quote:Wereldwijd zijn miljoenen van ons op zoek naar ware liefde. Maar hoe en waar vind je nu de liefde van je leven? Voor een nieuw programma opent BNN speciaal een restaurant waar singles op eerste date gaan. Het ‘First Dates’ restaurant. De kandidaten die meedoen zijn jong, oud, hetero, homo en uit alle lagen van de bevolking. Met slechts één doel stappen ze naar binnen: de liefde van hun leven vinden
First Dates is elke doordeweekse dag te zien op NPO 3 om 19.30 uur.
Ze zoeken een maatje!quote:Op maandag 25 maart 2024 20:04 schreef Sapstengel het volgende:
Zoekt geen relatie, lust niks. Waarom doe je mee?
Toch willen ze elkaar niet meer zien, tenzij voor een kopje koffie!quote:
Ik word er een beetje verdrietig van. Sneu.quote:
Hersenbloeding en autisme.quote:Op maandag 25 maart 2024 20:05 schreef Mortaxx het volgende:
Nou ze zoeken geen relatie maar iemand om mee te praten en dan zitten ze er zo bij. PLS KILL ME
Wel een goeie graadmeter imo.quote:
2 keer per week?quote:
Dat je geen wanhopige idioot bent die date om het daten.quote:
Ik vind 2 keer per maand soms al veelquote:
BIj mAFS had een meid een scheetjes app. Die namen hun scheten op en gingen ze dan aan elkaar doorsturen.quote:
'bangalijstje'quote:
Met Redbull-petje?quote:
Volksbuurt. Ik zou bedanken.quote:Op maandag 25 maart 2024 20:07 schreef RipCity het volgende:
[..]
BIj mAFS had een meid een scheetjes app. Die namen hun scheten op en gingen ze dan aan elkaar doorsturen.
Echt zo'n afknapper
hierover heb ik vandaag een toepasselijke post in klb sc gemaaktquote:Op maandag 25 maart 2024 20:07 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat je geen wanhopige idioot bent die date om het daten.
En gewoon mensen irl aanspreekt.
Oh dat zou ik wel als sneu typeren. Sorry.quote:Op maandag 25 maart 2024 20:07 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik vind 2 keer per maand soms al veel
Mafs was wel heel raar dit seizoenquote:Op maandag 25 maart 2024 20:07 schreef RipCity het volgende:
[..]
BIj mAFS had een meid een scheetjes app. Die namen hun scheten op en gingen ze dan aan elkaar doorsturen.
Echt zo'n afknapper
Ik ga straks zeker kijken.quote:Op maandag 25 maart 2024 20:08 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
hierover heb ik vandaag een toepasselijke post in klb sc gemaakt
Te weinig?quote:Op maandag 25 maart 2024 20:08 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh dat zou ik wel als sneu typeren. Sorry.
Nee joh, degene die dat is, ben ikquote:Op maandag 25 maart 2024 20:10 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Te weinig?
Haha ja misschien ben ik wel een beetje sneu
Maar dat vind ik dan weer niet nodig.quote:Op maandag 25 maart 2024 20:11 schreef DKUp het volgende:
[..]
Hij zorgt er mooi voor dat de kandidaten zichzelf voor schut zetten
Oh, was me niet opgevallen, maar nu zie ik het ook, apart wel ja.quote:Op maandag 25 maart 2024 20:12 schreef RipCity het volgende:
Dat zwarte op NOA's nagels is wel apart. net alsof ze heel vies zijn
Lekker lullig. Ik zit net daarachter.quote:
Jawel er waren wat kleine succesjes!quote:Op maandag 25 maart 2024 20:14 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
Maar ik heb dus de afgelopen weken niets gemist?
Nee jij downplayed jezelf teveel maar omdat je niet vaak serieus bent weet ik niet of het een act is.quote:Op maandag 25 maart 2024 20:10 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Te weinig?
Haha ja misschien ben ik wel een beetje sneu
We zouden toch samen gaanquote:Op maandag 25 maart 2024 20:14 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Lekker lullig. Ik zit net daarachter.
Ah ok, verrassendquote:Op maandag 25 maart 2024 20:14 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Jawel er waren wat kleine succesjes!
Jij was diverse avonden met je fiets bezâgquote:
Oh jaquote:Op maandag 25 maart 2024 20:15 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Jij was diverse avonden met je fiets bezâg
vond hem de vorige x lomperquote:Op maandag 25 maart 2024 20:14 schreef NoCigar het volgende:
Hij zit zich al in te dekken voor zijn lompe gedrag.
Fijne avond!quote:Op maandag 25 maart 2024 20:15 schreef Gibson88 het volgende:
Yes, ik ga alvast, verder tv koekeloeren, wellicht tot morgen
quote:Op maandag 25 maart 2024 20:16 schreef Mortaxx het volgende:
Noa Iedereen zou er wel op vooruit gaan als ze gaat gymmen
en dat snorretjequote:Op maandag 25 maart 2024 20:16 schreef RamboDirk het volgende:
Dat kapsel van die gast, is er nou niemand in zijn omgeving die daar wat van zegt
durfde ze nietquote:Op maandag 25 maart 2024 20:16 schreef RamboDirk het volgende:
Dat kapsel van die gast, is er nou niemand in zijn omgeving die daar wat van zegt
Hij denkt dat Bram Krikke het ook doet dus waarom nietquote:
Ik hou gewoon niet van daten. Als in echt met nieuwe mensen afspreken met als doel een relatie. Dan vind ik 2 keer per maand soms echt al te vaak. Ik heb wel vaker dan 2 keer per maand afspraken met mensen die ik al wel kenquote:Op maandag 25 maart 2024 20:14 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee jij downplayed jezelf teveel maar omdat je niet vaak serieus bent weet ik niet of het een act is.
Pff dat heb ik niet onthouden, ik onthoud alleen dat er soms toch wat succes is.quote:
Vorige week!quote:Op maandag 25 maart 2024 20:20 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Pff dat heb ik niet onthouden, ik onthoud alleen dat er soms toch wat succes is.
Heb ik niks over gehoord.quote:Op maandag 25 maart 2024 20:19 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Klopt het trouwens dat jij EK gaat modden
De aseksuelen weet ik nog en er waren er nog 2 geloof ik!quote:
Heb jij gesolliciteerd?quote:Op maandag 25 maart 2024 20:19 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Klopt het trouwens dat jij EK gaat modden
Toch nog een half uur, tis weleens korter geweestquote:Op dinsdag 26 maart 2024 17:56 schreef Pisces29 het volgende:
Vanavond kort wegens echte voetballers @:dkup
en ik denk wederom een oude aflevering.
Is wel vaker jaquote:Op dinsdag 26 maart 2024 19:30 schreef Pisces29 het volgende:
Lekker van buiten met een vreselijke inhoud
tgaat in 99.95 % van de gevallen goed.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 19:33 schreef Mortaxx het volgende:
Smeerlap met z'n groot hart voor kinderen
Is dat deze of de volle Amersfoortse?quote:Op dinsdag 26 maart 2024 19:35 schreef Sapstengel het volgende:
Laura ziet er wel uit als het type die zieke blowjobs geeft.
Net als hij in de gevangenis.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 19:35 schreef Sapstengel het volgende:
Laura ziet er wel uit als het type die zieke blowjobs geeft.
Die volle inderdaad van de 2e date.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 19:36 schreef Joop_W het volgende:
[..]
Is dat deze of de volle Amersfoortse?
Hoezo? Vond je iemand te geil?quote:Op dinsdag 26 maart 2024 19:37 schreef Mortaxx het volgende:
Mijn vrouwtje@:mascara-klodder begint te schuimbekken
Ik vind ze ook leuk.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 19:38 schreef MizzezAmy het volgende:
Leuke haais dit wel.
Mooie vierkante kop
Scheelt dat het niet twee jongens van 18 zijn, maar volwassen mannen met een leven achter zich al.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 19:38 schreef MizzezAmy het volgende:
Leuke haais dit wel.
Mooie vierkante kop
Ik zie een dikke homo met een frau en twee Haaisquote:Op dinsdag 26 maart 2024 17:56 schreef Pisces29 het volgende:
Vanavond kort wegens echte voetballers @:dkup
en ik denk wederom een oude aflevering.
Nee die bajesklant had het toch over mijn "vrouwtje". En er lopen hier op fok juffies rond die boos worden als je dat soort woorden gebruiktquote:Op dinsdag 26 maart 2024 19:39 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Waarom ging ze schuimbekken? Of ziet die Amersfoortse er zo uit?
Ja, dat is ook wel eens leukquote:Op dinsdag 26 maart 2024 19:39 schreef Joop_W het volgende:
[..]
Scheelt dat het niet twee jongens van 18 zijn, maar volwassen mannen met een leven achter zich al.
Wait what?quote:Op dinsdag 26 maart 2024 19:40 schreef RamboDirk het volgende:
knappe kop die gozer. Jammer dat zijn BMI bijna op morbide obesitas zit
Waar gaat dit over? Waarom krijg ik hier een mention?quote:Op dinsdag 26 maart 2024 19:37 schreef Mortaxx het volgende:
Mijn vrouwtje@:mascara-klodder begint te schuimbekken
Ik ben nog depri van je berichten van gister over laterquote:Op dinsdag 26 maart 2024 19:43 schreef Mortaxx het volgende:
Ernst Jan heeft wel gelijk over het uitstellen tot later/na pensioen. Altijd zo raar als mensen dat roepen
Met de rollator backpackenquote:Op dinsdag 26 maart 2024 19:43 schreef Mortaxx het volgende:
Ernst Jan heeft wel gelijk over het uitstellen tot later/na pensioen. Altijd zo raar als mensen dat roepen
Blijkbaar heb je een hekel aan als mannen: mijn vrouwtje zeggenquote:Op dinsdag 26 maart 2024 19:44 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Waar gaat dit over? Waarom krijg ik hier een mention?
waarom dat is gewoon het levenquote:Op dinsdag 26 maart 2024 19:44 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ben nog depri van je berichten van gister over later
Met de rollator naar Malagaquote:
Nee het leven is niet depri of kort pittig later. Jij schetst het zo.quote:
Dat zegt @sp3c altijd over mij. Nooit boos geworden.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 19:45 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Blijkbaar heb je een hekel aan als mannen: mijn vrouwtje zeggen
gewoon een stukje realisme. Al die mensen altijd met het beste komt nog! We zijn de dertig voorbij vriendin. Het beste is geweestquote:Op dinsdag 26 maart 2024 19:45 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee het leven is niet depri of kort pittig later. Jij schetst het zo.
Lekkere bad boy, daar houden de vrouwtjes vanquote:Op dinsdag 26 maart 2024 19:46 schreef RamboDirk het volgende:
hij heb in de bak gezeten
dat is zijn pick up line
Ja Ho, gister ging het over oudjes van 70. Je maakt het nog erger nu.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 19:47 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
gewoon een stukje realisme. Al die mensen altijd met het beste komt nog! We zijn de dertig voorbij vriendin. Het beste is geweest
Ciao ciao lekker wijfquote:Op dinsdag 26 maart 2024 19:48 schreef mascara-klodder het volgende:
Oké ook wel vrouwtjeDus dikke doei verder
Ik irriteer juist aan hemquote:Op dinsdag 26 maart 2024 19:49 schreef Pisces29 het volgende:
Wat een heerlijke positieve persoonlijkheid deze man.
Ik ook niet. Vriendelijke jongen verder wel, maar denk vrij weinig ervaring.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 19:50 schreef Pisces29 het volgende:
Veel gescharreld
Lees: 1 keer
Geloof het niet verder
Hij is zelf dominant. Dat werkt niet denk ik.quote:
''Zou je iets..''quote:Op dinsdag 26 maart 2024 19:50 schreef Pisces29 het volgende:
Veel gescharreld
Lees: 1 keer
Geloof het niet verder
Hoe kom je daarbij. Hij zocht een kale man met baard. Dan ben je zelf echt geen topquote:Op dinsdag 26 maart 2024 19:50 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hij is zelf dominant. Dat werkt niet denk ik.
Oh ja sorry, ik ben idd niet op de hoogte.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 19:51 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Hoe kom je daarbij. Hij zocht een kale man met baard. Dan ben je zelf echt geen top
juffie powerquote:
Binnenkomen met deze post als de aflevering stopt. Jij bent af.quote:
Waarom zo vroeg ?quote:Op dinsdag 26 maart 2024 19:53 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Binnenkomen met deze post als de aflevering stopt. Jij bent af.
We spelen tegen de Duitsers.quote:
Nee dan word ik wel viesmad als er grappen worden gemaakt over domme Hollanders.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 19:54 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
je lijkt @:capuchon_jongen wel met je rare zelfverzonnen regeltjes
Tot morgenquote:Op dinsdag 26 maart 2024 19:54 schreef MizzezAmy het volgende:
Prima lengte zo'n aflevering
Tot morgen!
Is andersom niet handiger?quote:Op dinsdag 26 maart 2024 19:56 schreef Mortaxx het volgende:
ik ga dan maar de gym, eerst even douchen
Kijk jij wel eens live voetbal?quote:Op dinsdag 26 maart 2024 19:56 schreef Mortaxx het volgende:
ik ga dan maar de gym, eerst even douchen
30 keer inmiddelsquote:
Laurentien en Constantijn.quote:
Gewoon de persoon die de studenten inplant tijdens festivals ofzo. Mooie naam voor niks.quote:Op woensdag 27 maart 2024 19:39 schreef NoCigar het volgende:
Assistant crew management.
?
Is ze management, crew of assistant of alledrie? En meer vragen.
@RipCity stapt in het badquote:Op woensdag 27 maart 2024 19:52 schreef RipCity het volgende:
Deze 2 hebben al de kleur op hun wangen alsof ze in het graf liggen
Zeker!quote:
Om 8uur nog wel een non-binaire pokemon manga disney date.quote:
Ik pauzeer meteen m’n animal crossingquote:Op woensdag 27 maart 2024 19:55 schreef RipCity het volgende:
[..]
Om 8uur nog wel een non-binaire pokemon manga disney date.
Dan ben ik precies op tijd!quote:Op woensdag 27 maart 2024 19:55 schreef RipCity het volgende:
[..]
Anders ist niet inclusief genoeg natuurlijkquote:Op woensdag 27 maart 2024 19:55 schreef RipCity het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |