer dan gisterenquote:
gisteren moest ik krabben, vandaag niet, dus warmerquote:
quote:Op dinsdag 26 maart 2024 08:04 schreef bitterbal het volgende:
Durf mij ook niet ziek te melden vanwege contract
Griepronde 3.0quote:Op dinsdag 26 maart 2024 08:10 schreef gianni61 het volgende:
iedereen lijkt wel ziek te worden deze week
was ik niet van plan hoorquote:Op dinsdag 26 maart 2024 08:10 schreef gianni61 het volgende:
vooral erg handig dat collega's die bijna niet kunnen praten en alleen maar hoesten, toch gewoon komen werken.quote:
Heb er hier een die al 2 weken niet kan praten, echt een verademing. Nu komt z'n stem weer beetje terug en meteen weer domme dingen zeggen helaas.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 08:12 schreef gianni61 het volgende:
[..]
vooral erg handig dat collega's die bijna niet kunnen praten en alleen maar hoesten, toch gewoon komen werken.
Oh ff pillen innemen danquote:Op dinsdag 26 maart 2024 07:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Windows weer: Heel veel pollen
joy
Ik bijna, maar ik ben sterker dan ziektequote:Op dinsdag 26 maart 2024 08:10 schreef gianni61 het volgende:
inb4: "ik ben moe"quote:Op dinsdag 26 maart 2024 08:13 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik bijna, maar ik ben sterker dan ziekte
Dan is er dus geen probleemquote:Op dinsdag 26 maart 2024 08:14 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Hoe de fuck kom ik aan wasbenzine
Daarnaast heb ik geen zalfvlekken
quote:Op dinsdag 26 maart 2024 08:10 schreef gianni61 het volgende:
quote:
Niks geleerd van corona.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 08:12 schreef gianni61 het volgende:
[..]
vooral erg handig dat collega's die bijna niet kunnen praten en alleen maar hoesten, toch gewoon komen werken.
Wat hebbie?quote:Op dinsdag 26 maart 2024 08:04 schreef bitterbal het volgende:
Durf mij ook niet ziek te melden vanwege contract
Ik ben die acht maanden herfst wel beu intussen hoor.quote:
Nee, ik weigerquote:Op dinsdag 26 maart 2024 08:10 schreef gianni61 het volgende:
Helapika.quote:
Hele dag in bed liggen is vechten?quote:Op dinsdag 26 maart 2024 08:18 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Vechten tegen ziekte is best vermoeiend
we nemen het mee naar achterenquote:
Primaquote:
Nou er is een vrachtschip tegen aan gevarenquote:Op dinsdag 26 maart 2024 08:28 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Moest een keer gebeuren met de dramatische staat van alles daar.
Gelijk flashbacks naar de Willemsbrugquote:Op dinsdag 26 maart 2024 08:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nou er is een vrachtschip tegen aan gevaren
Nee, dat is verliezenquote:Op dinsdag 26 maart 2024 08:26 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Hele dag in bed liggen is vechten?
Die is niet ingestortquote:Op dinsdag 26 maart 2024 08:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gelijk flashbacks naar de Willemsbrug
Nog niet.quote:
Oh ja, dat is niet zo bestquote:Op dinsdag 26 maart 2024 08:31 schreef bitterbal het volgende:
Maar er liggen ook auto's in het water schijnbaar
Heb je die grap op Insta gezien?quote:Op dinsdag 26 maart 2024 08:34 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Mag je blij zijn als je een Eend rijdt
quote:Op dinsdag 26 maart 2024 08:34 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Mag je blij zijn als je een Eend rijdt
Ik kan helaas geen grote boot varen.quote:
Lukt dat je zelfs nietquote:Op dinsdag 26 maart 2024 08:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Inb4: perfect, want dan kan je best tegen die brug aanvaren
Bedankt voor het vertrouwen.quote:
Mini is op perfecte hoogte voor jouquote:Op dinsdag 26 maart 2024 08:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Misschien ram ik wel de Erasmusbrug dan
De mini Erasmusbrugquote:Op dinsdag 26 maart 2024 08:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Mini is op perfecte hoogte voor jou
Daar heb je dan een hele grote boot voor nodigquote:Op dinsdag 26 maart 2024 08:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oefenen op een klein brugjes met de schoenquote:Op dinsdag 26 maart 2024 08:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Zal Sinterklaas even vragen of de pakjesboot beschikbaar is.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 08:56 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Daar heb je dan een hele grote boot voor nodig
Dat vind ik zielig voor de schoen.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 08:57 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Oefenen op een klein brugjes met de schoen
quote:Op dinsdag 26 maart 2024 09:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zal Sinterklaas even vragen of de pakjesboot beschikbaar is.
[..]
Dat vind ik zielig voor de schoen.
Ik had m'n Halloweenversiering gewoon acht maanden moeten laten hangen.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 08:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik ben die acht maanden herfst wel beu intussen hoor.
Dan zou ik niet eens meer uit bed komen, ik zie er altijd slecht uit.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 08:27 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik had een collega, als
Je die zei: goh wat zie je er slecht uit je lijkt wel ziek.
Dan vertrok die zo naar huis
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |