Hmpf ik ben superzielig hoorquote:Op woensdag 27 maart 2024 14:43 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ik weiger jou zielig te vinden.
quote:
quote:
Regel ik voor je als je manager.quote:Op woensdag 27 maart 2024 17:57 schreef Tegan het volgende:
Het zou zomaar eens kunnen dat ik binnenkort wat saaie taken mag inruilen voor meer Excellen.
Blijkbaar heb je nog niet door dat ik daar invloed op heb. Ga ik dat besluit maar weer laten terugdraaien. Als het zo moet...quote:Op woensdag 27 maart 2024 18:47 schreef Tegan het volgende:
[..]
Heb ik jou blijkbaar niet voor nodig.
Reken maar van wel.quote:Op woensdag 27 maart 2024 18:48 schreef Tegan het volgende:
Met jou als manager wordt er denk ik helemaal niet meer gewerkt.
Ik heb meerdere secretaresses dus ik snap je punt niet.quote:Op woensdag 27 maart 2024 19:05 schreef Barbusse het volgende:
Als AirwiN in begin jaren 60 had geleefd was 'ie ondertussen directeurtje met een peleton secretaresses onder hem
Maar heb je ze ook onder je?quote:Op woensdag 27 maart 2024 19:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb meerdere secretaresses dus ik snap je punt niet.
Uiteraardquote:
Heb jij ook een secretaresse bij je nieuwe werk?quote:Op woensdag 27 maart 2024 19:05 schreef Barbusse het volgende:
Als AirwiN in begin jaren 60 had geleefd was 'ie ondertussen directeurtje met een peleton secretaresses onder hem
Verschilt per dag. Komende weken heb ik samen met een collega de leiding over een man of 50.quote:
quote:
Verkeerde vak gekozenquote:Komende weken heb ik samen met een collega de leiding over een man of 50.
Helaas 0 vrouwen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |