Hmpf ik ben superzielig hoorquote:Op woensdag 27 maart 2024 14:43 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ik weiger jou zielig te vinden.
quote:
quote:
Regel ik voor je als je manager.quote:Op woensdag 27 maart 2024 17:57 schreef Tegan het volgende:
Het zou zomaar eens kunnen dat ik binnenkort wat saaie taken mag inruilen voor meer Excellen.
Blijkbaar heb je nog niet door dat ik daar invloed op heb. Ga ik dat besluit maar weer laten terugdraaien. Als het zo moet...quote:Op woensdag 27 maart 2024 18:47 schreef Tegan het volgende:
[..]
Heb ik jou blijkbaar niet voor nodig.
Reken maar van wel.quote:Op woensdag 27 maart 2024 18:48 schreef Tegan het volgende:
Met jou als manager wordt er denk ik helemaal niet meer gewerkt.
Ik heb meerdere secretaresses dus ik snap je punt niet.quote:Op woensdag 27 maart 2024 19:05 schreef Barbusse het volgende:
Als AirwiN in begin jaren 60 had geleefd was 'ie ondertussen directeurtje met een peleton secretaresses onder hem
Maar heb je ze ook onder je?quote:Op woensdag 27 maart 2024 19:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb meerdere secretaresses dus ik snap je punt niet.
Uiteraardquote:
Heb jij ook een secretaresse bij je nieuwe werk?quote:Op woensdag 27 maart 2024 19:05 schreef Barbusse het volgende:
Als AirwiN in begin jaren 60 had geleefd was 'ie ondertussen directeurtje met een peleton secretaresses onder hem
Verschilt per dag. Komende weken heb ik samen met een collega de leiding over een man of 50.quote:
quote:
Verkeerde vak gekozenquote:Komende weken heb ik samen met een collega de leiding over een man of 50.
Helaas 0 vrouwen
vertel mij watquote:
Nopequote:Op woensdag 27 maart 2024 19:09 schreef Tegan het volgende:
[..]
Heb jij ook een secretaresse bij je nieuwe werk?
Dus je wil wel af en toe een beetje secretaresse spelen?quote:Op woensdag 27 maart 2024 19:17 schreef Tegan het volgende:
Ik heb geen secretaresse maar help onze secretaresses wel altijd met oplossingen. Vind het wel leuk dat ik het dan meteen oplos terwijl ze al dagen aan het zoeken waren.
Nee ik ben gewoon zo goed in mijn werk en in dat van anderenquote:Op woensdag 27 maart 2024 19:25 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Dus je wil wel af en toe een beetje secretaresse spelen?
Wij zoeken nog mensenquote:Op woensdag 27 maart 2024 19:26 schreef Tegan het volgende:
[..]
Nee ik ben gewoon zo goed in mijn werk en in dat van anderen.
Oeh.quote:
quote:Op woensdag 27 maart 2024 19:26 schreef Tegan het volgende:
[..]
Nee ik ben gewoon zo goed in mijn werk en in dat van anderen.
Volgens mij niet...quote:
Lekker cursus volgen in Utrecht.quote:
Utrechtquote:Op donderdag 28 maart 2024 08:47 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Lekker cursus volgen in Utrecht.
Gelukkig de laatste keer. Wel weer ff klaar met reizen.
We waren er laatst nogquote:Op donderdag 28 maart 2024 09:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Utrecht
Al kom ik er nooit meer.
Misschien is het tegenwoordig wel Utrecht
ik vond het maar drukquote:
Jeetje, nu moet ik weer kijken in welke sc ik zitquote:
Dat kippenhok naast ons hielp ook niet mee.quote:
ookquote:
vanaf dat ik uit de bus stapte vond ik het al drukquote:Op donderdag 28 maart 2024 09:43 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat kippenhok naast ons hielp ook niet mee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |