Nog niet.quote:
Oh ja, dat is niet zo bestquote:Op dinsdag 26 maart 2024 08:31 schreef bitterbal het volgende:
Maar er liggen ook auto's in het water schijnbaar
Heb je die grap op Insta gezien?quote:Op dinsdag 26 maart 2024 08:34 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Mag je blij zijn als je een Eend rijdt
quote:Op dinsdag 26 maart 2024 08:34 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Mag je blij zijn als je een Eend rijdt
Ik kan helaas geen grote boot varen.quote:
Lukt dat je zelfs nietquote:Op dinsdag 26 maart 2024 08:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Inb4: perfect, want dan kan je best tegen die brug aanvaren
Bedankt voor het vertrouwen.quote:
Mini is op perfecte hoogte voor jouquote:Op dinsdag 26 maart 2024 08:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Misschien ram ik wel de Erasmusbrug dan
De mini Erasmusbrugquote:Op dinsdag 26 maart 2024 08:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Mini is op perfecte hoogte voor jou
Daar heb je dan een hele grote boot voor nodigquote:Op dinsdag 26 maart 2024 08:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oefenen op een klein brugjes met de schoenquote:Op dinsdag 26 maart 2024 08:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Zal Sinterklaas even vragen of de pakjesboot beschikbaar is.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 08:56 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Daar heb je dan een hele grote boot voor nodig
Dat vind ik zielig voor de schoen.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 08:57 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Oefenen op een klein brugjes met de schoen
quote:Op dinsdag 26 maart 2024 09:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zal Sinterklaas even vragen of de pakjesboot beschikbaar is.
[..]
Dat vind ik zielig voor de schoen.
Ik had m'n Halloweenversiering gewoon acht maanden moeten laten hangen.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 08:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik ben die acht maanden herfst wel beu intussen hoor.
Dan zou ik niet eens meer uit bed komen, ik zie er altijd slecht uit.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 08:27 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik had een collega, als
Je die zei: goh wat zie je er slecht uit je lijkt wel ziek.
Dan vertrok die zo naar huis
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |