Bedankt Piet.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 07:27 schreef bitterbal het volgende:
Vandaag is er redelijk wat sluierbewolking aanwezig en ook trekken soms dikkere wolkenpartijen over die de zon een tijdje afschermen. Het blijft tot de avond droog en bij een zwakke tot matige zuidoostenwind wordt het vanmiddag 13 graden in het noordwesten van het land tot 16 graden in delen van Brabant en Limburg. Tegen de avond neemt de bewolking toe en later vanavond en vannacht valt soms wat lichte regen. Morgen is er meer bewolking met vooral in het oosten regen. Het wordt 10 tot 12 graden.
hollangquote:Op dinsdag 26 maart 2024 07:24 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik stem hoor.
Makehollanggreatagain
veel warmer dan gisterenquote:
gisteren moest ik krabben, vandaag niet, dus warmerquote:
quote:Op dinsdag 26 maart 2024 08:04 schreef bitterbal het volgende:
Durf mij ook niet ziek te melden vanwege contract
Griepronde 3.0quote:Op dinsdag 26 maart 2024 08:10 schreef gianni61 het volgende:
iedereen lijkt wel ziek te worden deze week
was ik niet van plan hoorquote:Op dinsdag 26 maart 2024 08:10 schreef gianni61 het volgende:
vooral erg handig dat collega's die bijna niet kunnen praten en alleen maar hoesten, toch gewoon komen werken.quote:
Heb er hier een die al 2 weken niet kan praten, echt een verademing. Nu komt z'n stem weer beetje terug en meteen weer domme dingen zeggen helaas.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 08:12 schreef gianni61 het volgende:
[..]
vooral erg handig dat collega's die bijna niet kunnen praten en alleen maar hoesten, toch gewoon komen werken.
Oh ff pillen innemen danquote:Op dinsdag 26 maart 2024 07:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Windows weer: Heel veel pollen
joy
Ik bijna, maar ik ben sterker dan ziektequote:Op dinsdag 26 maart 2024 08:10 schreef gianni61 het volgende:
inb4: "ik ben moe"quote:Op dinsdag 26 maart 2024 08:13 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik bijna, maar ik ben sterker dan ziekte
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |